TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כניסה נוספת של חברה יפאנית לישראל, הפעם בעולם המכשור לתעשיית המוליכים למחצה


חתימה
אקסווינסיס פיתוח טכנולוגי(XWS), נמכרה לתאגיד ריגאקו היפאני

הישג ישראלי לאקסווינסיס - הסטראט אפ ממגדל העמק - נרכשה על ידי תאגיד ענק יפאני ותהווה זרוע פיתוח של החברה בישראל. לפי התוכניות צפויה ריגאקו תשקיע בחברה 20 מיליון דולר ב - 5 השנים הקרובות.


דורון ריניס מנכ"ל אקסווינסיס : "ריגאקו, מהטובות בעולם בתחומה ובחירתה בחברת הזנק קטנה ממגדל העמק בישראל היא מקור לגאווה".

יצרנית המיכשור האנליטי, תאגיד ריגאקו (Rigaku Corporation) היפאני, וכן חברת האחזקות DYG Holdings הישראלית, הודיעו היום על חתימת הסכם רכישה: ריגאקו רוכשת את חברת אקסווינסיס פיתוח טכנולוגי ( -XwinSys Technologies Development), ההסכם נכנס לתוקף ב 1.7.19.
(משמאל) היקארו שימורה (Hikaru Shimura) - נשיא ומנכ"ל ריגאקו, עם דורון ריניס - מנכ"ל אקסווינסיס פיתוח טכנולוגי

אקסווינסיס, הישראלית, היא חברה בת בקבוצת החברות של DYG אחזקות. DYG הוקמה על ידי דורון ריניס ויואב אלון בספטמבר 2018, לאחר תהליך רכישת שליטה על ידי הנהלת החברה (MBO) מבעלת השליטה הקודמת - חברת יורו-קונטרול הקנדית. תיק האחזקות של DYG כולל את אקסווינסיס, Xenemetrix (יצרנית ציוד EDXRF) ו-Croptimal אשר מתמחה בחקלאות מדייקת.


אקסווינסיס, פיתוח טכנולוגי בע"מ נוסדה בשנת 2011, וממוקמת במגדל העמק. בחברה 7 עובדים והיא בתהליך קליטה של כ 15 עובדים נוספים בתקופה הקרובה, בעיקר תכנתים, פיזיקאים ומהנדסי יישומים. זוהי חברת הזנק אשר מפתחת פתרונות מטרולוגיים חדשניים המבוססים על טכנולוגיית רנטגן משופרת, בשילוב עם טכנולוגיות אופטיות דו-ממדיות ותלת-ממדיות, עבור תעשיית המוליכים למחצה.

אקסווינסיס וריגאקו מתכננות לפתח במשותף ציוד חדשני שיאפשר ליצרני מוליכים למחצה מובילים בעולם, נדבך נוסף באפיון כשלים בחזית הטכנולוגית של תהליכי הייצור והפיתוח של השבבים. החברות צופות שגרסה ראשונה של שהמערכת המשותפת תוצג לשוק כבר בתחילת 2020.

"רכישת אקסווינסיס על ידי ריגאקו היא מצב אידיאלי, שבו לשתי החברות יש טכנולוגיות ייחודיות המשלימות זו את זו, תוך שילוב היתרונות הגלומות במפגש התרבויות הישראלי-יפאני (ואשר כה מדובר לאחרונה). מפגש זה מהווה קרש קפיצה להתמודדות עם דרישות החדשנות והאיכות המאפיינות את שוק המוליכים למחצה", אומר דורון ריינס, מייסד ומנכ"ל אקסווינסיס פיתוח טכנולוגי.

"חברת ריגאקו הבינה את הפוטנציאל של הקמת זרוע פיתוח בישראל ובחרה באיקווינסיס על מנת לממש זאת. ריגאקו נחשבת לאחת מיצרניות הציוד הטובות בעולם ובחירתה בחברת הזנק קטנה ממגדל העמק בישראל יכולה להוות מקור לגאווה מרובה".

"רכישת אקסווינסיס פיתוח טכנולוגי, עם הטכנולוגיה ההיברידית הייחודית שלה, מהווה צעד משמעותי בהתרחבות חטיבת המוליכים למחצה שלנו", אומר היקארו שימורה, נשיא ומנכ"ל ריגאקו. "שילוב המוצרים של ריגאקו עם הטכנולוגיות של אקסווינסיס, תאפשר לנו לפעול במהירות בחזית ענף המוליכים למחצה ולהגיע לשווקים ייחודיים שמאופיינים בדרישות טכנולוגיות קיצוניות הן בהיבט החדשנות והן בהיבט הדיוק והאיכות".

תאגיד ריגאקו היפאני, שהוקם בשנת 1951, כולל קבוצת חברות בפריסה עולמית אשר מעסיקות כ-1400 עובדים במזרח אסיה, באירופה, בארה"ב ועכשיו מקים גם מרכז פיתוח ישראלי. ניצב בחוד החנית של טכנולוגיות מכשור אנליטי לתעשיה ולמחקר ופיתוח.

מידע על חברת ריגאקו ניתן למצוא ב- www.rigaku.com   
מידע על אקסווינסיס זמין בכתובת: www.xwinsys.com  .  





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il