TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלוני חץ - מנורה מבטחים משקיעה כ- 112 מיליון ליש"ט (כ-13.6% מהונה של BE) בפעילות של BE בבריטניה‎‎


אלוני חץ
כמו כן, למנורה מבטחים הוענקה אופציה להשקיע עד ליום 23.5.2023 הון נוסף ב-BE בסך של 75 מיליון ליש"ט. אם וככל שהאופציה הנ"ל תמומש, יעלה שיעור אחזקתה של מנורה ב-BE ל-20%
מערכת טלנירי | 23/2/22, 09:22
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הושלמה העסקה בין אלוני חץ,Brockton Everlast ומנורה מבטחים : מנורה מבטחים משקיעה כ -112 מיליון ליש"ט (כ-13.6% מהונה של BE) בפעילות של BE בבריטניה

כמו כן, למנורה מבטחים הוענקה אופציה להשקיע עד ליום 23.5.2023 הון נוסף ב-BE בסך של 75 מיליון ליש"ט. אם וככל שהאופציה הנ"ל תמומש, יעלה שיעור אחזקתה של מנורה ב-BE ל-20%

אלוני חץ מדווחת על השלמת העסקה ועל חתימת מערך הסכמים מחייבים ביחד עם BE ומנורה מבטחים, אשר במסגרתו משקיעה מנורה סך של 112 מיליון ליש"ט בהון של BE, המקנה למנורה אחזקה בשיעור של 13.6% מהונה של BE.

כמו כן, הוענקה למנורה מבטחים אופציה להשקיע עד ליום 23.5.2023 הון נוסף ב-BE בסך של 75 מיליון ליש"ט. אם וככל שהאופציה הנ"ל תמומש, יעלה שיעור אחזקתה של מנורה ב-BE ל-20%.

במועד השלמת העסקה, השקיעו כל בעלי המניות של BE (החברה, מנורה מבטחים ומנהלי BE, כל אחד על פי חלקו היחסי), סך כולל נוסף של 20 מיליון ליש"ט בהונה של BE.

לאחר ביצוע ההשקעות הנ"ל, מחזיקה אלוני חץ ב-82.7% מהונה של BE.

BE הוקמה כחברה ב 2018. לחברה תיק נכסים המתבסס על נכסים במרכז לונדון, קיימברידג' ואוקספורד. עיקר הנכסים מיועדים לפיתוח, הנכסים בלונדון מיועדים למשרדים במיקומים הבולטים ביותר בעיר. הנכסים בקיימברידג' ואוקספורד מיועדים לפיתוח לטובת תחום ההייטק ובעיקר לחברות מתחום מדעי החיים. קיימברידג' ואוקספורד הינם מיעדי הביקוש החזקים ביותר ברמה העולמית לתעשיית הפארמה ומדעי החיים.
.
נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ: " אנו שמחים כי מנורה מבטחים מהגופים המוסדיים המובילים בישראל הופכת לשותפה בפעילות של אלוני חץ בבריטניה. החיבור עם מנורה מבטחים מחזק את הונה העצמי של BE ומשתלב היטב עם תכניות הצמיחה של BE בטווח הבינוני והארוך."

ניר מורוז, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים ומנהל השקעות ראשי: "אנו שמחים להשלים את ההשקעה של קבוצת מנורה מבטחים בחברת BEהנמצאת בשליטת חברת אלוני חץ. ההשקעה בהיקף של כ 500 מיליון ש"ח המהווים כ- 13.6 אחוז מהון החברה ומבוצעת מכספיי העמיתים והנוסטרו של הקבוצה.

אנו גאים להיות שותפים עם קבוצת ניהול המציגה ניסיון והצלחות עבר בפיתוח והשבחת נכסים ורואים פוטנציאל רב הן בתיק הנכסים הקיים שחלק מהותי ממנו ממוקם בקיימברידג' ואוקספורד, אזור בו קיים ביקוש רב מצד תעשיית מדעי החיים והפארמה והן בהרחבת היקף הנכסים בעתיד. אני מודה לעוזי לוי מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן ולטל האופטמן מנהל השקעות נדל"ן חו"ל על שהובילו יחד את ההשקעה המהותית הזו."

אלוני חץ יוצגה בעסקה ע"י עו"ד אלון גלילי ממשרד אפרתי גלילי
מנורה מבטחים יוצגה בעסקה ע"י עו"ד דובי זולטק ממשרד גולדפרב זליגמן

אודות קבוצת אלוני חץ –
אלוני חץ הינה חברת אחזקות הפועלת בתחומי הנדל"ן המניב והאנרגיות המתחדשות בארץ ובחו"ל. בתחום הנדל"ן המניב פועלת הקבוצה בארבעה שווקים עיקריים: ישראל, ארה"ב [וושינגטון, בוסטון ואוסטין טקסס] ובריטניה. בתחום האנרגיות המתחדשות פועלת הקבוצה בשלושה שווקים עיקריים: ישראל, פולין וארה"ב.
אחזקותיה העיקריות של הקבוצה הינן:

בישראל מחזיקה הקבוצה בשתי חברות ציבוריות:
אמות השקעות בע"מ (54.01%) אחת מחברות הנדל"ן המניב הגדולות בישראל.
אנרג'יקס אנרגיות מתחדשות בע"מ (53.3%), אחת מחברות "האנרגיה הירוקה" המובילות בארץ, העוסקת בהקמת מערכות להפקת חשמל באמצעות אנרגיות מתחדשות, בישראל, פולין וארה"ב.

בארה"ב - מחזיקה הקבוצה ב- 44.2% מ- CARR (50% בשליטה), חברה פרטית העוסקת ברכישה, ייזום, השכרה, הקמה ניהול ואחזקה של נדל"ן מניב שבבעלותה, תוך התמקדות בתחום המשרדים באזור מטרופולין וושינגטון DC , בוסטון ואוסטין טקסס. בנוסף, מחזיקה החברה בשותפות (50% בשליטה) עם Oxford Properties ב-3 מבני משרדים בבוסטון.

בבריטניה מחזיקה הקבוצה ב-82.7% בחברת Brockton Everlast, חברה פרטית אשר עוסקת ברכישה, יזום, השבחה, הקמה ניהול ותחזוקה של נדל"ן מניב בבריטניה, תוך התמקדות בסקטור המשרדים וה-Life Science באזור מטרופולין לונדון, קיימברידג' ואוקספורד.

אודות מנורה מבטחים –
קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בעיקר בניהול עסקי ביטוח ופנסיה. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-270 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ -24 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל. מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, המנהלת נכסים בהיקף של למעלה מ - 180 מיליארד שקל והנה קבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il