TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת הבת של אינטל, cnvrg.io, משיקה את AI Blueprints:


לאה קולבן ויוחאי אטון (יחצ)
מגוון מתכוני קוד פתוח מוכנים מראש לבינה מלאכותית בקליק
מערכת טלנירי | 23/2/22, 09:03
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת cnvrg.io המספקת פלטפורמה למפתחי AI, בעזרתה יכולים אנשי דאטה סיינס ומהנדסי נתונים בארגונים לפתח ולנהל מודלים של בינה מלאכותית מקצה לקצה, מכריזה היום על מוצר חדש, cnvrg.io AI Blueprints, שיספק חבילה של תבניות קוד פתוח לבינה מלאכותית בתחומי ראיה ממוחשבת, שפה טבעית, פרסונליזציה ועוד, המאפשרות למפתחי תוכנה יישום של בינה מלאכותית בכל אפליקציה תוך מספר דקות.

פרויקטים של בינה מלאכותית מתעכבים לעיתים קרובות עקב מורכבות יצירת מודלי AI מקצה לקצה, שגורמת לכך שמודלים רבים אינם מגיעים לכדי בשלות ופריסה בסביבת ייצור. עד כה, מפתחי AI היו מוגבלים לעבודה מול חברה אחת המספקת תשתית, דבר שלא אפשר להם גמישות בבחירת התשתית המתאימה ביותר למערכת שלהם. בעזרת cnvrg.io למפתחי AI ישנה היכולת לבחור את תשתית המחשוב והענן הטובים ביותר עבור עומסי העבודה במערכת שלהם ואף את היכולת לשלב בין תשתיות שונות. יחד עם מערכת ההפעלה של cnvrg.io, מפתחים יוכלו לנהל נתונים, לפתח ולהתנסות במודלים על גבי תשתיות שונות בסביבה היברידית.

cnvrg.io AI Blueprints מתבססת על cnvrg.io Metacloud, פלטפורמת ענן ל AI. הכלי החדש שפיתחה החברה מבוסס על ניסיון עבודה עם צוותי מפתחי תוכנה בתחום הבינה המלאכותית, יכלול בין היתר מודלי AI מוכנים מראש הפותרים בעיות בלמידה חישובית כגון: זיהוי אובייקטים, תמצות טקסט, צ'אטבוטים והמלצות כדי להקל על המפתחים ולאפשר להם לשלב פתרונות מבוססי למידה חישובית בתוך מוצריהם בסביבת ייצור (production), ללא צורך באימון המודלים , בקלות ובליווי דוגמאות קוד (code snippets) ליישום מהיר.
לפי חברת המחקר פורסטר ("Forrester"), שוק התוכנה של הבינה המלאכותית יגדל ב 37 מיליארד דולר עד 2025. עם זאת, אחד מהגורמים העיקריים אשר מאטים את קצב אימוץ הבינה המלאכותית הוא מחסור במפתחי AI מיומנים והמורכבות ההנדסית להשלים פרויקט של בינה מלאכותית עד לכדי יישום. בעזרת cnvrg.io AI Blueprints למפתחים יש גישה למגוון עשיר פתרונות קוד פתוח של AI Blueprints מוכנים לשימוש, המכילים data connectors, רכיבי למידת מכונה, ומגוון של אפשרויות פריסה. מפתחים יכולים ליצור בקלות פתרונות קצה לקצה מבוססי בינה מלאכותית ולהשתמש בפתרונות אלו בכל יישום. למשל, מפתח יכול להחיל תחזית מכירות ישירות על נתוני Salesforce, סיווג טקסטים על מאגר נתונים של Snowflake, ולהחיל זיהוי פנים על נתונים המאוחסנים ב S3 bucket או בשירותי אחסון אחרים. ניתן להשתמש ב cnvrg.io AI Blueprints כפי שהם או להתאים אותם לצרכים ספציפיים באמצעות ממשק ידידותי למשתמש או ישירות באמצעות קוד.

״בעזרת cnvrg.io AI Blueprints אנחנו מאפשרים למדעני נתונים לחלוק את עבודתם עם אחרים בקלות ולעזור לארגונים לעמוד בקצב הביקוש ולהשתמש בבינה מלאכותית ביותר תרחישים" אומר יוחאי אטון, מנכ"ל ומייסד שותף של cnvrg.io. "ה AI Blueprints ידידותי למפתחים, מפותח בקוד פתוח, וניתן להתאמה אישית מלאה - מה שמאפשר לכל מפתח להוסיף בקלות למידת מכונה ליישומים שלהם."

"אנו שמחים לעבוד עם cnvrg.io על מנת לאפשר למפתחים להפיק ערך רב יותר ממיזמי ה AI שלהם," אמרה קוית'ה פרסאד, סגנית נשיא אסטרטגיה ויישום בינה מלאכותית באינטל. "כעת, עם cnvrg.io AI Blueprints, בינה מלאכותית נגישה יותר, ולמפתחים מכל תעשייה קל יותר לשפר תוצאות עסקיות באמצעות פתרונות בינה מלאכותית מוכנים מראש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il