TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Blackstone מכריזה על הזרמת הון של 21 מיליארד יורו עבור Mileway


Blackstone
עסקת הנדל"ן הפרטית הגדולה ביותר אי פעם.
מערכת טלנירי | 16/2/22, 09:03
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הזרמת ההון מספקת ערך יוצא דופן למשקיעים בנדל"ן של Blackstone תוך שהיא מאפשרת למשקיעים נבחרים לשמור על חשיפה ארוכת טווח לאחד מהיבטי ההשקעה הגבוהים ביותר של החברה.

לונדון, 15 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

Blackstone (NYSE: BX) הודיעה כי המשקיעים הקיימים ב-Mileway, חברת הלוגיסטיקה הפאן-אירופית למשלוחי 'הקילומטר האחרון' שלה בשטח של 14.7 מיליון מ"ר, הסכימו לספק לחברה הזרמת הון של 21 מיליארד אירו יחד עם אסטרטגיית +Core של Blackstone, ולהחזיק בעסק לאורך זמן. הזרמת הון זו כפופה לתהליך חיפוש אחר משקיע גדול יותר שתתחיל באופן מיידי.
במהלך שש השנים האחרונות, צוות ההנהלה של Blackstone ו-Mileway הגדילו את החברה כך שהיא מספקת כעת את הפורטפוליו הלוגיסטי הגדול ביותר למשלוחי קילומטר אחרון באירופה. כיום היא כוללת למעלה מ-1,700 נכסים לוגיסטיים באיכות גבוהה למשלוחים מסוג זה, בהיקף של 14.7 מיליון מ"ר, ב-10 מדינות.
במקביל, ובהקשר של הזרמת ההון, הוצע למשקיעים הקיימים ב-Mileway לשמור או להגדיל את אחזקות המניות שלהם, או לצאת תמורת מזומן. רוב הזרמת ההון מגיע ממשקיעים קיימים, מה שמוכיח את אמונתם החזקה ב-Mileway ובמגזר השוק הזה.
ג'יימס ספאלה, ראש תחום נדל"ן אירופה, Blackstone, אמר: "יחד עם צוות ההנהלה של Mileway, אנו גאים לבנות פורטפוליו מוביל של נכסים לוגיסטיים למשלוחי הקילומטר האחרון באירופה, ובמקומות המבוקשים ביותר. לוגיסטיקה היא אחד מההיבטים המובילים שלנו בעולם, והמגזר ממשיך להוכיח את חוסנו ופוטנציאל הצמיחה החזק שלו. סיפקנו תוצאות נהדרות למשקיעי הנדל"ן שלנו ומצפים להמשיך וליצור ערך למשקיעים המחפשים תשואות +Core בטווח הארוך".
עמנואל ואן דר שטישל, מנכ"ל Mileway, אמר: "עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם Blackstone כדי ליצור פורטפוליו לוגיסטי נחשק עבור משלוחי הקילומטר האחרון שמחבר טוב יותר את הלקוחות שלנו לעסקים ולקהילות שהם משרתים. התמיכה המתמשכת של Blackstone תאפשר לנו להמשיך ולבצע את החזון המשותף שלנו עבור Mileway, חברת הלוגיסטיקה המובילה באירופה לקילומטר האחרון, כאשר אנו מיישמים את היוזמות שלנו לשיפור הערך ותוכניות הפיתוח שלנו במקומות עירוניים מרכזיים ברחבי בריטניה ואירופה".
Morgan Stanley & Co. International plc סיפקה חוות דעת הוגנות ביחס לתמורה שתתקבל ו-Eastdil Secured International Limited סיפקה חוות דעת הוגנות לגבי שווי הנדל"ן, בכל המקרים בהם היו משקיעים קיימים, ובקשר לעסקה שהוכרזה. כדי לאשר עוד יותר שעסקה זו מייצגת את התוצאה הזמינה הטובה ביותר עבור המשקיעים הקיימים, Blackstone מתחילה בתהליך מציאת רוכש טוב יותר בשם המשקיעים הנוכחיים של Mileway, שיובל על ידי Morgan Stanley & Co. International plc ויימשך עד 75 ימים.
BofA Securities, Eastdil Secured International Limited, Goldman Sachs International, Jones Lang LaSalle Limited, JP Morgan Securities plc, Morgan Stanley & Co. International plc, ו-Rothschild & Co משמשים כיועצים פיננסיים למשקיעים הקיימים. למעט Morgan Stanley & Co. International plc ו-Eastdil Secured International Limited, ניתן ליצור קשר עם כל אחד מהיועצים הללו כדי לקבל תמיכה במקרה של מציעים פוטנציאליים בתהליך החיפוש אחר המשקיע. Simpson Thatcher & Bartlett LLP משמשת כיועצת משפטית של Blackstone.
אודות Blackstone Real Estate
Blackstone היא הבעלים הגדול ביותר של נדל"ן מסחרי בעולם. עסק הנדל"ן של Blackstone נוסד ב-1991 והיא מנהלת הון משקיעים בהיקף של 279 מיליארד דולר. החברה מחזיקה ומפעילה נכסים בכל מיקום גיאוגרפי ומגזר מרכזי, כולל לוגיסטיקה, דיור למגורים, משרדים, אירוח וקמעונאות. הקרנות הסגורות שלנו מבקשות לרכוש נכסים לא מנוהלים הממוקמים היטב ברחבי העולם. עסקי ה-+Core של Blackstone משקיעים בנכסי נדל"ן מיוצבים באופן מהותי ברחבי העולם, הן באמצעות אסטרטגיות מוסדיות והן באמצעות אסטרטגיות המותאמות למשקיעים בודדים ממוקדי הכנסה, לרבות Blackstone Real Estate Income Trust, Inc (BREIT), REIT שאינם רשומים בארצות הברית, וכן אסטרטגיה ייעודית באירופה עבור משקיעים בודדים שאינם מארצות הברית. Blackstone Real Estate מפעילה בנוסף את אחד מעסקי חיובי הנדל"ן המובילים בעולם, ומספקת פתרונות מימון מקיפים על פני מבנה ההון וספקטרום הסיכונים, כולל ניהול של Blackstone Mortgage Trust (NYSE: BXMT).
אודות Mileway
Mileway היא הבעלים הגדול ביותר של נכסי נדל"ן לוגיסטיים למשלוחים הקילומטר האחרון באירופה. היא מציעה טביעת רגל כלל-אירופית, עם למעלה מ-1,700 נכסים ב-10 מדינות אירופאיות גדולות. השווקים הגדולים ביותר של Mileway כוללים את בריטניה, גרמניה, הולנד, שוודיה וצרפת, ויש לה נוכחות משמעותית בדנמרק, איטליה, ספרד, פינלנד ואירלנד. ל- Mileway צוות מסור של למעלה מ-350 עובדים ב-26 משרדים. למידע נוסף, בקרו בכתובת: www.mileway.com

מקור: Blackstone
תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il