TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטל רוכשת את טאואר סמיקונדקטור ב-5.4 מיליארד דולר


אינטל וטאואר יקיימו שיחת ועידה למשקיעים, תקשורת ואנליסטים היום בשעה 15:30 שעון ישראל על מנת לספק פרטים נוספים על העסקה
מערכת טלנירי | 15/2/22, 11:30
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
נקודות מרכזיות
העסקה תביא ליצירת foundry בעל יכולות עולמיות נרחבות במטה להאיץ את הביקוש הגובר בשוק הסמיקונדקטור וליצירת ערך רב יותר ללקוחות בשוק ה-foundry המוערך בכ-100 מיליארד דולר.

הרכישה מאיצה את דרכה של אינטל להפוך לספקית מרכזית של שירותי foundry וכושר ייצור ברחבי העולם, ותהיה כעת אחת מבעלות ההיצע הרחב ביותר בתעשייה של טכנולוגיות ייחודיות.

העסקה מביאה איתה התאמה גבוהה מאוד בין ההיצע הטכנולוגי בגיאומטריות מתקדמות וייצור בקנה מידה גדול של אינטל עם הטכנולוגיות הייחודיות ויחסי הלקוחות המעולים של טאואר ותאפשר לספק טכנולוגיה ויכולות ייצור מובילות עם ערך מוסף רב ללקוחות ברחבי העולם.

אינטל וטאואר יקיימו שיחת ועידה למשקיעים, תקשורת ואנליסטים היום בשעה 15:30 שעון ישראל על מנת לספק פרטים נוספים על העסקה.

ענקית השבבים אינטל וטאואר סמיקונדקטור, הודיעו היום כי חתמו על מסמך הבנות מחייב לפיו אינטל תרכוש את חברת טאואר במחיר של 53 דולר למניה במזומן, המשקף שווי פעילות של 5.4 מיליארד דולר. הרכישה מקדמת באופן משמעותי את אסטרטגיית ה-IDM 2.0 של אינטל, כאשר החברה מרחיבה עוד יותר את יכולת הייצור, טביעת הרגל העולמית וההיצע הטכנולוגי שלה כדי לתת מענה לביקוש חסר תקדים בתעשייה.
"היצע הטכנולוגיות הייחודיות של טאואר, יכולת הייצור העולמית שלה וקשרי הלקוחות החזקים יסייעו להרחיב את שירותי ה- foundryשל אינטל ולקדם את המטרה שלנו להפוך לספקית מרכזית של ייצור שבבים ברחבי העולם", אמר פאט גלסינגר, מנכ"ל אינטל. "העסקה הזו תאפשר לאינטל לספק היצע נרחב של טכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות תוך שהיא פותחת הזדמנויות חדשות ללקוחות קיימים ועתידיים בעידן של ביקוש חסר תקדים למוליכים למחצה."
"עם היסטוריה עשירה, טאואר בנתה היצע מדהים של טכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות ומתקדמות ופתרונות ייצור המבוססים על שותפויות עמוקות עם לקוחות, יחד עם יכולות ייצור עולמיות. לא יכולתי להיות גאה יותר בחברה ובעובדים המוכשרים והמסורים שלנו", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "יחד עם אינטל, נניע הזדמנויות צמיחה חדשות ומשמעותיות ונציע ערך גדול אף יותר ללקוחותינו באמצעות חבילה מלאה של פתרונות טכנולוגיים יחד עם טביעת רגל עולמית רחבה מאוד. אנו מצפים להיות חלק בלתי נפרד מהיצע ה- foundryשל אינטל".
כחלק מרכזי מאסטרטגיית ה-IDM 2.0 שלה, אינטל הקימה את Intel Foundry Services (IFS) במרץ 2021 כדי לעזור לעמוד בביקוש הגלובלי הגובר ליכולת ייצור מוליכים למחצה ולהפוך לספקית מרכזית לייצור שבבים בארה"ב ואירופה ולשרת לקוחות באופן גלובלי. IFS מציעה כיום טכנולוגיות מתקדמות ותהליכי אריזה מובילים, כושר ייצור בארה"ב ובאירופה ובמקומות גיאוגרפיים אחרים בעתיד, והיצע רחב של קניין רוחני (IP).
המומחיות של טאואר בטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות, כגון תדרי רדיו (RF), ממירי מתח
(power management) סיליקון גרמניום (SiGe) וחיישנים תעשייתיים, יחד עם שותפויות נרחבות של IP ואוטומציה של עיצוב אלקטרוני (EDA), וכושר ייצור עולמי יספקו ערך רב הן ללקוחותיה של אינטל והן ללקוחותיה של טאואר ברחבי העולם. טאואר משרתת שווקים בעלי צמיחה גבוהה והיא בעלת כושר ייצור משמעותי עם פריסה גיאוגרפית נרחבת, הכוללת מתקני ייצור ברחבי ארה"ב ואסיה המשרתים חברות FABLESS (ללא כושר ייצור) וחברות IDM (חברות המפתחות ומייצרות שבבים) - כולל הזדמנויות צמיחה בטקסס, ישראל, איטליה ויפן.
העסקה אושרה פה אחד על ידי מועצות המנהלים של אינטל וטאואר והיא צפויה להיסגר בעוד כ-12 חודשים בכפוף לאישורים רגולטוריים ולתנאי סגירה מקובלים, כולל אישור בעלי המניות של טאואר.
IFS וטאואר יפעלו באופן עצמאי עד לסגירת העסקה; ראנדיר טאקור ימשיך לשמש כמנהל IFS ראסל אלוואנגר ימשיך לשמש כמנכ"ל טאואר במהלך תקופה זו. עם סגירת העסקה, הכוונה של אינטל היא ששני הארגונים יהפכו ל-- foundry משולב אחד. החברה תשתף פרטים נוספים על תוכניות אינטגרציה במועד זה.
שיחת ועידה
אינטל וטאואר יקיימו שיחת ועידה למשקיעים, תקשורת ואנליסטים היום, יום שלישי 15 בפברואר, 2022, בשעה 15:30 שעון ישראל, לדון בפרטי העסקה.
להצטרפות לשיחה אנא חייגו: 1-706-643-5902.
עדכון טאואר – פרסום תוצאות כספיות לרבעון רביעי ושנת 2021
טאואר תפרסם את הדוחות הכספיים של הרבעון הרביעי ושנת הכספים 2021 ב-17 בפברואר 2022. לאור העסקה שהוכרזה, טאואר לא תספק תחזית מכירות לרבעון הראשון של 2022 ולא תארח את שיחת הועידה שתוכננה לאחר פרסום התוצאות.

הנוסח המלא והמחייב של ההודעה מצורף באנגלית.


אודות טאואר סמיקונדקטור
טאואר סמיקונדקטור בע"מ (TSEM: NASDAQ/TASE), החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, מספקת היצע נרחב של פלטפורמות ייצור המותאמות לצרכי הלקוח עבור מגוון שווקים ביניהם מוצרי צריכה, תשתיות, סלולר, תעשיה, רכב, רפואה וביטחון ותעופה. טאואר סמיקונדקטור מתמקדת ביצירת השפעה חיובית ומשמעותית על העולם והסביבה תוך ביסוס שיתופי פעולה נרחבים וארוכי טווח דרך היצע רחב של פלטפורמות טכנולוגיות מותאמות כגון: MEMS, integrated Power Management (BCD & 700V) ,CMOS Image Sensor, non-imaging sensors ,RF CMOS Mixed Signal/CMOS ,BiCMOS SiGe. טאואר סמיקונדקטור מספקת ללקוחותיה פלטפורמת תכנון חדשנית ומובילה המאפשרת מחזור תכנון מהיר ומדויק. בנוסף, מספקת החברה שירותי העברת טכנולוגיה לייצור ושירותי פיתוח ליצרניות סמיקונדוקטור ולחברות שאין ברשותם מתקני ייצור. בכדי לאפשר ייצור נרחב ומשולב עבור הלקוחות לטאואר סמיקונדקטור שני מתקני ייצור בישראל (150 מ"מ ו200 מ"מ), אחד באיטליה (300 מ"מ) בשותפות עם STM, שני מתקני ייצור בארה"ב (200 מ"מ), ושלושה מתקני ייצור ביפן (שניים 200 מ"מ ואחד 300 מ"מ). למידע נוסף אנא בקרו ב- www.towersemi.com


בהודעה זו עשויות להיכלל תחזיות והתייחסויות של החברה לסיכונים עתידיים ו/או לאירועים עתידיים שאינם ודאיים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהתחזיות או מהמשתמע מהתייחסויות החברה לאירועים עתידיים. הודעה זו בשפה העברית מהווה נוסח בלתי רשמי ובלתי מחייב, הדומה להודעת החברה בשפה האנגלית מיום זה כפי שהוגשה לרשויות השונות בארה"ב ובישראל, ולפיכך יש לקרוא הודעה זו בשפה העברית בצמוד להודעה הרשמית של החברה מיום זה שהוגשה בשפה האנגלית לרשויות כאמור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il