TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סיפיה וויז'ן: מערכת ה-Driver Sense תוטמע בפלטפורמה חדשה של מותג רכב אמריקאי בסין


סיפיה וויזן
עם התווספות פלטפורמה זו, סך דגמי הרכב בהם זכתה סיפיה עומד על 23, על גבי 8 פלטפורמות שונות
מערכת טלנירי | 13/2/22, 16:16
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
דוד טולוב, מנכ"ל סיפיה, מסר: "אנו שמחים לעדכן על התווספות פלטפורמת רכב חדשה לצבר ההתקנות שלנו אצל מותג אמריקאי ידוע המיוצר בסין. זכיה בפלטפורמה חדשה מהווה אינדיקציה לכך שהחברה עשויה לזכות בדגמים נוספים באותה הפלטפורמה. היכולת של מערכת ה-Driver Sense להשתלב על גבי מגוון מערכות ופלטפורמות מעידה על האיכות והגמישות של הטכנולוגיה שלנו."
הרצליה, 13 בפברואר 2022 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה היום, כי נודע לה מלקוח קיים, מותג רכב אמריקאי בסין, כי שניים מתוך שבעה דגמי רכב בהם זכתה החברה עם מותג זה, להטמעת מערכת ה-Driver Sense, מתוכננים לייצור על גבי פלטפורמה חדשה. הכללת דגמים אלה על גבי פלטפורמה חדשה מרחיבה את פוטנציאל ההטמעה של מערכת ה-Driver Sense לדגמי רכב נוספים על אותה פלטפורמה.
הזכייה בשני הדגמים השייכים לפלטפורמה החדשה ארעה בספטמבר 2021, והייצור הסדרתי צפוי להתחיל בתחילת שנת 2023. עד היום זכתה החברה ב-7 דגמי רכב של אותו מותג אמריקאי. חוזה ייצור נחתם בגין כל הזכיות האמורות.

עם התווספות פלטפורמה זו, לחברה זכיות במכרזים להטמעת מערכת ה- Driver Sense ב- 23 דגמי רכבים שונים (Design Wins), על גבי 8 פלטפורמות עם 5 יצרניות רכב שונות (כאשר בגין דגם אחד בו זכתה החברה, טרם נחתם חוזה סופי). היצרניות כוללות יצרן רכב חשמלי בארה"ב, מותג רכב אמריקאי בסין ושלוש יצרניות רכב מובילות נוספות בסין. מאחר ופלטפורמה בדרך כלל מורכבת ממספר דגמי רכב, זכיה בדגם מפלטפורמה מהווה אינדיקציה לכך שהחברה עשויה לזכות בדגמים נוספים באותה הפלטפורמה.
טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ניטור הנהג של סיפיה מנתחת תמונות אינפרא-אדום על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו וזיהוי של סממנים חזותיים אצל הנהג כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד. לאחר מכן מבצעת המערכת תרגום של אותם סממנים למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד).

אודות סיפיה וויז'ן
סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA) היא חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות בינה מלאכותית (AI) לניטור נהג ופנים הרכב ((DMS/OMS ליצרני רכבים ולציי רכב. מערכת הדגל שפיתחה החברה, Driver Sense, עושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור נהג ופנים הרכב, כולל מכשיר ייעודי לניטור נהג המיועד לציי רכב.
טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ה- Driver Sense, מנתחת תמונות אינפרא-אדום (IR) על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו והופעתו של הנהג (זיהוי סממנים חזותיים, כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד), ותרגום שלהם למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד), ובכך מסייעת לשיפור הבטיחות והאיכות של חוויית הנהיגה.
שוק הרכב, בו פועלת סיפיה, מונע על ידי תקני בטיחות ורגולציה. החל משנת 2023, ארגון Euro NCAP, האמון על תקינת הבטיחות ברכב באיחוד האירופי, אשר הנחיותיו מיושמות על ידי יצרניות רכב ברחבי העולם, יעניק דירוג מקסימלי בקטגורית ניטור נהג לרכבים המצוידים, בין השאר, במערכות המנטרות נהג באופן ישיר (DMS), כדוגמת מערכת ה- Driver Sense. כמו-כן, האיחוד האירופי פרסם עדכון לתקנות הבטיחות הכלליות בתעבורה, אשר תדרושנה בין השנים 2024 ל- 2026, שרכבים חדשים יצוידו במערכת לניטור עייפות והסחות דעת של הנהג. סיפיה הינה אחת משלוש החברות בתחום ה- DMS אשר מייעצות לארגון Euro NCAP, ומסייעות בהתוויית תקן הבטיחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il