TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ולנטיין 2022: עלייה של כ-17% ביצוא הפרחים הנאמד בכ-62 מיליון דולר


משרד הכלכלה והתעשיה
יצוא השוקולד עלה בכ-33% ונאמד בכ-16 מיליון דולר ויצוא היין עלה בכ- 28% ונאמד בכ- 45 מיליון דולר
מערכת טלנירי | 13/2/22, 15:43
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
לרגל יום האהבה הבינלאומי, VALENTINE'S DAY שיצוין מחר, מפרסם מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה נתונים על המוצרים הפופולריים ביום זה: שוקולד, יין, ופרחים

לרגל יום האהבה הבינלאומי, VALENTINE'S DAY שיצוין מחר ברחבי העולם (14.2), מסכם מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, את נתוני היצוא והיבוא של המוצרים הפופולריים ביותר ביום הזה.

יצוא הפרחים מישראל עמד בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 על כ – 62 מיליון דולר – גידול של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עיקר היצוא הוא להולנד שמהווה אחד מהמרכזים הגדולים בעולם לסחר בפרחים אך קיימים שווקי יעד נוספים כגון בלגיה, ארה"ב ורוסיה.
יצוא השוקולד מישראל עמד בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 על כ – 16 מיליון דולר – גידול של 33% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עיקר היצוא הוא לארה"ב אך קיימים שווקי יעד נוספים כגון בריטניה, צרפת וקנדה.
יצוא היין מישראל עמד בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 על כ – 45 מיליון דולר – גידול של 28% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עיקר היצוא הוא לארה"ב אך קיימים שווקי יעד נוספים כגון צרפת, בריטניה וקנדה.
גם בתחום היבוא נרשמו עליות כשיבוא היין לישראל עמד בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 על כ- 59 מיליון דולר, גידול משמעותי של כ 65% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שווקי מקור מובילים ביבוא הם צרפת, איטליה, גרמניה, ספרד וארגנטינה.
יבוא השוקולד לישראל משמעותי הרבה יותר מהיצוא ועמד בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 על כ-143 מיליון דולר, גידול של כ-14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שווקי מקור מובילים ביבוא הם איטליה, גרמניה, בלגיה, שוויץ והולנד.
יבוא הפרחים עמד בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 על כ 1.5 מיליון דולר בלבד, בעיקר מהולנד.
אודות מינהל סחר חוץ: מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, אמון על ניהול ונווט מדיניות הסחר הבינלאומית של מדינת ישראל. תחומי הפעילות העיקריים כוללים פעולות לקידום הסחר והיצוא, ייזום ותחזוקת הסכמי סחר לשיפור תנאי הפעילות בישראל ומתן סיוע, ליווי מקצועי ומימון לחברות יצואניות המשווקות ומייצאות לחו"ל. המינהל מפעיל מערך של 55 נציגויות כלכליות בהובלת נספחות ונספחים כלכליים בעולם, המהווים את הזרוע הביצועית של המשרד בשווקים הבינלאומיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il