TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הטכנולוגיה הישראלית שתאיר את נמל פיראוס ביוון


גיא סעדי קרדיט צילום שלי פדן לורבר
טונדו סמארט זוכה בפרויקט בינלאומי ראשון בנמל פיראוס ביוון לאחר שגברה על אינטגרטורים וחברות ענק בינלאומיות
מערכת טלנירי | 13/2/22, 09:12
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חצי שנה לאחר ההנפקה ולאחר הזכייה בפרויקט הדגל של נתיבי ישראל יחד עם אלקטרה:

טונדו סמארט, המייצרת את מוצריה בכרמיאל, תספק את פתרון בקרת תאורת הלד שלה אשר ישמש גם ליישומים נוספים בהמשך # ההטמעה כוללת שני שלבים, למשך כ-5 שנים ובהיקף כולל של כ- 600 אלף שקל # נמל פיראוס, השוכן לחופי הים התיכון, הינו הנמל התשיעי בגודלו באירופה ונחשב לנמל הנוסעים העמוס ביותר באירופה # גיא סעדי, מנכ"ל טונדו סמארט: "הפרויקט בנמל פיראוס הינו סנונית ראשונה לפרויקטים נוספים שאנו צופים לחברה בשוק הבינלאומי. בהתאם לאסטרטגיה, נרחיב את הפעילות בשוק הבינלאומי, שהינו שוק המטרה העיקרי שלנו."

טונדו סמארט, העוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה ומשלבת אותם על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי, מדווחת כי זכתה לראשונה בפרויקט בינלאומי בו תספק את הפתרונות הטכנולוגיים שלה בנמל פיראוס ביוון. הפרויקט כולל שני שלבים, הראשון כולל התקנת טכנולוגיית בקרת התאורה והשני כולל חיבור מדי מים וחשמל על בסיס תשתית הפתרון של החברה. הפרויקט צפוי להימשך כ- 5 שנים ומוערך בהיקף כולל של כ-600 אלף שקל בשלב זה.

גיא סעדי, מנכ"ל טונדו סמארט, מסר כי, "אנו רואים חשיבות בפרויקט דגל זה, היות ומדובר בפרויקט בינלאומי ראשון של החברה בעיר מרכזית באירופה. אנו משוכנעים שהפרויקט בנמל פיראוס הינו סנונית ראשונה לפרויקטים נוספים בשוק הבינלאומי, בדגש על הודו ועל צפון אמריקה בה צפויות להתבצע השקעות עתק בשדרוג תשתיות, בהתייעלות אנרגטית ומעבר למרחב ציבורי חכם." עוד הוסיף סעדי כי, "הפרויקט והזכייה בו מדגישים את הערך המוסף הטכנולוגי של הפתרונות שלנו והיכולת להיות פלטפורמה הן לבקרת תאורה והן ליישומים נוספים חכמים במרחב הציבורי. במכרז התמודדנו מול שחקנים בינלאומיים משמעותיים בשוק ונבחרנו על רקע יתרונות הפתרון והמענה המדויק לצרכי הנמל".

מאז ההנפקה לפני כחצי שנה ובנוסף לפרויקט בנמל פיראוס ביוון, החברה זכתה במכרזים בישראל, שהגדול שבהם הינו מכרז נתיבי ישראל להחלפת כל גופי התאורה לתאורת לד חכמה המוערך בהיקף של כ-40 מיליון שקל עם אפשרות הגדלה בהזמנות ל-75 מיליון שקל. טונדו סמארט פורסת את הפתרונות הטכנולוגים שלה בעשרות אלפי נקודות קצה חכמות בישראל לאחר שזכתה בפרויקטים המספקים תשתית לבקרת תאורה ועיר חכמה בערים ראשון לציון, רחובות וערים נוספות מרכזיות בישראל.

טונדו סמארט נהנית מהמיקום שלה בצומת המרכזי של מספר מגמות על שתופסות תאוצה בעולם. הראשונה היא התפתחותן של ערים חכמות, כתוצאה מהגידול הדרמטי של האוכלוסייה במקביל לעיור מואץ, וההבנה של קברניטי הערים שהטמעה של טכנולוגיות היא הדרך היחידה להתמודד עם האתגרים העצומים ששינויים אלה מביאים איתם. לפי הערכות, שוק הערים החכמות, שהוערך בכ-98 מיליארד דולר בשנת 2020, צפוי לגדול ל-676 מיליארד דולר, תוך פחות מעשור.
מגמה מרכזית נוספת היא הקיימות – מדינות העולם מבינות כיום, שקיום האנושות תלוי, בין היתר, בשמירה על איכות הסביבה. לכן מדינות נוקטות בעמדה פרואקטיבית ביחס לכך בעידוד פרויקטים והקצאת משאבים. התאורה היא אחד המקורות העיקריים של גזי חממה. החלפת נורות הליבון המסורתיות בתאורת לד יחד עם מערכות בקרת תאורה, מקטינות את טביעת הרגל הפחמנית של התאורה באחוזים משמעותיים. לפי הערכות, שיעור גופי לד המחוברים למערכות תאורה חכמה עשויים לעלות מ-3% כיום, ליותר מ-40% תוך עשור. מגמות תומכות נוספות הן העמקת החדירה של טכנולוגית IoT לערים, והמעבר לשימוש בענן.


אודות טונדו סמארט:
טונדו סמארט  עוסקת בפיתוח וייצור בקרים לניהול ושליטה ביישומי עיר חכמה, אותם היא משלבת על בסיס תשתית התאורה והחשמל הקיימת במרחב הציבורי. בקרי התאורה הייחודיים של טונדו סמארט מאפשרים, בין היתר, שליטה ובקרה חכמים על תזמוני ההדלקה והכיבוי ועל עוצמת התאורה, ובכך מביאים  לחיסכון אנרגטי, התייעלות תפעולית, וחיסכון בעלויות החשמל. פתרון ניהול התאורה של החברה נחשב לבין הפתרונות הפשוטים ביותר להתקנה ולתפעול בתעשייה, פורץ דרך מבחינה טכנולוגית, בעל ניסיון רב בהטמעה של פרויקטים עם היקפים משמעותיים ובעל אמינות מירבית. היתרון הגדול של טונדו סמארט הינה ביכולת לשלב פתרונות עיר חכמה נוספים על גבי הפלטפורמה של החברה ולאפשר למהפכת העיר החכמה לקרות הלכה למעשה. החברה מאמינה כי מהפיכת העיר החכמה הינה אינדיבידואלית לכל עירייה ולכל מרחב ציבורי בהתאם לצרכים המקומיים. העיר החכמה צריכה באמצעים טכנולוגיים וגמישים לתת מענה לאותם צרכים. הפתרון של החברה מהווה פלטפורמה ותשתית גמישה ומתפתחת העונה על האני מאמין של החברה באופן מיטבי. לאתר החברה: https://www.tondo-iot.com/ 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il