TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

זינגה מכריזה על התוצאות הכספיות של הרבעון הרביעי והשנה השלמה ב-2021


Zynga
ההכנסות השנתיות וההזמנות הגבוהות ביותר בהיסטוריה של זינגה
מערכת טלנירי | 10/2/22, 12:40
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הכנסות והזמנות לפני הנחייה
הקהל השנתי הגדול ביותר אי פעם עבור משחקי המובייל
תזרים מזומנים תפעולי רבעוני ושנתי חזק

סן פרנסיסקו, 9 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE) :

הטבלה המלאה נמצאת כאן

https://www.businesswire.com/news/home/20220209005205/en/Zynga-Announces-Fourth-Quarter-and-Full-Year-2021-Financial-Results


חברת זינגה (נאסד"ק: ZNGA) פרסמה את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי והשנה המלאה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021.
"התוצאות החזקות שלנו ברבעון הרביעי חתמו ביצועי שיא שלנו ב-2021, בה סיפקנו את ההכנסות השנתיות וההזמנות הגבוהות ביותר אי פעם, תוך כדי הגעה לקהל המובייל הגדול ביותר בהיסטוריה של זינגה", אמר פרנק ג'יבאו, מנכ"ל זינגה. "אני גאה בביצועי הצוות שלנו בכל ההיבטים של אסטרטגיית הצמיחה שלנו, כולל שירותים חיים, פיתוח משחקים חדשים והשקעות בפלטפורמת הפרסום שלנו, שווקים וטכנולוגיות חדשות וזאת כדי לבסס את זינגה כחברת כשירותים חיים מובילים שמתייחסת קודם כל למובייל, ומציעים משחקים בחינם להפעלה".



הכנסות והזמנות: השגנו את ההכנסה השנתית הגבוהה ביותר אי פעם של 2,801 מיליון דולר, עלייה של 42% משנה לשנה, וההזמנות השנתיות הטובות ביותר אי פעם בגובה של 2,826 מיליון דולר, עלייה של 24% במונחי שנה לשנה. ההכנסות ממשחקים מקוונים הגיעו לשיא חדש של 2,249 מיליון דולר, עלייה של 35% בהשוואה לשנה שעברה, והזמנות שכללו תשלומי משתמשים הגיעו לשיא של 2,265 מיליון דולר, עלייה של 15% משנת 2020. ההכנסות מפרסום ושאר היבטים הגיעו גם הן לשיא של 551 מיליון דולר, וזו עלייה של 79% בהשוואה לשנה שעברה, כשההזמנות מפרסום ושאר היבטים רשמו שיא של 561 מיליון דולר, עלייה של 83% משנה לשנה.

מדדי קהל: שיא ממוצע שנתי של משתמשים יומיים במובייל שהגיע ל-39 מיליון, עלייה של 41% משנה לשנה, והממוצע החודשי של המשתמשים, בהיבט שנתי, היה הטוב ביותר אי פעם בתחום המובייל ביותר כשהגיע ל-184 מיליון, עלייה של 107% משנה לשנה. ה-ABPU השנתי למובייל היה $0.194 וזו ירידה ב-12% משנה לשנה.

עלויות והוצאות: עלות ההכנסות הייתה 1,015 מיליון דולר או 36% מההכנסות, בהשוואה ל-41% מההכנסות בשנה הקודמת. עלות ההכנסה Non-GAAP הייתה 787 מיליון דולר או 28% מההזמנות, ירידה מ-30% מההזמנות בשנה הקודמת. ההוצאות התפעוליות לפי GAAP עמדו על 1,730 מיליון דולר, המהווים 62% מההכנסות ושיפור משמעותי מ-78% בשנה הקודמת. הוצאות תפעול Non-GAAP של 1,386 מיליון דולר היוו 49% מההזמנות לעומת 46% בשנה הקודמת.

רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי היה 104 מיליון דולר, שיפור של 325 מיליון דולר בהשוואה לשנה שעברה, וה-EBITDA המתואם עמד על 641 מיליון דולר, עלייה של 374 מיליון דולר בהשוואה לשנה שעברה. יצרנו תזרים מזומנים תפעולי של 254 מיליון דולר, ירידה של 176 מיליון דולר במונחים של שנה לשנה, וסיימנו את השנה עם כ-1.2 מיליארד דולר במזומנים והשקעות.

בשל העסקה הממתינה עם Take-Two Interactive Software שהוכרזה ב-10 בינואר 2022, Zynga אינה מארחת שיחת ועידה או מספקת הדרכה קדימה בקשר לפרסום תוצאותיה הרבעוניות.

אנא עיינו בהודעה המקורית לעיתונות המודיעה על העסקה הממתינה עם Take-Two Interactive Software כאן: https://investor.zynga.com/news-releases/news-release-details/take-two-and-zynga-combine-bringing-together-best-class
אודות זינגה
זינגה Zynga היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™, FarmVille™, , Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™, Golf Rival™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

מדדי הפעלה מרכזיים

אנו מנהלים את העסק שלנו על ידי מעקב אחר מספר מדדי הפעלה: "DAUs נייד", המודדים משתמשים פעילים יומיים במשחקים הניידים שלנו, "MAUs נייד", המודדים משתמשים פעילים חודשיים במשחקים הניידים שלנו, ו- "Mobile ABPU", המודד את ההזמנות היומיות הממוצעות שלנו לנייד ל- DAU נייד ממוצע, שכל אחת מהן נרשמת ומוערכת על ידי מערכות הניתוח הפנימיות שלנו. אנו קובעים מדדי הפעלה אלה באמצעות נתוני חברה פנימיים בהתבסס על מעקב אחר פעילות חשבון המשתמש. אנו משתמשים גם במידע המסופק על ידי צדדים שלישיים, כולל כניסות לרשת של צד שלישי המסופקות על ידי ספקי פלטפורמה, כדי לעזור לנו לעקוב אם שחקן המחובר תחת שני חשבונות משתמשים שונים או יותר הוא אותו אדם. בסך הכל, אנו מאמינים כי הסכומים הם הערכות סבירות של בסיס המשתמשים שלנו לתקופת המדידה הרלוונטית וכי המתודולוגיות שאנו משתמשים ומעדכנים מעת לעת מבוססות באופן סביר על מאמצינו לזהות מגמות בהתנהגות השחקנים. עם זאת, גורמים הקשורים לפעילות המשתמשים ולמערכות וליכולת שלנו לזהות ולזהות ניסיונות לשכפל פעילות לגיטימית של שחקנים עשויים להשפיע על מספרים אלה.
DAUs נייד. אנו מגדירים את יחידות DAUs ניידות כמספר האנשים ששיחקו באחד ממשחקי המובייל שלנו במהלך יום מסוים. DAUs נייד ממוצע לתקופה מסוימת הוא הממוצע של DAUs הנייד עבור כל יום במהלך תקופה זו. תחת מדד זה, אדם שמשחק שני משחקי מובייל שונים באותו יום נספר כשני DAUs. אנו משתמשים במידע המסופק על ידי צדדים שלישיים כדי לעזור לנו לזהות אנשים שמשחקים באותו משחק כדי להפחית את השכפול הזה. עם זאת, אין לנו את נתוני הכניסה לרשת של צד שלישי כדי לקשר אדם ששיחק תחת חשבונות משתמשים מרובים עבור המשחקים ההיפר-מזדמנים שלנו (הכוללים את המשחקים שנרכשו מרוליק באוקטובר 2020), משחקי שליחים ניידים (לפני הרבעון השלישי של 2021), Puzzle Combat, Merge Magic! ומשחקים שנרכשו מ- Gram Games במאי 2018, Small Giant בינואר 2019, Peak ביולי 2020 ו StarLark באוקטובר 2021, ובהתאם לכך, DAUs נייד בפועל עשוי להיות נמוך יותר ממה שדווח עקב שכפול פוטנציאלי של אנשים אלה. אנו משתמשים ב- DAUs למכשירים ניידים כמדד למעורבות הקהל.
MAUs נייד. אנו מגדירים את MAUs הנייד כמספר האנשים ששיחקו באחד ממשחקי המובייל שלנו בפרק הזמן של 30 יום המסתיים בתאריך המדידה. MAUs נייד ממוצע לתקופה מסוימת הוא הממוצע של MAUs הנייד בכל סוף חודש במהלך תקופה זו. תחת מדד זה, אדם שמשחק שני משחקי מובייל שונים באותה תקופה של 30 יום נספר כשני MAUs ניידים. אנו משתמשים במידע המסופק על ידי צדדים שלישיים כדי לעזור לנו לזהות אנשים שמשחקים באותו משחק כדי להפחית את השכפול הזה. עם זאת, אין לנו את נתוני הכניסה לרשת של צד שלישי כדי לקשר אדם ששיחק תחת חשבונות משתמשים מרובים עבור המשחקים ההיפר-מזדמנים שלנו (הכוללים את המשחקים שנרכשו מרוליק באוקטובר 2020), משחקי שליחים ניידים (לפני הרבעון השלישי של 2021), Puzzle Combat, Merge Magic! ומשחקים שנרכשו מ- Gram Games במאי 2018, Small Giant בינואר 2019, Peak ביולי 2020 ו StarLark באוקטובר 2021, ובהתאם לכך, MAUs נייד בפועל עשוי להיות נמוך יותר ממה שדווח עקב שכפול פוטנציאלי של אנשים אלה. אנו משתמשים ב- MAUs נייד כמדד לגודל קהל המשחק הכולל.
ABPU נייד. אנו מגדירים את ABPU הנייד כהזמנות הניידות הכוללות שלנו בתקופה נתונה, חלקי מספר הימים באותה תקופה, חלקי DAUs הנייד הממוצע במהלך התקופה. אנו מאמינים כי Mobile ABPU מספק מידע שימושי למשקיעים ולאחרים בהבנה ובהערכה של התוצאות שלנו באותו אופן כמו ניהול. אנו משתמשים ב- ABPU נייד כמדד למונטיזציה הכוללת בכל השחקנים שלנו באמצעות מכירת פריטים וירטואליים ופרסום.
המודל העסקי שלנו סביב המשחקים החברתיים שלנו מתוכנן כך שכף שיותר שחקנים משחקים במשחקים שלנו, האינטראקציות החברתיות גדלות והמשחקים שלנו הופכים להיות בעלי ערך רב יותר. כל השחקנים המעורבים של המשחקים שלנו עוזרים להניע את ההזמנות שלנו, וכתוצאה מכך, הן הכנסות ממשחקים מקוונים והן הכנסות מפרסום. פריטים וירטואליים נרכשים על ידי שחקנים המתרועעים עם, מתחרים נגד או משתפים פעולה עם שחקנים אחרים, שרובם אינם קונים פריטים וירטואליים. בהתאם לכך, אנו מתמקדים בעיקר ב- DAUs ניידים, MAUs ניידים ו- ABPU נייד, שלדעתנו משקפים בצורה הטובה ביותר מדדי קהל מרכזיים.
אמצעים פיננסיים על-GAAP
סיפקנו בהודעה לעיתונות זו אמצעים פיננסיים מסוימים על non-GAAP להשלמת הדוחות הכספיים המאוחדים שלנו שהוכנו בהתאם ל- GAAP של ארה"ב ("הדוחות הכספיים של GAAP"). ההנהלה משתמשת באמצעים פיננסיים non-GAAP באופן פנימי בניתוח התוצאות הכספיות שלנו כדי להעריך את הביצועים התפעוליים והנזילות. הצעדים הפיננסיים שלנו על non-GAAP עשויים להיות שונים מאמצעים פיננסיים non-GAAP המשמשים חברות אחרות.
הצגת הצעדים הפיננסיים שלנו על non-GAAP אינה מיועדת להיחשב בבידוד או כתחליף לדו"חות הכספיים שלנו על GAAP או נעלה עליהם. אנו מאמינים כי הן ההנהלה והן המשקיעים נהנים מהתייחסות לצעדים הפיננסיים שלנו על non-GAAP בהערכת הביצועים שלנו וכאשר אנו מתכננים, חוזים וניתוח תקופות עתידיות. אנו מאמינים שהצעדים הפיננסיים שלנו על תנאי non-GAAP מועילים למשקיעים מכיוון שהם מאפשרים שקיפות רבה יותר ביחס לצעדים פיננסיים מרכזיים בהם אנו משתמשים בקבלת החלטות תפעוליות ומכיוון שהמשקיעים והאנליסטים שלנו משתמשים בהם כדי לעזור להעריך את בריאות העסק שלנו.
סיפקנו התאמה של האמצעים הפיננסיים שלנו על non-GAAP המשמשים בהודעה לעיתונות זו לאמצעים הפיננסיים הדומים ביותר ל-GAAP בטבלאות הבאות. בשל המגבלות הבאות של הצעדים הפיננסיים שלנו על non-GAAP, עליך לשקול את הצעדים הפיננסיים non-GAAP המוצגים בהודעה לעיתונות זו עם הדוחות הכספיים שלנו GAAP.
המגבלות העיקריות של הצעדים הפיננסיים שלנו על non-GAAP כוללות:
*הזמנות אינן משקפות את העובדה שאנו דוחים ומכירים בהכנסות ובהכנסות ממשחקים מקוונים והכנסות מעסקאות פרסום מסוימות במהלך תקופת המשחק הממוצעת המשוערת של משלמים עבור פריטים וירטואליים עמידים או כפי שנצרך עבור פריטים וירטואליים מתכלים; ההזמנות כוללות גם התאמות אחרות;
* ה- Adjusted EBITDA אינו כולל את ההשפעה של הוצאות פיצוי מבוססות מניות, הוצאות עסקה הקשורות לרכישה, התאמות שווי הוגן מותנות והוצאות הנובעות מחכירות פנויות (הכוללות חיובים בגין ליקויים המוכרים);
* ה-EBITDA המתואם אינו משקף הפרשות או הטבות ממס הכנסה ואינו כולל הכנסה אחרת (הוצאה) נטו, הכוללת רווחים והפסדים במט"ח ובדיספוזיציה לנכסים, הוצאות ריבית והכנסות מריבית;
* EBITDA מתואם אינו כולל פחת והפחתות של נכסים מוחשיים ובלתי מוחשיים. למרות שפחת והפחתות הם חיובים שאינם במזומן, ייתכן שיהיה יהיה להחליף את הנכסים בפחת או בפחת בעתיד;
* תזרים המזומנים החופשי נגזר ממזומנים נטו המסופקים על ידי פעילויות תפעוליות בניכוי מזומנים שהוצאו על הוצאות ההון; ו
* עלות הכנסות Non-GAAP והוצאות תפעוליות Non-GAAP אינן כוללות את ההשפעה של הפחתה של נכסים בלתי מוחשיים מרכישות, התאמות שווי הוגן בתמורה מותנית, הוצאות עסקה הקשורות לרכישה, הוצאות שנגרמו מחכירות שהתפנו או הוצאות פיצוי מבוססות מניות.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il