TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

LeddarTech מכריזה על סבב מימון


LeddarTech
בסך 140 מיליון דולר בסדרה D בשילוב עם מסגרת חוב
מערכת טלנירי | 7/2/22, 08:58
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סבב המימון האחרון תומך במאמצי הצמיחה והפיתוח המואצים של LeddarTech עבור פתרונות הרכב הייחודיים הקניינים התפיסתיים ושילוב החיישנים שלה

קוויבק סיטי, 3 בפברואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

LeddarTech®, מובילה עולמית באספקת טכנולוגיית חישה מבוססת ADAS ו-AD שהינה הגמישה, החזקה והמדויקת ביותר, שמחה להכריז על סבב מימון מוצלח עם השקעה בסך 140 מיליון דולר, הכולל סגירה ראשונה מסדרה D בשיעור 116 מיליון דולר ומסגרת חוב של 24 מיליון דולר.

FS Investors הובילו את סבב הגיוס בהשתתפות Investissement Québec, BDC Capital, Go Capital, קרנות מסוימות המנוהלות על ידי Fidelity Investments Canada ULC, Fonds de solidarité FTQ, Export Development Canada, ams OSRAM, Desjardins Capital, UI Investissement, Cowen Investment II LLC וקרנות אחרות בניהול LeddarTech. מסגרת החוב הובטחה בקבוצת Desjardins.

השקעה זו תאיץ את הפיתוח והמסחור של הפתרונות מבית LeddarTech. בנוסף, LeddarTech תשתמש בכספים להגדלת משאבי ההנדסה במטרה לעמוד בדרישות מצד לקוחות OEM ולקוחות בשוק הרכב הגלובלי ברמה 1 ו- המעורבים באופן פעיל עם החברה לפתרונות היתוך חיישנים וחישת תפיסה.

"ההחלטה שלנו לשתף פעולה עם LeddarTech החלה עם כניסתנו לצוות ההנהלה הבכיר של החברה. בנפרד, לצוות הבכיר ניסיון של עשרות שנים בתעשיית הטכנולוגיה. בנוסף, רבים עבדו עם חברות טכנולוגיה גלובליות גדולות בתחום הרכב והחישה", אמר ניק סטון, מייסד ושותף של FS Investors. "תהליך בדיקת נאותות נרחב בשילוב עם אימות לקוחות חזק אישר כי הפתרון הייחודי של LeddarTech הוא המיקום הטוב ביותר בשוק כדי לפתוח אימוץ המוני של ADAS ו- AD על ידי שבירת תלות תוכנה טיפוסית בחומרה בחישה", לדברי מר סטון, ושהוסיף כי: "פתרון LeddarTech, הנקרא LeddarVision™, מספק ללקוחות את הגמישות לשנות במהירות את קנה המידה של דגמי הרכב ולספק מהר יותר לשוק ביצועים גדולים יותר בעלות נמוכה יותר".

"ההצלחה של סבב זה היא עדות לצמיחה וההכרה בתעשייה של LeddarTech השיגה. אני שמח לקבל בברכה את משקיעי FS כמשקיעים האחרונים שלנו, שמביאים ניסיון רב ומומחיות בתחום הטכנולוגיה העמוקה", הצהיר צ'ארלס בולנגר, מנכ"ל LeddarTech. "התרשמתי מהאיכות והיסודיות של בדיקת הנאותות שלהם ומההבנה יוצאת הדופן שלהם בשוק ה-ADAS וה-AD, המאשרת את ערכו של פתרון התוכנה הייחודי שלנו. הצוות שלנו ואני מצפים לעבוד עם משקיעי FS, המשקיעים החדשים האחרים שלנו והשותפים הקיימים שלנו כדי לאפשר ללקוחותינו לפרוס באופן משמעותי את פתרונות ה- ADAS וה- AD האמינים והחסכוניים שלנו במותגים ובשווקים שלהם", סיכם מר בולנגר.

Cowen and Desjardins שוקי הון שימשו כיועצים שותפים בסבב השקעה זה.


אודות לידרטק
LeddarTech לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. החברה מציעה פתרונות חסכוניים וניתנים להרחבה כגון LeddarVision™, פלטפורמת היתוך ותפיסה של חיישני נתונים גולמיים המייצרת מודל סביבתי תלת ממדי מקיף עם תצורות ריבוי חיישנים לתמיכה ברכב אוטונומי מלאה ברמה 2+ עד רמה 5 האוטונומית לחלוטין. פלטפורמה זו ניתנת להרחבה כדי לתמוך בכל רמות המיכון של הרכב. בנוסף, LeddarTech תומכת ביצרני LiDAR ומשלבי מערכות רכב ברמה 1-2 עם LeddarSteer™, התקן היגוי מבוסס אלומה דיגיטלית, ופתרון הפיתוח LiDAR XLRator לפיתוח LiDAR במצב מצוק בדרגת רכב בהתבסס על LeddarEngine™ ורכיבי ליבה משותפים גלובליים בתעשיית המוליכים למחצה. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-100 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.
למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם LinkedIn, Twitter, Facebook ו- YouTube.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il