TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פינרג׳י מעמיקה את חדירתה לשוק הרכבים החשמליים ההודי


פינרגי
פינרג׳י תשלב את סוללת אלומיניום-האוויר החשמלית שפיתחה בריקשה חשמלית בשיתוף עם חברת Indian Oil Corporation
מערכת טלנירי | 2/2/22, 10:52
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י "שוק הריקשות החשמליות בהודו הינו מהצומחים בעולם בתחום הרכב החשמלי כאשר התחזיות צופות עלייה משמעותית בביקוש אף יותר בשנים הקרובות עד לכדי כמיליון ריקשות חשמליות בשנת 2025.
אנו מכוונים לשוק זה בגלל גודלו וכן בגלל מערכת היחסים שמסדנו עםOil Corporation Indian שהינה חברת אנרגיה ענקית בשליטת ממשלת הודו, שהיא גם שותפה שלנו ומאמינה מאוד בטכנלוגיה של פינרג׳י.
אנו רואים בדרישה העצומה מצד הממשל ההודי ליישם מדיניות אפס פליטה ולמצוא פתרונות אנרגיה חסכוניים, הזדמנות המהווה יתרון רב עבור מערכת האלומיניום-אוויר שפיתחנו.
סוללות האלומיניום-אוויר של פינרג׳י יאפשרו לריקשות חשמליות להסיע נוסעים ללא זיהום ותוך שמירה על הסביבה.
התועלת הסביבתית מחשמול הריקשות היא מובהקת, מדובר בכלי רכב הנעים במרכזי הערים ומהווים מוקדי זיהום אוויר ופיח.
ביחס למנועי הבעירה המזהמים של ריקשות רגילות, כלים אלה מאפשרים הורדה של זיהום האוויר לאפס וצמצום של זיהום הרעש לרמה הקרובה לאפס.
הטמעת הסוללות בריקשות, כלי התחבורה הנפוץ בהודו ומפרנס משפחות רבות, יאפשר לקיים יום עבודה פרודקטיבי יותר, ללא הפסקות מהותיות.״

חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג) המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), שמחה לעדכן כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה לבחינת שילוב מערכת האנרגיה של החברה בריקשה חשמלית עם חברת IOP אשר הוקמה כמיזם משותף שלה יחד עם Indian Oil Corporation Limited שהינה חברת אנרגיה בשליטת ממשלת הודו, וכפופה למשרד האנרגיה הממונה על הגז, הנפט והפלדה בהודו.

החברות תפעלנה ביחד לשילוב מערכת האנרגיה של פינרג'י העושה שימוש בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר באב טיפוס של רכב חשמלי תלת גלגלי “ריקשה חשמלית”, ולאחר מכן יחלו בפיילוט בישראל ובהודו.

במידה והפיילוט יושלם בהצלחה, יפעלו החברות להתאמת מערכת האלומיניום-אוויר של חברת פינרג'י לשוק הריקשות החשמליות ולהתחלת אספקה מסחרית, כאשר הפעולות שיידרשו לכך יפורטו ויסוכמו במסגרת הסכם מפורט שייחתם לאחר השלמה מוצלחת של הפיילוט.

הסכם זה מגיע על רקע העובדה כי שוק הריקשות החשמליות בהודו צמח משמעותית בשנים האחרונות, כאשר התחזיות צופות עלייה משמעותית בביקוש גובר בשנים הקרובות עד לכדי כמיליון ריקשות חשמליות בשנת 2025.

פינרג'י רואה בדרישה הגוברת לאפס פליטה מזהמת ולפתרונות אנרגיה חסכוניים עבור ריקשות חשמליות כהזדמנות לפריסה רחבה של מערכת האלומיניום-אוויר שפיתחה.
כחלק מהתוכנית הכוללת של החברות, שירותי הטעינה המחודשת של מערכת האלומיניום-אוויר שתותקן בריקשה החשמלית בשלב היישום, שהוא החלפת סוללות האלומיניום, יסופקו ברשת תחנות הדלק הקיימות של IOCL, אשר מפעילה כיום כ-30,000 תחנות דלק הפרוסות ברחבי הודו.

החברה מעריכה כי שיתוף הפעולה עם IOP צפוי לאפשר לריקשה החשמלית להפוך לכלי אטרקטיבי יותר ביחס לריקשות החשמליות הקיימות כיום בשוק ההודי ולהוות תחליף בעל יתרונות רבים ביחס לריקשות שמבוססות על מנועי בעירה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il