TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Lantronix משיקה פתרונות יישומי IoT


Lantronix
עבור תעשיות מוגדרות המבוססים על השערים הסלולריים החדשים מסדרת G520. הפתרונות מכוונים לשלושה ענפים: תעשייה 4.0, אבטחה ותחבורה
מערכת טלנירי | 2/2/22, 08:34
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
(GLOBE NEWSWIRE):
Lantronix Inc. (נאסד"ק: LTRX), ספקית עולמית של פתרונות מדף מאובטחים עבור מערכות IT חכמות והאינטרנט של הדברים (IoT), הודיעה היום על השקה של פתרונות יישומי IoT עבור תעשייתיות מוגדרות הנותנים מענה לדאגות בשווקי התעשייה 4.0, אבטחה ותחבורה עם שירותי והתקני ה-IoT מסדרת G520 הסלולרית החכמה. שניים מהפתרונות זמינים כבר כעת: G520 Industrial, נתב ממיר פרוטוקול תעשייתי סלולרי תחרותי, ו-G520 Security, נתב תקשורת LTE CAT13 מהיר ועם תמיכה ב-5G להקטנת כמות איומי הסייבר. G520 Transport יושק מאוחר יותר ב-2022.

השערים התעשייתיים והמאובטחים של G520 מציעים פתרון מלא והם מגיעים מוגדרים מראש עם יישום ניהול המכשירים מבוסס הענן ועטור הפרסים ConsoleFlowTM של Lantronix אשר משפר את היעילות התפעולית כשהוא מספק לוח בקרה יחיד ממנו ניתן לנהל נכסים מרוחקים. הוא מגיע גם מוגדר מראש עבור Lantronix Connectivity Services, המספקים תוכניות נתונים סלולריים בצפון אמריקה ובאופן גלובלי, וכן ואבטחת VPN עם פלטפורמת ענן קלה לשימוש לניהול ושירות עבור כרטיסי סים.

"בתגובה לשוק ה-IoT התעשייתי הצומח במהירות, Lantronix מספקת פתרונות תחרותיים הנותנים מענה ופותרים את אתגרי השוק", אמר פול פיקל, מנכ"ל Lantronix. "פתרונות התוכנה, החומרה ושירותי הקישוריות שלנו מספקים ללקוחותינו את האינטגרציה המוכחת וקלות השימוש הדרושים להצלחה בעולם המונע על ידי ה-IoT של היום".

לפי Berg Insight, משלוחי מכשירי ה-IoT הסלולריים הגלובליים גדלו ב-14% בשנת 2020 והגיעו ל-302.7 מיליון יחידות, והן צפויות לגדול בקצב צמיחה שנתי ממוצע של 15.8% ולהגיע ל-629.6 מיליון יחידות עד 2025.

הפתרונות הזמינים כעת הם:

G520 Industrial, שהוא נתב המרת פרוטוקולים ברמה תעשייתית ותמחור תחרותי עם תקשורת LTE, ממשקים מרובים והמרות פרוטוקול Fieldbus (למשל, Modbus, DNP3 ו-IEC) המסופקים תוך דקות באמצעות פלטפורמת ConsoleFlow.
G520 Security, נתב התומך LTE cat13 ו-5G כדי להציע מהירות גבוהה, ומצמצם את האפשרות להתקפות סייבר עם שבב האבטחה הקוונטית הייעודי שלו וחבילת התוכנה הקניינית InfiniShield™ של Lantronix. המבנה הקטן שלו והתמיכה בהעברת כוח באמצעות הרשת המקומית (PoE) מפשטים את הפריסה.
בקרוב:
G520 Transport, נתב המספק את הפתרון ההיברידי המוחלט המבוסס על 25 שנות הניסיון של Lantronix בשערי טלמטיקה וניתוב Wi-Fi נייד. עם Wi-Fi ברכב, עם מיקום מבוסס חיישנים, וקריאות בפרוטוקול CAN-bus, G520 Transport הוא פתרון קל לפריסה המנוהל בצורה בטוחה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת https://www.lantronix.com/products/g520/

אודות לנטרוניקס

לנטרוניקס (Lantronix Inc) היא ספקית גלובלית של פתרונות אבטחה שלמים ומוכנים עבור האינטרנט של הדברים (IoT) וניהול סביבה מרחוק (REM) המוצעים במסגרת תוכנה כשירות (SaaS), כמו גם של שירותי קישוריות, שירותי הנדסה וחומרה חכמה.

Lantronix מאפשרת ללקוחותיה להאיץ את זמן היציאה לשוק ולהגדיל את זמן העבודה והיעילות התפעולית על ידי אספקת פתרונות Intelligent Edge IoT ו-Remote Management Gateway אמינים, מאובטחים ומקושרים.

המוצרים והשירותים של Lantronix מפשטים באופן דרמטי את היצירה, הפיתוח, הפריסה והניהול של פרויקטי IoT ו-IT בתחומים כמו רובוטיקה, רכב, ציוד לביש, ועידות וידאו, תעשייה, רפואה, לוגיסטיקה, ערים חכמות, אבטחה, קמעונאות, סניפים, חדרי שרתים ויישומי דטה סנטר. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של לנטרוניקס.

עוד פרטים תוכלו ללמוד בבלוג של לנטרוניקס בו תמצאו דיונים אודות התעשייה ועדכונים. עקבו אחר לנטרוניקס בטוויטר, צפו בספריית הווידאו שלנו ב-YouTube או צרו עמנו קשר בלינקדאין.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il