TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Couchbase קיבלה את הסמכת AWS Outposts Ready של אמזון ווב סרוויסס


ליאור תגור צילום יחצ
AWS Outposts מציעה את היכולת להטמיע את Couchbase על גבי תשתית AWS סטנדרטית ב- Edge
מערכת טלנירי | 1/2/22, 13:41
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
Couchbase, ספקית מובילה של בסיסי נתונים מודרניים ליישומים השיגה את הסמכת AWS Outposts Ready, המהווה חלק מתוכניתAWS Service Ready . הסמכה זו מוענקת ל- Couchbase לאור יכולתה להציג אינטגרציה מוצלחת של הפתרון שלה עם AWS Outposts - שירות מנוהל לחלוטין אשר מרחיב את התשתית והשירותים של AWS, את ה- API והכלים לכמעט כל בסיס נתונים, שטח אחסון באתר משותף, או בהפעלה מקומית (On Premise) – ליצירת חוויה היברידית אחידה.

פלטפורמת Couchbase, המורכבת מ- Couchbase Server, Couchbase Lite ו- Couchbase Sync Gateway, יכולה לקחת נתונים ולהביא את המחשוב אל ה- Edge בעזרת בסיס נתונים מודרני וטכנולוגיית סנכרון. רק Couchbase תומכת במודל ההטמעה בכל שכבה אפשרית, החל מהענן ועד לתשתית ההיקפית, כשהיא מבטיחה שנתונים חיוניים לעולם לא יפסיקו את התנועה שלהם בין היישומים לבין המשתמשים שזקוקים להם. AWS Outposts מציעה את היכולת להטמיע את Couchbase על גבי תשתית AWS סטנדרטית בקצה (Edge) מעבר לבסיסי הנתונים המסורתיים המוגבלים לאזור מסוים, כולל בהטמעות מקומיות של הלקוח.

אחסון ועיבוד נתונים באופן מקומי ב- Edge מבטיחים בצורה טובה יותר השהיה אולטרה-נמוכה ושליטה בנתונים עבור יישומים ושירותים חיוניים. הדבר מספק יתרונות בתרחישי שימוש שונים בתעשיות כגון: ייצור, טלקום, שירותי בריאות, קמעונאות, מדיה ועוד. המשמעות היא שבתי חולים יכולים לספק טיפול טוב יותר באמצעות ניתוח נתוני מטופלים בזמן אמת, מפעלים יכולים לזהות ולמזער בעיות לפני שהן מובילות להשבתה וקמעונאים יכולים לספק חוויות מעולות לקונים לקראת החגים באמצעות הצעות בזמן אמת ושירות אוטומטי.

"קבלת ההסמכה AWS Outposts Ready מסייעת לבדל את Couchbase כחברה ברשת השותפים של AWS, עם פתרון שנבדק במלואו על גבי "AWS Outposts, מסביר ליאור תגור, מנכ"ל Couchbase ישראל ומזרח אירופה. "השותפים הנכללים ב- AWS Service Ready הציגו הצלחה בבניית מוצרים המשתלבים בשירותי AWS, והתוכנית מסייעת ללקוחות להעריך ולהשתמש בטכנולוגיה שלהם באופן יעיל, בהיקפים גדולים וברמות שונות של מורכבות".

" כחלק מהיוזמות שלהם למודרניזיציה מקיפה, לקוחות מחפשים אחר דרכים טובות יותר לאחסן ולנהל את הנתונים שלהם בכל רחבי הארגון", אמר ג'ורג' אליסיווז,מנכ"ל, AWS Outposts. "בעזרת Couchbase Server ל- AWS Outposts, לקוחות מקבלים פתרון עם ביצועים גבוהים ויכולות מקיפות של ניהול נתונים, באמצעותן הם יכולים להשתמש עם כל יישום בסביבה שלהם - על גבי AWS Outposts או AWS Regions - ולקבל חוויה היברידית אחידה באמת".

"Couchbase נרגשת לקבל את הסמכת AWS Service Ready. בכך אנו ממשיכים לחזק מערך השותפים שלנו בניידים וברשת ההיקפית כדי לספק חוויה עדיפה עבור לקוחותינו", אמר מאט מקדונוט, סגן נשיא פיתוח עסקי ואסטרטגיה ב- Couchbase. "ההסמכה הזו מדגישה את המחויבות שלנו לסייע ללקוחותינו לעמוד ביעדים הטכנולוגיים שלהם ולהשיג אופטימיזציה של עלויות, אג'יליות וחדשנות. זאת באמצעות מינוף הגמישות, היקף השירותים וקצב החדשנות המובנים ב- AWS".

AWS" יצרה את תוכנית השותפים כדי לתמוך באינטגרציה והפעלה חלקה של פתרונות AWS Outposts . היא מסייעת ללקוחותיה לזהות מוצרים המשתלבים ב- AWS Outposts, כדי שיוכלו להשקיע פחות זמן בהערכה של כלים חדשים, ויותר זמן זמן בהרחבת השימוש במוצרים שלהם אשר משתלבים באופן מלא בהפעלות של AWS Outposts", מוסיף תגור.

אודות Couchbase
Couchbase מאמינה כי הנתונים הם הלב של הארגון. הפתרון של Couchbase מעצים מפתחים וארכיטקטים כך שיוכלו לבנות, להטמיע ולהריץ את יישומי ה- Mission Critical שלהם. Couchbase מספקת בסיס נתונים מודרני בעל ביצועים גבוהים, גמישות וסקלביליות אשר רץ בכל דאטה סנטר ובענן. רבים מן הארגונים הגדולים בעולם סומכים על Couchbase שתספק את העוצמה עבור יישומי הליבה עליהם נשען הארגון. Couchbase מפעילה סניף מכירות בישראל. בין לקוחותיה נכללים ארגונים מכלל מגזרי המשק, ביניהם: אמדוקס, מכבי שירותי בריאות, משרד הבטחון, Viber, אמזון, אשת טורס, EverC ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il