TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

BigPanda מכריזה על התרחבות גלובלית


BigPanda
ונוכחות בארגונים בגודל בינוני המונעים על ידי ביקוש גדול ל-AIOps
מערכת טלנירי | 30/1/22, 09:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
BigPanda ממנפת השקעה אחרונה של 190 מיליון דולר כדי להביא מוביל חדש לאזור EMEA וכדי להכפיל את המאמצים בתחומים חדשים

סן פרנסיסקו, 27 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

BigPanda, Inc, המובילה בתחום המתאם והמיכון של אירועי AIOps, הודיעה שפתחה משרד בלונדון, בהובלתו של בן סקהון, כדי לספק תמיכה בשטח ללקוחות קיימים וחדשים ברחבי אזור EMEA. בנוסף, BigPanda יצרה יחידה עסקית המוקדשת לסייע במתן מענה לצרכים של ארגונים בינוניים כדי להרחיב את ה-IT באמצעות AIOps.

תמיכה מוגברת ב- EMEA

הביקוש ל-AIOps ב-EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) זהה בקנה המידה לזה שבארצות הברית, במיוחד כאשר לקוחות מתרחקים מתשתית מקומית מזדקנת לכיוון הענן וסביבות טבעיות לענן. את העסק יוביל בן סקהון, עם ותק של 20 שנה במכירות עם רקורד מוצלח ב-SAP, Gigya ו-Experian.

"אני שמח להצטרף ל-BigPanda", אמר סקהון, שישמש סמנכ"ל מכירות והערוצים ב-EMEA. "EMEA מייצג שוק ענק שכדאי להתייחס אליו, כך שהתזמון של השקעה זו עוזר לנו לשמור על אותה רמת מיקוד ואיכות שאנו מספקים ללקוחות הקיימים שלנו תוך מענה לביקוש הגובר לפלטפורמת AIOps מובילת השוק של BigPanda".

"אנו נרגשים מאוד לקבל בברכה את BigPanda לאירופה כדי להמשיך לבנות על מערכת היחסים שלנו ועל רמת התמיכה הגבוהה שהצוות כבר סיפק", אמר הארווי שו, מנהל IT בכיר בניוז קורפ. "החברה הוכיחה את עצמה כשותפים חיוניים, ואנחנו בטוחים שנוכחותה בשטח תעזור לנו להאיץ את אסטרטגיית ה-AIOps שלנו".

זמינות פלטפורמת אזור האיחוד האירופי

כדי לתמוך בלקוחות EMEA של BigPanda, BigPanda גם מרחיבה את זמינות הפלטפורמה שלה עם אירוח בגרמניה. שירות זה של BigPanda מותאם לתקני אבטחה ופרטיות בינלאומיים מובילים, והוא מספק מענה לדרישה האירופאית לאחסון נתוני לקוחות באירופה.

טיפול בביקושים בארגונים בגודל בינוני

במהלך מספר שנים, BigPanda בנתה בסיס של לקוחות ארגוניים בגודל בינוני. עם השקת אוניברסיטת BigPanda וההתמקדות המתמשכת ביכולות בשירות עצמי בפלטפורמת BigPanda, הצוות צפוי להרחיב את יכולתו לספק AIOps לארגון בגודל בינוני.

"בעוד שהמיקוד עבור רוב ספקי ה-ITOps הוא בגדולים שבארגונים, המציאות היא שגם ארגונים בינוניים צריכים לשפר את חוויות האפליקציה על ידי שיפור באמצעות טכנולוגיה, מה שהופך את AIOps למרכיב בסיסי במפת הדרכים שלהם", אמר אייזק סאקוליק, נשיא StarCIO, סופר, ומשפיען בשוק ההמרה הדיגיטלית. "במחקרים עדכניים, 70% מדווחים שלרוב לוקח שלוש שעות או יותר לפתור תקריות גדולות, והפתרון הנכון ממנף AIOps לשיפור ביצועי ה-IT. BigPanda משקיעה את האנרגיה שלה בכל המקומות הנכונים כדי לשרת את פלח השוק הזה היטב".

חבילת AIOpsטורבו של BigPanda היא הצעה מותאמת אישית המעניקה לצוותי IT Ops בארגונים בגודל בינוני נתיב מהיר להצלחה. הוא כולל רישוי גמיש, שכבתי ומבוסס צריכה יחד עם סט סטנדרטי של אינטגרציות ושירותי יישום כדי להפעיל אותם תוך שבועות ספורים.

למידע נוסף על חבילת הטורבו של AIOps למבצעי IT הגדלים במהירות, בקרו ב-BigPanda לארגונים בגודל בינוני.

אודות BigPanda

BigPanda עוזרת לשמור על הפעילות של העסקים עם AIOps שהופכים נתוני IT לתובנות ואז לפעולות. עם פלטפורמת ה-AIOps של BigPanda, עסקים מונעים הדממות IT, משפרים את ניהול האירועים ומספקים חוויות לקוח יוצאות דופן. ללא BigPanda, צוותי ITOps, NOC ו-DevOps נאבקים עם צונאמי של נתונים ותהליכי תגובה ידניים לאירועים שאינם מתאימים לקנה המידה, המורכבות והמהירות של סביבות IT מודרניות. זה גורם להפסקות כואבות, לקוחות אומללים, גידול במספר העובדים ב-IT וחוסר יכולת להתמקד בחדשנות.

פלטפורמת המתאם והמיכון של אירועי AIOps מבית BigPanda עוזרת לארגוני Fortune 500 כמו אינטל, סיסקו, יונייטד, Abbott, Marriott ו-Expedia לעשות צעד ענק לקראת תפעול IT אוטונומי.

BigPanda נתמכת בידי Advent International, Insight Partners, Sequoia Capital, Mayfield, Battery Ventures, Glynn Capital, Mayfield, Greenfield Partners ו-Pelion.


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il