TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסכם אסטרטגי שני לאקופיה מתחילת 2022


אקופיה
אקופיה חתמה על הסכם מסגרת, שעשוי להניב כ- 20 מיליון דולר הכנסות ובהיקף כולל של 1,000 מגה וואט להתקנת רובוטים ותחזוקה שוטפת.
מערכת טלנירי | 24/1/22, 12:50
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
1,400 מגה וואט במצטבר:
הסכם המסגרת עם הלקוח אסטרטגי מיועד למדינות באירופה, באמריקה הלטינית ובצפון אמריקה והינו לתקופה של עד כ- 5 שנים. במסגרת ההסכם החברה צפויה לחתום על הסכמי מכירה והסכמי תחזוקה ל- 25 שנים, בהתאמה.
הלקוח מתפעל כיום שדות סולאריים אשר בבעלותו בהיקף של אלפי מגה וואט ובכוונתו להמשיך לרכוש, ליזום, להקים ולתפעל שדות סולאריים נוספים בהיקף של אלפי מגה וואט נוספים.
גם בהסכם זה אקופיה תמכור את מכלול פורטפוליו המוצרים שלה, לרבות ה- H4 אשר ינוהלו ויתופעלו באמצעות פלטפורמת ה- AI הייחודית של אקופיה.
הצעת הערך היחודית שכל סוג רובוט נותן ללקוחות מאפשר גמישות ומענה מיטבי לצרכים המשתנים של הלקוחות, גם ברמת האתר הבודד.
כזכור בתחילת השנה חתמה החברה על הסכם לפרויקט בהספק של כ- 400MW ובהיקף כספי של כ- 6.84 מיליון דולר.

לדברי ז׳אן סממה, מנכ״ל אקופיה: "אני שמח לפתוח את שנת 2022 עם שני הסכמים משמעותיים.

הסביבה בה אנחנו פועלים התאימה עצמה לתקופה המאתגרת של הקורונה ואנו רואים סוף סוף את הגופים המובילים בעולם ממשיכים בייזום של פרוייקטים חדשים.

גם בהסכם מסגרת זה הצעת הערך הייחודית של אקופיה הובילה לזכיה בהסכם עם לקוח משמעותי.

אנו מעניקים ללקוח נקיון איכותי ואוטונומי לחלוטין עם שלל הפתרונות שיש לאקופיה להציע, כ-3 דגמים רובוטיים שונים וביניהם גם הדגם הרובוטי החדש של אקופיה, ה- H4, נסיון מוכח של כמעט עשור ופעילות בארבע יבשות, עם 3,000 מגהוואט של פרוייקטים.

ה- H4 מצטרף לפורטפוליו המוצרים הרובוטיים של אקופיה, ה- E4

וה- T4, וכמוהם מתעדף בטיחות האתר הסולארי ואמינות המערכות לאורך זמן.

כמו שאר הפתרונות הרובוטיים גם הדגם החדש מבוסס ענן, מבצע ניקוי יומי ללא מים, ללא חשמל וללא כח אדם, כאשר המערכת כולה נשלטת ומנוטרת מרחוק."


24 לינואר 2022, ישראל, תל-אביב, חברת אקופיה סיינטיפיק: (TASE:ECPA), חברת אקופיה שמחה לעדכן כי חתמה עם לקוח על הסכם מסגרת מחייב להתקנת מערכות החברה, באופן בלעדי, במתקנים סולאריים אותם יקים הלקוח במדינות מסוימות באירופה, באמריקה הלטינית ובצפון אמריקה, בהיקף כולל של כ- 1,000 מגה וואט, וכן למתן שירותי תחזוקה למערכות אלו.

הלקוח הינו חברה אירופאית שאינה קשורה לחברה, הרוכשת, מקימה ומתפעלת שדות סולאריים בהיקף של אלפי מגה וואט.

הסכם המסגרת הינו לתקופה של כ- 5 שנים ממועד חתימתו, והוא ניתן להארכה בהסכמת הצדדים.

הסכם המסגרת כולל מחירי מכירה ומחירי תפעול ותחזוקה שנקבעו בין הצדדים, וכן הוראות מקובלות נוספות בהסכמים מסוג זה, לרבות סעיפי אחריות, שיפוי, סודיות, קניין רוחני וכיו"ב.

ככל שימומש במלואו, ההסכם עשוי להניב לחברה הכנסות בהיקף של למעלה מ- 20 מיליון דולר ממכירת והתקנת מערכות החברה ומתחזוקתן לאורך 25 שנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il