TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סטרטסיס משיקה לשוק הישראלי את ה- H350 - מדפסת תלת מימד לייצור חלקים מוכנים למגוון תעשיות


Stratasys H350 printer
חומר הגלם הבסיסי להדפסה הוא פולימר עמיד במיוחד, שמיוצר כולו ממקורות מתחדשים וביולוגיים, בראשם גידולי צמח הקיקיון. המדפסת עצמה מבוססת טכנולוגיית האבקה SAF, כוללת יותר מעשרה רכיבים שונים שהודפסו באותה טכנולוגיה ממש
מערכת טלנירי | 9/1/22, 10:53
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה העולמית בפתרונות הדפסה בתלת מימד, השיקה בישראל את מדפסת ה- H350- פתרון תחרותי לקווי ייצור גדולים. בחברה מייעדים את המדפסת החדשה להדפסת מוצרי קצה: רכיבים ועזרים סופיים לתהליך התעשייתי ומוצרים לצרכן הקצה בתעשיות דוגמת רכב, מחשבים, תשתיות, אלקטרוניקה ורפואה (בעיקר לתחום האורטופדיה).

המדפסת מבוססת טכנולוגיית האבקה SAF, מגיעה עם פתרונות אוטומציה לייעול מערך הייצור והיא מאפשרת שליטה מלאה על תהליך הייצור וההדפסה בעלויות תפעול נמוכות וידועות מראש תוך מזעור של כמות התקלות והמוצרים הפגומים. להערכת החברה, יתרונות אלו הופכים את המדפסת לכוח יצרני שמסוגל להחזיק קווי ייצור בהיקף גבוה – של עשרות אלפי יחידות ואף יותר. המדפסת עצמה כוללת יותר מעשרה רכיבים שונים שהודפסו באותה טכנולוגיה ממש.

"אנחנו מאמינים שה- H350 וטכנולוגיית SAF יוכיחו את עצמן מול חלופות ייצור מסורתיות ופתרונות הדפסת תלת מימד אחרים – במקומות שבהן הלקוח זקוק ליכולת ייצור אמינה ומהימנה בהיקף של אלפי יחידות ובעלויות משתלמות״, אומר עומר קריגר, סגן נשיא סטרטסיס לתחומי אסטרטגיית מוצר ופיתוח תאגידי. לדבריו, השקת המדפסת הינה חלק מאסטרטגיה ארגונית רחבה יותר של מיקוד בעולם הייצור.

ייחוד מבדל נוסף של המדפסת: חומר הגלם הבסיסי הוא פולימר PA11 עמיד במיוחד, שמיוצר כולו ממקורות מתחדשים וביולוגיים, בראשם גידולי צמח הקיקיון. מדובר בחומר גלם טבעי ואקולוגי בעל ׳טביעת רגל׳ סביבתית נמוכה ביותר בהתאם לתווי התקן הירוקים האחרונים. במהלך 2022 צפויים לצאת לשוק פולימרים רבים נוספים שתומכים בטכנולוגיית SAF החדשנית.

המדפסת H350 תומכת באינטרגציה מלאה עם תוכנות תעשייתיות רבות אחרות ובסטרטסיס אומרים כי היא מובילה על כל מתחרותיה במדדי האמינות, הדיוק והמהירות. המדפסת כבר עברה בהצלחה תקופת בטא ממושכת, במסגרתה המדפסת שולבה בקווי ייצור של חברות רבות ברחבי העולם. אחת החברות הללו היא לשכת השירות הישראלית לייזר מודלינג מנס ציונה, שכבר רכשה 2 מכונות, שם טוענים כי המדפסת החדשה אפשרה הגדלה משמעותית של היקף הייצור – וכניסה לתחומים חדשים שמחייבים ייצור רכיבים מלוטשים לצרכן הקצה. ״כבר השלמנו הדפסות של אלפי חלקים באמצעות המדפסת החדשה – והתרשמנו מאוד מהיכולות של טכנולוגיית ה- SAF״, אמר אריה קאלו, בעלי החברה. "ניתן לראות שחברות ישראליות ובינלאומיות כבר בוחנות החלפת חלקים שכרגע מיוצרים בתהליכי ייצור מסורתיים ויקרים בחלקי H350 אשר זולים יותר ובזמני ייצור קצרים יותר", אומר אלדד יצחק, מנהל המכירות של סטרטסיס בישראל.

המדפסת תמכר בישראל על ידי חברת SU-PAD , נציגת סטרטסיס, שמציעה מעטפת מלאה של שירות, זמינות, הדרכות וליווי מקצועי של הלקוח החל מרגע קניית המדפסת, דרך הטמעתה בארגון ועד למענה אנושי לכל שאלה שעולה במהלך הדרך.


אודות סטרטסיס (Stratasys)
Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il