TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנרג'יקס: הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם First Solar


אנרגיקס
ורכישת פנלים בהספק כולל של מעל ל- 2GWp בעלות של כ-500 מיליון דולר
מערכת טלנירי | 9/1/22, 10:07
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
רכישה זו נעשית בהתאם לתוכנית האסטרטגית ומבטיחה לחברה אספקת פנלים סדירה ושוטפת עד לשנת 2025 במחירים אטרקטיביים

אנרג'יקס דיווחה הבוקר על הרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם First Solar, במסגרתו התקשרה החברה בהסכם לרכישת פנלים בהספק כולל של מעל ל- GWp2 ובעלות כוללת של כ- 500 מיליון דולר ארה"ב.
הפנלים מיועדים לשמש את החברה להקמת פרויקטים פוטו-וולטאיים בהספק כולל של מעל ל- GWp2 המצויים כיום בייזום, שהחברה מעריכה שיגיעו לכדי הקמה במהלך השנים 2023-2025 (מרביתם בארה"ב). רכישה זו הנה בנוסף לפנלים שנרכשו בעבר על ידי החברה מ- First Solar לפרויקטים המצויים כיום בשלב ייזום מתקדם או ערב הקמה ושהקמתם צפויה במהלך 2022-2023.
רכישת הפנלים נעשית בהתאם לתכנית האסטרטגית של החברה ומבטיחה לחברה אספקת פנלים סדירה ושוטפת עד לשנת 2025 במחירים אטרקטיביים.
בהתאם לתנאי רכישת הפנלים, עיקר התשלומים בגין עלות הפנלים תשולם בסמוך לקבלת הפנלים במסגרת הקמת הפרויקטים, ככל שיוקמו בפועל, במהלך 2023-2025.

אסי לוינגר, מנכ"ל החברה מסר: "אנו שמחים לעדכן על העמקת השותפות האסטרטגית רבת השנים עם First Solar, יצרנית הפנלים מהמובילות בעולם. בדומה לשנים קודמות, שותפות זו מאפשרת לנו להיערך להמשך הקמות משמעותיות שהחברה נערכת אליהן בשנים 2023-2025 בהיקף שעולה על GWp2, בדגש על ארה"ב.
מהלך זה מייצר יתרון תחרותי משמעותי לאנרג'יקס הן ברמת מחירי הפאנלים והן ברמת האספקה הסדירה עד לשנת 2025 אל מול חוסר ההיצע הצפוי באספקת פאנלים. כמו כן, במסגרת הרכישה החברה תהנה מעלויות שילוח נמוכות שכן חלק מהפאנלים מיוצרים בארה"ב ומהאפשרות לממש הטבות מס בגין ייצור מקומי ככל ואלו יאושרו על ידי המחוקק האמריקאי. אנו ממשיכים בתנופת ההקמות והרחבת צבר הפרויקטים לביסוס הצמיחה המאסיבית של החברה במטרה לעמוד ביעדים המאתגרים שהצבנו לעצמנו. "

אנרג'יקס
החברה הינה חלק מקבוצת אלוני חץ נכסים והשקעות בע"מ. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, ניהול והפעלה של מערכות לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת בדגש על אנרגיה פוטו-וולטאית לרבות בשילוב אגירה ואנרגיית רוח. החברה החלה את פעילותה בספטמבר 2009 והונפקה בבורסה בתל אביב במאי 2011.
לחברה כיום יש פעילות בישראל, ארה"ב ופולין. ההספק הכולל של מערכותיה במדינות אלה בתחום הפוטו-וולטאי ואנרגיית הרוח מסתכם למועד אישור הדוח לסך של כ- MW513 פרויקטים בהפעלה מסחרית, כ- MW345 פרויקטים בהקמה ולקראת הקמה, וכ-MW869 פרויקטים בייזום מתקדם. כמו כן, לחברה פרויקטים בייזום בתחום הפוטו-וולטאי ובתחום אנרגית הרוח בהספק של כ-GW6.6 ופרויקטים בייזום בתחום האגירה בהיקף של מעל ל- .5.5GWh


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il