TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

VEGANZONE תצמיח קהילה טבעונית ב-196 מדינות!


VEGANZONE
VEGANZONE, "אפליקציית-על" חיונית למי שמאמץ אורח חיים טבעוני - צמחוני, השלימה את תהליך הבטא והחלה את השקתה ב-196 מדינות כדי להצמיח את הקהילה הטבעונית
מערכת טלנירי | 5/1/22, 08:27
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ניו יורק, 3 בינואר 2021, (BUSINESS WIRE):

VEGANZONE, "אפליקציית-על" חיונית למי שמאמץ אורח חיים טבעוני - צמחוני, השלימה את תהליך הבטא והחלה את השקתה ב-196 מדינות כדי להצמיח את הקהילה הטבעונית.

VEGANZONE, שהושקה בעולם כדי לחבר קרוב ל-100 מיליון טבעונים ברחבי העולם, היא פלטפורמת סופר-אפליקציה שבה משתמשים צמחונים וטבעונים היכולים ליהנות משיתוף ערכים משותפים, לגלות מסעדות, מוצרים, אירועים, חדשות, מתכונים ואנשים בקרבת מקום!

סורק מוצרים טבעוני נטולי אכזריות, מחשבון טבעוני, תזונה, מסעדות סמוכות, מתכונים, חדשות טבעוניות הם בין התכונות האהובות ביותר שלה.

אף טבעוני בעולם לא ירגיש לבד יותר!

"Veganzone נמצא כאן כדי לוודא שכל מי שמעוניין באורח חיים על בסיס צמחוני או טבעוני מרגיש בבית, יכול לשאול שאלות, ללמוד בקלות ולשתף את החוויה שלהם כי אנחנו רוצים שטבעונות תהיה נגישה לכולם", אמר מוראט אקסו, המייסד והיזם של Veganzone.

"האפליקציה מקודמת גם לצמחונים, כי כל כך הרבה מהם שוקלים ללכת עד הסוף ללא אכזריות ולהפוך לטבעוניים, ולכן מספר הטבעונים ברחבי העולם מראה עלייה מטאורית. Veganzone זמין ללא תשלום בחנות Google Play וב-App Store. בואו להצטרף אלינו!", הוסיף.

המוצר הטוב ביותר של החודש ב-2.880 מוצרים ב- Producthunt.com

Veganzone הוכתר כמוצר הטוב ביותר של היום, המוצר הטוב ביותר של השבוע ואת המוצר השלישי הטוב ביותר של החודש, בהתאמה, מתוך 2,880 מוצרים על Producthunt.com בחודש מרץ.

Veganzone נוסדה בניו יורק במרץ 2021 על ידי סלין טויין, מוראט אקסו ואוגו צ'אן עלי. Veganzone, שקיבלה את ההשקעה הראשונה שלה מפרויקט פוקוס גלובל עם הערכת שווי של 3 מיליון דולר במרץ, מארגנת סבב השקעה חדש למשקיעים חדשים בפברואר 2022.

טבעונים במספרים

אם התנועה תשמור על קצב הצמיחה הנוכחי שלה, בעוד עשר שנים, לפחות אחד מכל חמישה אנשים יהיה טבעוני.

סקר שנערך עבור Veganuary מצא כי 32% מהאמריקנים מתכננים לאכול יותר מזונות על בסיס צמחי בשנת 2022.

ההערכות האחרונות טוענות שיש 100 מיליון טבעונים בעולם, ו-800 מיליון צמחונים.

המספר הכולל של טבעונים, צמחונים וכל הקטגוריות הקשורות, קרוב ל־14% מאוכלוסיית העולם - וגדל מדי יום.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il