TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Wemade השיקה את GalaxyTornado on WEMIX בשוק הגלובלי


WEMADE
Wemade השיקה משחק בלוקצ'יין חדש, GalaxyTornado on WEMIX, בשוק הגלובלי.
מערכת טלנירי | 4/1/22, 16:01
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
*משחק מובייל חדש 'GalaxyTornado ב- WEMIX' יופץ ב-174 מדינות
*משחק אינטואיטיבי לכולם ואלמנטים אסטרטגיים מהנים
*תגמולים עצומים לשחקנים כולל אסימון טורנדו ופריטים למשחק

סאול, קוריאה הדרומית, 3 בינואר 2021, (BUSINESS WIRE):

Wemade השיקה משחק בלוקצ'יין חדש, GalaxyTornado on WEMIX, בשוק הגלובלי.

GalaxyTornado הושק דרך Google Play בשוק הגלובלי, צפון אמריקה, אירופה ואסיה, למעט מדינות מסוימות כמו דרום קוריאה וסין. הוא הושק גם עם תמיכה ב-15 שפות כולל אנגלית, ספרדית וערבית, בין השאר.
NT Games, החברה שעומדת מאחורי המשחק החדש GalaxyTornado, נהנית מניסיון עשיר בפיתוח ושירות עבור משחקים גלובליים, עם כותרים הכוללים את Girls' Life ו-Ocean Tales, וכן משחקי אספנות כמו Goddess Kiss ו-Age Of War.
ב-GalaxyTornado, משחק קז'ואל, שחקנים יכולים לחקור ולפתח כוכבי לכת חדשים לטובת העתיד של כדור הארץ חסר המשאבים. שליטה קלה מאפשרת לחקור ולבצע איסוף מכוכבי לכת אחרים, ויש גם מערכת תחרות בין שחקנים.
המשחק מציע כל אלמנט אסטרטגי אפשרי, כגון בנייה, גידול, איסוף, ביזה, תחרות ושיתוף פעולה, כדי להגביר את ההנאה האינטואיטיבית מהמשחק, והשחקנים יכולים להרוויח אסימוני Tornado ב-Galaxy Race שבועי.
כדי לחגוג את ההשקה העולמית, יתקיימו שלושה אירועים: Symbol Collection Event, בו ניתן יהיה להרוויח אסימונים ופריטי משחק עד להודעה חדשה, ואירוע שבעה ימים של מתונות בו ניתן להרוויח אנרגיה הדרושה למשחק.
ואחרי ההשקה, שחקנים יוכלו לשלם כמות מסוימת של Tornado כדי להשתתף ב-Galaxy Race כדי להרוויח Tornado לפי ה-Rubies שהם ירוויחו במהלך המרוץ.
"אם אתם רוצים לחוות משחקיות 'משחקים ומרוויחים' בצורה הקלה ביותר, ועם המטרה הברורה ביותר, GalaxyTornado הוא המשחק", מסרו מ- NT Games. "אנו מצפים ששיתוף הפעולה עם פלטפורמת WEMIX יביא למירב את המחזור המוסרי של התחרות והתגמול ש-GalaxyTornado רוצה להשיג".
"ננסה כמיטב יכולתנו להשיג דריסת רגל מוקדמת בשוק המשחקים האקראיים הגלובלי המבוסס על בלוקצ'יין", אמר הנרי צ'אנג, מנכ"ל Wemade. "למשחקי בלוקצ'יין, המבוססים על כלכלת האסימונים, יהיה מחזור חיים דינמי וארוך חסר תקדים".
WEMIX: https://wemixnetwork.com/


Wemade משיקה משחק בלוקצ'יין חדש, GalaxyTornado on WEMIX בשוק הגלובלי. GalaxyTornado מופץ באמצעות Google Play בשוק הגלובלי, צפון אמריקה, אירופה ואסיה, למעט מדינות מסוימות כמו דרום קוריאה וסין. ב-GalaxyTornado, משחק מכונות מזל לשחקנים אקראיים, שחקנים יכולים לחקור ולפתח כוכבי לכת חדשים להצלת העתיד של כדור הארץ חסר המשאבים. יכולת שליטה קלה מאפשרת חקר ואיסוף מכוכבי לכת נוספים, ותהיה גם מערכת תחרותית בין השחקנים. כדי לחגוג את ההשקה העולמית, יתקיימו שלושה אירועים: Symbol Collection Event, בו ניתן יהיה להרוויח אסימונים ופריטי משחק עד להודעה חדשה, ואירוע חלוקה של שבעה ימים שבו ניתן להרוויח אנרגיה הדרושה למשחק, ו-Galaxy Race שבו שחקנים יוכלו להרוויח Tornado לפי ה-Rubies שהם ישיגו במהלך המרוץ. (גרפיקה: Business Wire)


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il