TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת הורוביץ חוברת לשוק הבינלאומי: תאגיד הבנייה הסיני הבינלאומי CSCEC בהסכם ענק עם קבוצת הורוביץ נדל"ן


חני הורוביץ צילום עמית שאל
קבוצת הורוביץ בבעלות חני הורוביץ חתמה על הסכם מסגרת בהיקף של כ- 1.5 מיליארד ₪ עם - CSCEC אחד מחמשת תאגידי הבנייה הגדולים בעולם שמשמש כחברת הבנייה הציבורית של ממשלת סין
מערכת טלנירי | 3/1/22, 09:55
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
על פי ההסכם ישתפו הצדדים פעולה בבניית מעל 1000 יח"ד בישראל,
30,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים.
CSCEC פועלת במעל 100 מדינות ובעלת מחזור שנתי של 500 מיליארד דולר. בישראל היא בונה את נמל חיפה והקו הירוק של הרכבת.

קבוצת הורוביץ חתמה על הסכם שותפות אסטרטגי ארוך טווח עם אחת מחברות הבנייה הגדולות בעולם: CSCEC הסינית - Chania State Construction Engineering Corp Ltd. על פי ההסכם ישתפו הצדדים פעולה בבניית אלפי דירות בישראל שבניית חלקן כבר החלה, אחד הבולטים הוא פרויקט מוזה בגליל ים, הרצליה. החברות ישתפו פעולה בשלב הראשון בפרויקטים שהיקפם הכולל נאמד כ-1.5 מיליארד שקל וכן בפרויקטים נוספים בחו"ל. במסגרת מזכר ההבנות קבוצת הורוביץ תהיה אחראית לצד היזמי ו cscec על צד הביצוע וההקמה. שיתוף הפעולה יאפשר לקבוצת הורוביץ להביא את יכולת הביצוע היעילות והמהירות ולהביא סטנדרט ואיכות בניה גבהה לפרויקטים שלה שיתבסס על הניסיון והמשאבים של cscec לטובת הצלחת הפרויקטים. הסכם זה מהווה פלטפורמה לפעילות רחבת היקף משותפת ומיועד להתרחב ככל שניתן וככל שהצדדים ירצו. היקף העסקה לא כולל את עלויות הקרקע המימון וההוצאות הנלוות. החברה בעלת סיווג ג-5.


חני הורוביץ מנכ"ל ובעלים קבוצת הורוביץ מסרה:
" השותפות שלנו עם cscec מאפשרת לקבוצת הורוביץ ליהנות מאפשרויות מגוונות לניצול הזדמנויות לא שכיחות בעסקאות נדל"ן מורכבות ומעניינות. זו שותפות שתפתח דלת לפרויקטים גדולים גם מעבר לים. אני מודה על האמון של cscec בקבוצה שלי ובחזון שלנו בעולם הנדל"ן".

דורון ספיר יו"ר הורוביץ מסר:
"מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה בעלת יכולות וניסיון בינלאומי רב שיאפשר לקבוצת הורוביץ לצמוח בצורה מהירה תוך שמירה על איכות בנייה בסטנדרט גבוהה לטובת לקוחותיה".

לאו לוסאי מנכ"ל חברת CSCEC ישראל מסר:
"קבוצת הורוביץ היא חברה עם פוטנציאל גדול בענף הנדל"ן בישראל. היא מספקת ללקוחות מגורי בוטיק באיכות יוצאת דופן. חברת צ'יינה סטייט קונסטרקשן נמנית על עשר החברות הקבלניות הגדולות בעולם, ובעלת יכולות וטכנולוגיות מתקדמות, ומוניטין בינלאומי. החברה שמחה מאוד על שיתוף פעולה מעמיק עם קבוצת הורוביץ, וגאה להציע לשוק פרויקטים איכותיים למגורים איכות חיים בישראל ולשמח את הרוכשים".


אודות CSCEC:
CSCEC היא מחברות הבנייה הגדולות בעולם, ופועלת ב־100 מדינות. החברה הסינית נמנית על 10 החברות הקבלניות הגדולות בעולם עם מחזור שנתי (ב 2020 - של מעל ל 500 מיליארד דולר ורווח של 245 מיליארד דולר).
היא בנתה כ־90% מהמגדלים (מעל 300 מטר) בסין וכ־50% מכל המגדלים (מעל 300 מטר) בעולם. עוד מעורבת החברה בבניית נמלי תעופה, נמלים ימיים, מוזיאונים, תחנות כוח, בסיסי שיגור לוויינים, מנהרות שירות עירוניות ועוד. החברה בונה כ־15 מיליון מ”ר בשנה. CSCEC מקימה בארץ את נמל חיפה ומשתתפת גם בהקמת הקו הירוק של הרכבת במטרופולין ת”א. כמו כן היא הקבלן שהקים את בית החולים בהואן בתחילת מגפת הקורונה ב 10 ימים הקימה מעל ל - 50 מיליון יח"ד בסין המשמעות ופעילה ב 145 מדינות מסביב לגלובוס.

אודות קבוצת הורוביץ נדל"ן:
קבוצת הורוביץ מתמחה בייזום, בנייה ואכלוס פרויקטים בתחום הנדל“ן ומאחוריה כבר עשרות פרויקטים מוצלחים ואלפי יחידות דיור שנמכרו באזורי ביקוש ברחבי הארץ ובהם: רמת גן, הרצליה, רמת השרון ופתח תקווה. כמו כן, הקבוצה מתמחה ברכישת קרקעות והשבחתן תוך הגדלת נפח זכויות הבניה בקרקע על ידי שינויי תב״ע נקודתיים בליווי מיטב האדריכלים בישראל. בשנים האחרונות, פועלת הקבוצה לטובת הקמת פרויקטים יוקרתיים המשלבים מגורים, משרדים ומסחר, שהפכו למבוקשים מתמיד.
לצד חני, פועל צוות מקצועי רחב וביחד, הם מובילים את הקבוצה קדימה. הקבוצה מחולקת ל-3 חטיבות: חטיבת הפיתוח והבניה הכוללת יזמות, תכנון, קבוצות רכישה, פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א (מגדלים, שכונות בוטיק והתחדשות עירונית). חטיבת הלקוחות הכוללת את יחידת המחקר, שיווק ומכירות ושרות לקוחות, והחטיבה הכלכלית הכוללת את פעילות קשרי משקיעים, שיתופי הפעולה, ספקים ופיננסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il