TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת התעופה ההודית Akasa Air רוכשת 72 מטוסי בואינג MAX737


עסקת Akasa Air עם Boeing קרדיט: יח"צ.
ההזמנה של חברת התעופה ההודית עומדת על שווי כספי כולל של כ- 9 מיליארד דולר ותכלול מטוסי בואינג 737-8 ו-737-8-200
מערכת טלנירי | 17/11/21, 10:06
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת התעופה ההודית, Akasa Air, רוכשת 72 מטוסי בואינג MAX737-8. ההזמנה עומדת על שווי כספי כולל של כ- 9 מיליארד דולר ומהווה הוכחה לכך שמטוסי בואינג 737 מקס הם המטוסים המועדפים לשרת את השוק ההודי המתפתח.
וינאי דיוב (Vinay Dube), מנכ"ל חברת התעופה Akasa Air אמר כי הוא שמח על שיתוף הפעולה בין תאגיד בואינג לחברה ההודית. "אנו מאמינים שמטוס בואינג ה- MAX737 החדש הוא המטוס המתאים ביותר לאסטרטגיה שלנו לנהל חברת תעופה חסכונית, אמינה עם עלויות נמוכות, ידידותית לסביבה עם צי מטוסים חדש וירוק בשמי הודו".
עוד הוסיף דיוב, "הודו היא אחת משווקי התעופה המתפתחים ביותר בעולם עם פוטנציאל צמיחה דו ספרתי. אנו כבר עדים להתאוששות חזקה בטיסות המסחריות, וצופים כי הצמיחה המואצת בשוק זה תמשך בעשורים הקרובים. מטרת הליבה של חברת התעופה Akasa Air היא להאיף ולהשתלב בהתפתחות המואצת של יבשת הודו ולהוביל את המהפכה התעופתית הנלוות לשוק ההודי ההולך וצומח".
ההזמנה של Akasa Air כוללת את מטוסי הבואינג ממשפחת 737 מסוג מקס (MAX) מדגמי 737-8 ודגמי -737-8-200 . מטוסי ה-MAX737 הם בעלי יכולת לטוס לטווחי טיסה ארוכים, ללא צורך בנחיתות ביניים, דבר שיאפשר לחברות התעופה להפעיל קווי טיסה ליעדים חדשים ביבשת הודו לרווחת הנוסעים. דגמי המטוסים הללו מבטיחים לחברת התעופה Akasa Air יתרון בשוק הביתי הדינמי שלה.
"אנו שמחים על האמון של חברת התעופה Akasa Air במטוסי בואינג ובמשפחת מטוסי ה-737 שתאפשר לחברה ההודית גמישות מירבית בטיסות ליעדים השונים ביבשת הודו, ולהציע לנוסעים לטוס במחירים נמוכים בקווי טיסה רבים ביבשת שהיא אחד מאזורי התעופה הצומחים ביותר בעולם", אמר סטן דיל, נשיא ומנכ"ל חטיבת המטוסים המסחריים בבואינג.


"מטוסי בואינג ה-MAX737, בעלי נתונים חסכוניים וגמישים יותר, מתאימים לחברת התעופה Akasa Air כדי שיוכלו לבסס את עצמם בשוק ההודי ולהבטיח את התפתחות רשת התעופה שלו".
משפחת מטוסי בואינג ה-MAX737, הם המטוסים המתקדמים בעולם בנוחות ובהוצאות תפעול חסכוניות וגמישות שמפחיתים את צריכת הדלק ופליטת הפחמן בכ- 14% בהשוואה לדגמים הקודמים. הצמיחה הכלכלית של יבשת הודו תביא לביקוש הולך וגדל לטיסות מסחריות, ויגרמו לכך שיהיה צורך ביותר מ-2,200 מטוסים חדשים בדרום אסיה בשווי כספי כולל של כ- 320 מיליארד דולר במהלך 20 השנים הבאות, על פי תחזית השוק המסחרי של בואינג לשנת 2021.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il