TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבן דרך חשובה לסופוויב


ד"ר שמעון אקהויז קרדיט תומר שלום
מודיעה על קבלת אישור FDA לאינדיקציות נוספות למוצר החברה, כעת תוכל סופוויב להציע את הפתרונות שלה גם עבור הרמת גבות, והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר ובאזור הצוואר
מערכת טלנירי | 16/11/21, 10:42
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד משותף: "אישור ה-FDA לאינדיקציות הרמה (lifting) הינו הישג משמעותי נוסף עבור מערכת SOFWAVE והוכחה למחויבות המתמשכת של סופוויב מדיקל לחדשנות והישגים קליניים בטכנולוגיות מבוססות אנרגיה. טכנולוגיית האולטרסאונד הייחודית שלנו היא פורצת דרך ומובילת שוק, והיא מציעה למטפלים טיפולים לא פולשניים עבור מגוון האינדיקציות המאושרות. אנחנו נמשיך לפתח טכנולוגיות חדשניות אשר מקדמות את שוק הרפואה האסטטית ואשר ייענו על דרישות לקוחותינו ועל צרכי המטופלים שלהם".
לואיס סקאפורי, מנכ"ל סופוויב: "אישור מהותי זה מתווסף לאישורים הקיימים של מערכת ה- SOFWAVE של סופווייב לשיפור בקמטי הפנים והצוואר. יתרה מזאת, הניסוי הקליני שערכנו מוכיח בבירור את היכולות של טכנולוגיית האולטרסאונד הייחודית שלנו להציע טיפולים לא חודרניים שיש להם ביקוש נרחב בשוק הטיפולים האסתטיים".
חברת סופווייב מדיקל המפתחת טכנולוגיות מובילות מבוססות אנרגיה לטיפולים לא פולשניים במכשירים אסתטיים לרופאים בכל העולם, מעדכנת כי קיבלה את אישור ה-FDA בארה"ב (Food and Drug Administration), להוספת אינדיקציות נוספות למערכת Sofwave, עבור הרמה של גבות העיניים והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר (lax submental tissue), ובאזור הצוואר. הרמה זו באזור הצוואר יכולה להשפיע על מראה של רקמות רופסות באזורים אלה. האישור ניתן למטופלים בגילאי 22 ומעלה.
יצוין כי האינדיקציות הנוספות הינן בנוסף לאינדיקציה הקיימת של מערכת SOFWAVE באמצעות טכנולוגיית ה-SUPERB הייחודית של החברה לטיפול לא פולשני לשיפור בקמטי הפנים והצוואר.
על מנת לתמוך בבקשה שהוגשה ל-FDA, ערכה החברה ניסוי קליני רב מרכזי (multi-site) לצורך הערכת יעילות ובטיחות המערכת לטיפול אסתטי דרמטולוגי לא פולשני להרמת הגבות, והרמה של רקמות רפויות מתחת לסנטר ובאיזור הצוואר הניסוי הקליני בוצע בחמישה אתרי מחקר בארה"ב ובו השתתפו 80 מטופלים אשר טופלו על ידי המערכת ב-467 אזורי טיפול שונים.
החברה סיכמה את המחצית הראשונה של שנת 2021 עם צמיחה משמעותית בהכנסות לסך של כ- 10.2 מיליון דולר, זאת לעומת כ- 4.3 מיליון דולר בכל שנת 2020. במחצית הראשונה של שנת 2021 הרווח הגולמי צמח לכ- 73.8% לעומת כ- 61.2% בשנת 2020.
חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. הטכנולוגיה הוכחה ומוכחת קלינית בניסויים קליניים עם רופאים מובילים בתחום הטכנולוגיה האסטטית ובשימוש יומיומי אינטנסיבי . המכשיר שפיתחה החברה מאפשר טיפול ממוקד באמצעות פעולה לא פולשנית, והוא מטפל בהצערת ומיצוק עור המטופלים. החברה פעילה כיום בארה"ב ובישראל, ובשנת 2021 החברה הנפיקה את מניותיה בבורסה בת"א. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר החברה הוא מייסדה, ד"ר שמעון אקהויז.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il