TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

זינגה מודיעה על התוצאות הכספיות ברבעון השלישי של 2021


Zynga
תוצאות מקדימות את הצפי, כולל שיא מכירות והזמנות ברבעון השלישי. מגדילה את ההכנסות, ההזמנות והרווחיות לשנה מלאה לשנת 2021
מערכת טלנירי | 9/11/21, 09:09
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
על המסלול לסיום 2021 עם הביצועים השנתיים הטובים ביותר אי פעם של זינגה והקהל הגדול ביותר בהיסטוריה של החברה

קיימים מספר זרזי צמיחה כדי להניע את המשך ההתרחבות בשנת 2022 ואחריה

סן פרנסיסקו, 8 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Zynga Inc. (נאסד"ק: ZNGA) פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2021, על ידי פרסום המכתב הרבעוני של ההנהלה על הרווח ברבעון השלישי של 2021 באתר קשרי המשקיעים שלה. ראו בבקשה את המכתב הרבעוני על הרווח המצורף או בקרו בכתובת http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results כדי לגשת למכתב.

"סיפקנו תוצאות רבעוניות חזקות לקראת צמיחה, כולל הכנסות שיא ברבעון השלישי והזמנות המונעות בעיקר על ידי רבעון בולט נוסף מתיק ההיפר-קז'ואל של רוליק", אמר פרנק גיבו, מנכ"ל Zynga. "היום, אנו מעלים את הצפי שלנו לשנה המלאה 2021 ועל המסלול לסיים את השנה עם הביצועים הטובים ביותר אי פעם של Zynga וקהל המובייל הגדול ביותר בתולדות החברה. אנו ממוקמים היטב לשנת 2022 ומעבר לה עם זרזי צמיחה מרובים במקום כדי להניע את המשך ההתרחבות שלנו".

ההנהלה של זינגה גם תארח שיחת ועידה בשעה 14:00 שעון החוף המערבי (17:00 שעון החוף המזרחי) היום כדי לדון בתוצאות של החברה. אפשר יהיה לשאול שאלות בשיחה וזינגה תענה על כמה שאלות שיתאפשר.

אפשר לגשת לשיחת הוועידה בכתובת http://investor.zynga.com -- והשמעה חוזרת שלה תהיה זמינה דרך האתר אחרי השיחה -- או דרך מספרי החיוג של הוועידה שלהלן:

מספר חיוג לשיחה חינמית: (800) 537-0745
מספר חיוג בינלאומי: (253) 237-1142
מספר הזיהוי של הוועידה: 7239807
אודות זינגה
זינגה Zynga היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™, Golf Rival™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זו כוללת הצהרות צופות פני עתיד במשמעותו של חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים מ-1995, לרבות הצהרות הנוגעות, בין היתר: הפעילות והיוזמות הנוכחיות והעתידיות של Zynga, לרבות פוטנציאל לצמיחה עתידית בבסיס העסקים והשחקנים שלנו. הצהרות צופות פני עתיד כוללות לעתים קרובות מילים כגון "מוקרן", "מתוכנן", "מתכוון", "יהיה", "לצפות", "להאמין", "יעד", "לצפות", והצהרות בלשון העתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה אינן ערובה לביצועים עתידיים ומשקפות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה. ההישג או ההצלחה של הנושאים המכוסים בהצהרות צופות פני עתיד אלה כרוכים בסיכונים משמעותיים, אי-ודאויות והנחות, והתוצאות בפועל שלנו עשויות להיות שונות מהותית מאלה החזויות או משתמעות. אין להסתמך על הצהרות צופות פני עתיד כאלה, המבוססות על מידע העומד לרשותנו בתאריך זה. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות כאלה. מידע נוסף על סיכונים, אי-ודאויות והנחות וגורמים אלה העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות הם או יתואר בפירוט רב יותר בהגשות הפומביות שלנו לרשות לניירות ערך (SEC), עותקים מהם עשויים להתקבל על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו http://investor.zynga.com או באתר האינטרנט של ה- SEC www.sec.gov.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il