TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ג'וניפר נטוורקס מוסיפה נקודות גישה חדשות


גוניפר נטוורקס
בטכנולוגיית Wi-Fi 6E המוּנעות על ידי AI ומשיקה את IoT Assurance כדי לפשט התחברות ואבטחת מכשירים אלחוטיים
מערכת טלנירי | 8/11/21, 16:14
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
Mist AI ממקסמת את הביצועים והקיבולת של Wi-Fi 6E ומפשטת את ההטמעה של מכשירי IoT מאובטחים כדי לספק חווית משתמש טובה יותר לצוותי ה-IT ולמשתמשי הקצה

סאניוויל קליפורניה, 8 בנובמבר, 2021, ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה עולמית ברשתות מאובטחות מבוססות בינה מלאכותית (AI) הודיעה על השקת שתי נקודות גישה (access points) חדשות בתדר 6 ג'יגה הרץ בטכנולוגיית ה- Mist AI המאפשרות למקסם את קיבולת וביצועי ה- Wi-Fi אך גם לפשט את פעולות צוותי ה-IT. בנוסף, ג'וניפר משיקה את שירות IoT Assurance המייעל את ההטמעה והאבטחה של מכשירי IoT ללא בקרת גישה לרשת (Network Access Control - NAC). השיפורים הללו לפורטפוליו הפתרונות של ג'וניפר לתקשורת אלחוטית מחזקים את יעדי החברה לשיפור חווית המשתמש (experience-first networking) כך שמנהלי ה-IT יוכלו לספק למשתמשי הקצה שלהם את חווית הרשת הטובה ביותר.

"למרות שקל יחסית לתמוך בסטנדרטים חדשים כמו Wi-Fi 6E בחומרה וגם להכניס מספר קטן של מכשירי IoT באמצעות pre-shared keys, ג'וניפר שוב שמה את הלקוחות במקום הראשון על ידי שימוש בפתרונות המוכחים של Mist AI, ושירותי ה- microservices המודרניים לענן, כדי לספק ביצועים גבוהים, מהירות, פשטות ומדרג (scale)". אמר ג'ף אהרון סמנכ"ל שיווק מוצרי אנטרפרייז בג'וניפר. החל מההתקנה , דרך ניטור שוטף, ניהול ופתרון תקלות רשת, ג'וניפר ממשיכה להתבלט בגישה שלה, של 'חווית המשתמש לפני הכל' לרשתות המספקות את החוויה הטובה ביותר למפעילים ולמשתמשי הקצה, מהלקוח ועד הענן".


AI ל- 6E
Wi-Fi 6E הוא תקן אלחוטי חדש המרחיב את קיבולת הרשת על ידי הפיכת כמות גדולה יותר של ספקטרום RF לזמין בטווח 6 ג'יגה הרץ וזאת בנוסף לתדרי ה- 2.4 ג'יגה הרץ ו- 5 ג'יגה הרץ הקיימים. כדי להוביל בתחום ה- Wi-Fi 6E, ג'וניפר מודיעה היום על השקת שתי נקודות גישה בעלות תמיכה לשלושת התדרים (tri-band), המנוהלות על ידי אותו ענן Mist ומנוע AI כמו שאר הפתרונות בפורטפוליו של Mist והם כוללים את:


AP 45 – 2.4 GHz/5 GHz/6 GHz quad-radio, 4x4:4SS, vBLE array
AP 34 – 2.4 GHz/5 GHz/6 GHz quad-radio, 2x2:2SS, omni BLE

נקודות הגישה החדשות משלימות את נקודות הגישה הקיימות בתדרים 5 ג'יגה הרץ ו- 2.4 ג'יגה הרץ שנמצאים כיום בפורטפוליו של Juniper Mist, התומכים בתקן של 802.11ac וגם ב- 802.11ax. כל נקודות הגישה (AP) משלבות את הפטנט של ג'וניפר, טכנולוגיית ה- Virtual Bluetooth LE או את האנטנה BLE הרב כיוונית, כל זה בנוסף ל-Wi-Fi, כדי לספק מגוון רחב של שירותים מבוססי מיקום בצורה מדורגת וחסכונית.

שלא כמו פתרונות Wi-Fi 6E אחרים בשוק, פתרון Juniper Mist משלב מגוון עשיר של תובנות ממשתמשים ו-AIOps כדי לספק קונפיגורציה אופטימלית, ביצועים מקסימליים להשגת קיבולת מוגברת. כל זה מבלי לפגוע בביצועים של תדרי 5 ג'יגה הרץ ו-2.4 ג'יגה הרץ של משתמשים להגנה מרבית על ההשקעה.



אבטחה של מכשירי IoT ללא בקרת גישה לרשת (NAC)

שירות Juniper Mist IoT Assurance מספק מקום מרכזי (one-stop) לתפעול ה- IoT ללקוחות ארגוניים וכולל ניהול מדיניות אבט"ם, פילוח, הנדסת תעבורת רשת וכלי ניהול מרכזי. מכשירי IoT רבים (כגון מצלמות, מנעולים חכמים, מערכות HVAC, אביזרי לבוש חכמים, חיישנים, מכשירי MRI/CT/אולטרסאונד, צגי מיטה וצגים דיגיטליים) אינם תומכים ב- 802.1x כך שלא ניתן להטמיע אותם באמצעות פתרונות NAC מסורתיים. ג'וניפר פותרת את הבעיה הזאת על ידי חיבור שלהם באמצעות (pre-shared keys (PPSK private , אותם ניתן להגדיר ולנהל בקלות באמצעות פורטל הענן הניתן לניהול עצמי. על ידי ביטול הצורך בחומרת צד-שלישי וריבוי תוכנות והאפשרות ל-IoT להתחבר פשוט באמצעות שירותי ענן אינטואיטיביים, ג'וניפר התגברה על האתגר והצליחה לספק חווית IoT ראשונה מסוגה ללקוחות קיימים ועתידיים כאחד.


ציטוטים:
"ארגונים מאמצים עבודה היברידית המאלצת את צוותי ה-IT לחשוב מחדש על אפשרויות קישור בסביבות הקמפוס. בנוסף לצורך לספק תמיכה הולכת וגוברת לשיתופי פעולה דרך אודיו ו-וידאו, מכשירי ה-IoT צריכים לעמוד גם בדרישות גבוהות יותר של אבטחת סביבת העבודה. כתוצאה מכך, מורכבות התהליך הופכת לבלתי נמנעת. נקודות הגישה החדשות של ג'וניפר נטוורקס, בטכנולוגיית Wi-Fi 6E, מבוססות ה-AI וכן שירות IoT Assurance מאפשרים לארגונים להתגבר על האתגרים הללו ולהביא לרמות גבוהות יותר של יעילות תפעולית". בוב לליברטה, אנליסט בכיר ב-Enterprise Strategy Group.


אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) מפשטת משמעותית את תפעול הרשתות מהובלת חווית משתמש מובילה ללקוחות קצה. פתרונות החברה מספקים תובנות מובילו בתעשייה, אוטומציה, אבטחת מידע ובינה מלאכותית (AI) להניע הצלחה עסקית אמיתית. אנו מאמינים שהנעת התקשורת תקרב אותנו ולעזור לנו להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר, תוך קידום ערכים כמו קיימות שוויון ורווחה. מידע נוסף אודותינו ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו ((www.juniper.net וכן, אפשר לשמור איתנו על קשר דרך הטוויטר, הלינקדין או הפייסבוק שלנו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il