TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקוואריוס מעמיקה את פעילותה הבינלאומית

מקימה חברת בת ביפן ליצירת שת"פים אסטרטגיים
מערכת טלנירי | 17/1/21, 11:01
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
בכוונת החברה להרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם חברות מובילות ביפן, לצד מזכר ההבנות שנחתם עם Musashi והמגעים המתקיימים עם TPR, שתי חברות הפועלות בתעשיית הרכב, ושהינן גם בעלות מניות בחברה

בין היתר, תפעל החברה להתאים את פיתוח המנוע הלינארי שלה לשימוש על בסיס מימן ולהטמעתו בשוק היפני

גל פרידמן, יו"ר דירקטוריון אקוואריוס מנועים: "הקמת זרוע מקומית ביפן מהווה אבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה ובקידום השגת יעדיה האסטרטגיים, ובראשם שילוב המנועים שאנו מפתחים בשווקים השונים ברחבי העולם. יפן הינה אחד ממרכזיה העולמיים של תעשיית הרכב, לצד תעשיות רבות ומשמעותיות אחרות, ואנו רואים בהעמקת הפעילות במדינה זו צעד משמעותי להרחבת הפעילות ושיתופי פעולה אסטרטגים עם קבוצות וחברות מקומיות מובילות. לצד זאת, ניתן לזהות כי ממשלת יפן מיישמת מדיניות המעודדת פיתוח חידושים טכנולוגיים בתחום השימוש במימן כמקור אנרגיה, תוך הקצאת המשאבים לשם כך, וזהו מהלך טבעי מבחינתנו להתאים את המנוע שפיתחנו גם לטכנולוגיה מבוססת מימן. אנו ממשיכים בתהליכי פיתוח מתקדמים ורישום פטנטים נוספים לטכנולוגיות המתקדמות של החברה, וכן פועלים לקידום עסקאות ושיתופי פעולה מול חברות מובילות בתחומי התקשורת, ההובלה, התעופה והרכב".

חברת אקוואריוס מנועים מעמיקה את פעילותה ביפן. היום מדווחת אקוואריוס, כי דירקטוריון החברה אישר הקמת חברת בת ביפן. החברה תפעל לאיתור בעלי תפקידים ויועצים הדרושים לתחילת פעילותה של החברה הבת.

מטרת הקמת חברת הבת ביפן הינה חיזוק וקידום הקשרים מול שותפיה הקיימים של החברה ביפן, ביניהם חברת Musashi - חברה ציבורית יפנית בבעלות חלקית של קבוצת הונדה מוטורס, וחברת TPR - חברה ציבורית המאוגדת ביפן ויצרנית מובילה של רכיבים לתעשיית הרכב בעולם.

בנוסף, הקמת החברה בת ביפן תסייע ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שחקני מפתח מקומיים נוספים, במטרה לקדם הזדמנויות עסקיות נוספות בשוק היפני, ולקידום פעילות מחקר ופיתוח להתאמת המנוע הליניארי של החברה לשימוש במימן וחדירה לשוק היפני באמצעותו.

החברה רואה ביפן כיעד פוטנציאלי מרכזי ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים אשר יקדמו את פיתוח החברה בשווקים הבינלאומיים. כמו כן, החברה מציינת, כי היא מזהה בממשלת יפן כנוקטת במדיניות המעודדת פיתוח חידושים טכנולוגיים בתחום השימוש במימן כמקור אנרגיה, תוך הקצאת משאבים לשם כך.

יצוין כי החברות Musashi ו-TPR השקיעו באקוואריוס בגיוסים קודמים, כאשר עם Musashi שנמנית עם קבוצת השליטה באקוואריוס גם נחתם מזכר הבנות בדבר שיתופי פעולה עתידיים, ועם TPR מתנהלים מגעים לשיתוף פעולה מסחרי.

אקוואריוס פיתחה ומייצרת מנוע ליניארי קטן לייצור חשמל השוקל כ-10 קילוגרם, בעל מנגנון בעירה פנימית המיועד בעיקר לשימוש בגנרטורים. בניגוד למנועים המסורתיים הגדולים, במנוע של אקוואריוס קיים חלק נע אחד בלבד והוא הופך דלק לחשמל ללא שימוש בשמן. בשל גודלו ומשקלו הקל, המנוע בעל נצילות מכנית גבוהה המאפשרת פליטת גזים וזיהום נמוך.

מלבד הקשרים עם מוסאשי ו-TPR היפניות, לאקוואריוס שיתוף פעולה עם חברת נוקיה הפינית בתחום של ניהול ציוד תקשורת ואנרגיה מרחוק.

אקוואריוס מנועים הינה מפתחת ויצרנית של מנועים קטנים לייצור חשמל בעלי טכנולוגיה פורצת דרך בעלת כ-20 פטנטים רשומים בארה"ב ומחוץ לה. מנוע אקוואריוס הינו מנוע קטן, קל משקל עם חלק נע אחד בלבד , בעל הספק ונצילות גבוהה מאוד אשר מהווה שחקן תחרותי משמעותי בתחומי הגנרטורים, ובהמשך ליחידות כוח למשאיות, פתרונות הנעה תעופתיים, ימיים וביטחוניים ומאריכי טווח לשוק הרכב. לאקוואריוס מרכזי פעילות ופיתוח בישראל, גרמניה ופולין. יו"ר החברה הינו מר גל פרידמן ומנכ"ל החברה הינו מר אריאל גורפונג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il