TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מחקר חדש של VMware קובע: מנהלים בעלי רקע טכנולוגי משפרים את סיכויי ההצלחה של הארגון

מנכ"לים ומנהלים בכירים בעלי רקע טכנולוגי, כמו רקע בפיתוח יישומים או תוכנה, משפרים את סיכויי ההצלחה של הארגון, כך לפי שלושה רבעים (71%) מהמנהלים הבכירים באזור EMEA

מנכ"לים ומנהלים בכירים בעלי רקע טכנולוגי, כמו רקע בפיתוח יישומים או תוכנה, משפרים את סיכויי ההצלחה של הארגון, כך לפי שלושה רבעים (71%) מהמנהלים הבכירים באזור EMEA. מחקר חדש תומך בכך שאנשי טכנולוגיה שמשתלבים בתפקידי ניהול הם בעלי ערך משמעותי לארגון שלהם. חצי מהמנהלים שענו על הסקר (50%) הדגישו שיש לכך השפעה על היעילות, 42% הכירו בביצועים עסקיים טובים יותר, 40% בסיכוי למנף חדשנות ויותר משליש (37%) בשירות לקוחות טוב יותר.




השינוי הדיגיטלי, באמצעותו ארגונים מחזקים תהליכים עסקיים, קיבל תוקף במחקר כמי שמסייע למנהלים ולארגונים שלהם להסתגל לדרישות שוק הולכות ומשתנות, למודלים עסקיים חדשים ולהנעה של עובדים. במהלך מגיפת הקורונה, ארגונים ברחבי EMEA הדגישו את היתרונות של יישומים מודרניים שנועדו לחזק ביצועים ועמידות. יותר מחצי מהמגיבים (57%) הדגישו את התפקיד של היישומים בעבודה מרחוק, ויותר משליש את היכולת שלהם להישאר מעודכנים בסביבה משתנה (39%).




יותר משלושה רבעים (80%) ממפתחי היישומים והמנהיגים הטכנולוגיים באזורEMEA  האמינו שללא הטמעה מוצלחת של יישומים, ארגונים לא יהיו מסוגלים לספק חווית לקוחה מקסימלית. "מנהיגים לעולם לא חזו בשינוי כזה, כשברשותם ידע כזה בטכנולוגיה והבנה בדבר היכולת של היישומים לעזור להם להסתגל לתנאי השוק ולחדד את הביצועים העתידיים שלהם כדי להשיג יתרון משמעותי", אמר אד הופיט, מנהל היישומים ופלטפורמות הענן לאזור EMEA בחברת VMware.  "היכולת להשיג יישומים שמספקים מידע ושירותים ללקוחות היכן ומתי שצריך היא שיוצרת הצלחה ומניעה מעורבות מול הלקוחות. מנהיגים בעלי רקע טכנולוגי עם בסיס דיגיטלי הנשען על תוכנה מהווים שילוב מנצח".




אמיר לוי, סמנכ"ל טכנולוגיות וסייבר בהראל ביטוח: "הראל היא אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. אנו גאים ביכולתנו להוביל את השינוי הדיגיטלי של מגזר הביטוח הישראלי. חלק גדול מהצלחתנו נובע בשל היכולת שלנו לספק יישומים ושירותים חדשים במהירות. יישומים אלו מאפשרים לנו להציע חוויות לקוח אישיות ובעלות ערך תחרותי ולהיות צעד אחד קדימה בהשוואה למתחרים שלנו. הראל שואפת להיות בחזית השינוי הדיגיטלי ולהוביל חדשנות ולאורך יותר מעשורVMware  מסייעת  לה בכך. אנו בהחלט רואים ב- VMware חלק מהעתיד שלנו."




אייל בן עמרם, מנמ"ר צים: "צים היא אחת מחברות השינוע המובילות בתעשיית הספנות הגלובלית. במגזר שלנו, הכול סב סביב גמישות, יעילות והשירות הטוב ביותר ללקוחות. בעזרת VMware Pivotal Labs שינינו את כללי המשחק.  אנו עובדים כעת כצוות אחד, עם אינטראקציה תמידית ואספקת מוצרים מהירה, לפי הערך העסקי הגבוה ביותר. אנו מסוגלים להגיב בזמן אמת לכל שאלה עסקית. בעזרת התמקדות ביישומים נוכל לשמור על המנהיגות שלנו בתעשייה, גם בשנים הבאות".  




על הסקר הגלובלי




במהלך הסקר שנעשה על ידי חברת Vanson Bourne והוזמן על ידי VMware רואיינו 2,250 מנהלים ומפתחים בEMEA  בחודשים מרץ ואפריל 2020. כל המגיבים היו מארגונים שכוללים לפחות 500 עובדים, במגזר הפרטי והציבורי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il