TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סאפיינס גייסה בהצלחה כ-207 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת האג"ח


צילום: יוסי אלוני
הביקושים בשלב המוסדי של הנפקת האג"ח (הרחבת סדרה ב') הסתכמו בכ-273 מיליון שקל; מתוכם בחרה החברה לגייס כ-207 מיליון שקל בשלב זה

המחיר שנקבע בהנפקה משקף תשואה שנתית של כ-3.2% צמוד לדולר ארה"ב ובמח"מ של כ-2.9 שנים חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE SPNS) ומספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרה ב'. במסגרת השלב המוסדי, זכתה החברה לביקושים בסך כ-273 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-207 מיליון שקל.

המחיר ליחידה (1,000 ש"ח ע.נ. אגרות חוב) נקבע על 1,004 שקל, לעומת מחיר המינימום שעמד על כ-1,001 שקל ליחידה, ומשקף תשואה שנתית של כ-3.2% צמוד לדולר.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב בריבית צמודה לשער דולר ארה"ב במח"מ של כ-2.9 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש ינואר 2026. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג מעלות S&P בדירוג A+'' באופק יציב.

את ההנפקה הובילו ווליו בייס חיתום ולצידם מנורה חיתום.

בתוך כך, בחודש שעבר, דיווחה סאפיינס על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2020 המלמדות על צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, שיפור משמעותי בשיעורי הרווחיות, עלייה חדה ברווח הנקי והמשך איתנות פיננסית. ההכנסות (Non-GAAP) ברבעון הראשון של השנה צמחו בכ-17.9% לכ-90.5 מיליון שקל, שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) עלה ברבעון לכ-16.1% לעומת כ-15.3% ברבעון המקביל אשתקד, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות (Non-GAAP) עלה בכ-24.1% לכ-10.4 מיליון דולר וה-Adjusted EBITDA ברבעון עלה לכ-15.7 מיליון דולר.


וכן, לחברה איתנות פיננסית גבוהה כמתבטא בהון עצמי בסך של כ-228 מיליון דולר המהווה כ-48.7% מסך המאזן, לצד חוב פיננסי נטו שלילי (עודף נכס פיננסי, נטו) בסך של כ-0.2 מיליון דולר.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "אנו מודים למשקיעים המוסדיים על ההיענות בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בפעילות החברה, באסטרטגיה ובחוסנה הפיננסי, על אחת כמה וכמה על רקע התקופה המורכבת בה מצויות כלכלות העולם. תמורת ההנפקה תשמש בעיקרה להחזר הלוואה לזמן קצר מבנק מסחרי, חיזוק הנזילות ומבנה מאזני ויכולת להמשך ביצוע רכישות עתידיות של חברות, בהתאם לאסטרטגית החברה".

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-3,000 עובדים ומשרתת יותר מ-500 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il