TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דיסקונט ברוקראז' ממליצים על מניית עזריאלי בהמלצת תשואת יתר ומעדכנים את מחיר היעד ל- 213


צלם: עזרא לוי
בדיסקונט סבורים כי החששות הקיימים לגבי ענף הנדל"ן המניב לאור מגיפת הקורונה כפי שאלו מגולמים בשווי השוק הנוכחי של מניית עזריאלי הינם מופרזים.

טענת ישי ששון, רו"ח ואנליסט בכיר בדיסקונט ברוקראז': מחיר המניה הנוכחי של עזריאלי משקף ירידה משמעותית בשכ"ד ובתפוסה במגזר המסחר העומדות על 70% ב-2021 ו- 40% משנת 2022 ואילך. גם במגזר המשרדים משקף מחיר השוק הנוכחי ירידה משמעותית בשכ"ד העומדת על40% ב-2021 ו- 20% משנת 2022 ואילך. ירידה משמעותית זו, הנה בנוסף להנחה שהעניקה קבוצת עזריאלי לשוכרים בתחום המסחר והעומדת על 200 מיליון ₪.

בהתאם לתרחיש שמרני שערכו בדיסקונט מחיר היעד של מניית עזריאלי הוא 213 ₪ ומשקף אפסייד של 21% על מחיר המניה היום בבוקר.

בדיסקונט ברוקראז' ערכו גם דיון בעניין שוק המשרדים ביום שלאחר הקורונה. לטענתם, הקורונה אמנם חוללה שינוי בתפיסה בכל הקשור לעבודה מהבית, אך הגישה הגורסת כי אנו צפויים לירידה משמעותית בשטחי המשרדים עשויה להתברר לטעמם כנחפזת מידי. בין היתר, טוענים בדיסקונט ברוקראז' כי מתווה "העמדות החמות" שיאפשר חיסכון בשטחי המשרדים מהווה ירידה משמעותית בתנאי העבודה, והוא מנוגד לחלוטין לגישה שהייתה קיימת עד לפני מספר חודשים שצידדה בנוחות מקסימאלית בשטחי המשרדים, ועל כן ספק רב אם הוא מתאים לעובדים שנהנו לתנאים מיטיבים בסביבת עבודתם במשרד.


 לטענתם פתרון מסוג זה עלול להיות שכיח בקרב עובדים ששכרם אינו גבוה ותקופת העסקתם אינה ארוכה. במקביל מזכירים בדיסקונט כי טענות דומות במקצת הושמעו בשעתו על בתי הקולנוע שהוצאו מהקניונים מתוך הגישה שהקהל יצפה בסרטים בבית, כשבשנה האחרונה אנו עדים לחזרת בתי הקולנוע לקניונים.

ששון מתייחס גם לסוגיית הפרודוקטיביות של עבודה מהבית ומציין כי טענה שכזו יש לבחון על פני זמן, שכן עבודה במהלך מגיפת הקורונה התבצעה במקביל לתחושה של לחץ על העובדים שהיו דרושים להוכיח פרודוקטיביות גבוהה שהרי לולא כן היו מוצאים לחל"ת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il