TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דיווח מפורט על מהות תקלה באסדת לוויתן מיום 23.5.2020


אסדת לוויתן מאושרת לפרסום ללא תמורה קרדיט צילום אל
משרד האנרגיה דיווח היום על התקלה שהתרחשה ביום שבת, 23.5.2020, באסדת לוויתן, בעקבותיה הופעלה מערכת החירום באסדה והופסקה הפקת הגז הטבעי. הפסקת ההפקה לוותה בהפעלת הלפיד על מנת לשרוף את הגז הטבעי ששוחרר בעת התקלה ולמנוע זיהום אוויר.
מערכת החירום הופעלה בעקבות התרעת גלאי גז על דליפה באזור מגורים. במקום מוצבים שלושה גלאים במרחק של חצי מטר האחד מהשני, כאשר אחד מהגלאים מפסיק לעבוד מסיבה כזאת או אחרת, מערכת הבקרה מאתרת אותו כגלאי שזיהה דליפה של גז טבעי, מה שמוביל להדלקת נורת אזהרה בחדר הבקרה של האסדה. יש להדגיש כי התרעה של גלאי בודד אינה מפסיקה אוטומטית את פעילותה של האסדה, וזו עוצרת את עבודתה רק כאשר שני גלאים הסמוכים זה לזה מזהים דליפה של גז טבעי.

בעת התרעת הגלאי, הפעיל אחד העובדים בחדר הבקרה את שיקול דעתו והניח כי מכיוון שרק הגלאי האמצעי התריע על דליפה, מדובר בגלאי תקול ולא בדליפת גז טבעי. מתוך חשש כי תתרחש תקלה בגלאי נוסף, דבר אשר יביא להפעלת מערכת החירום האוטומטית, השבית המפעיל את הגלאי הצמוד לגלאי אשר התריע על הדליפה, ובמקביל, שלח איש תחזוקה לבחון את המצב בשטח.

מערכת הבקרה באסדת לוויתן מזהה השבתה יזומה של גלאי, כאילו זיהה הגלאי דליפת גז טבעי, מה שגרם לכך שהמערכת איתרה בסך הכל שני גלאים סמוכים המזהים דליפה – ומערכת החירום הופעלה. חשוב לציין כי מערכת זו הינה בטיחותית יותר מהמערכת הקיימת באסדת תמר, אשר אינה מזהה השבתה יזומה של גלאי כגלאי אשר זיהה דליפה של גז טבעי.

המפעיל באסדת לוויתן פעל שלא על פי הנוהל המחייב, לפיו השבתה יזומה של גלאי מאושרת רק על ידי דרג ברמת ממונה מעליו.

על מנת למנוע תקלות מסוג זה בעתיד, דרשו מהנדסי משרד האנרגיה מאנשי נובל אנרג'י לוודא ולתרגל את הנהלים הקיימים באסדה, בדגש על עובדים חדשים המגיעים לאסדת לוויתן ממאגרים אחרים.

במהלך כל האירוע לא הייתה השפעה על איכות האוויר באסדה ובחוף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il