TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת קונטנטסקוייר מגייסת 190 מיליון דולר בזום בתקופת הקורונה ‎


שלומי חגי
החברה הצרפתית, רכשה לפני כשנה את חברת קליקטייל הישראלית ותשתמש בגיוס ההון לצמיחה ולהגדלת מצבת כוח האדם
חברת הסטארטאפ קונטנסקוייר, מובילה עולמית בתחום הניתוחים הדיגיטלים של חווית המשמש באתרי און ליין, מודיעה היום על השלמת סבב גיוס (D)בסכום כולל של $190 מיליון דולר, בהובלת .BlackRock’s Private Equity Partners אליה הצטרפו .Sapiance Capital Limitedכמו גם המשקיעים הקיימים בחברה, ובניהם: Bpifrance, Canaan, Eurazeo Growth, GPE Hermes, Highland Europe H14 ,KKR ועוד.

הגיוס הנוכחי, מביא את סך גיוסי החברה לסכום של 310 מיליון דולרים. ההון החדש יאפשר לקונטנטסקוייר להמשך הצמיחה המסיבית , לפיתוח כלים נוספים של בינה מלאכותית (AI) ואנליזות חזויות(PredictiveAnalytics) וכמו כן להרחיב את פעילותה בצפון אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון.

ג'ונתן צ'רקי, מייסד ומנכ"ל קונטנסקוייר, אמר היום כי "בימים של חוסר וודאות בשווקים בעולם, אנחנו מקבלים זריקת עידוד משמעותית ממשקיעים מובילים בעולם. ההשקעה הזאת תאפשר לנו להגשים את החזון שלנו ב-5 שנים הקרובות להמשיך להיות החברה המובילה בעולם בתחום הניתוחים הדיגיטלים של חווית המשמשים באתרי האון ליין".


מרכז הפיתוח בישראל – מתרחב ומגייס עובדים חדשים
בשנת 2019 רכשה קונטנסקוייר את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, שעסקה אף היא בניתוחים דיגיטלים של חווית המשמשים. הטכנולוגיות של שתי החברות מוזגו לפתרון SaaS אחד, מה שאפשר לה לבסס ולהגדיל את נפח השוק שלה בשוק העולמי.

מאז הרכישה ועד היום , החברה הממוזגתהכפילה את מצבת העובדים שלה מ -300 ליותר מ- 600, כאשר 150 מעובדיהיושבים במשרדים ברמת גן. לחברה כיום פריסה בילנאומית בפריס, לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, תל אביב, טוקיו וסינגפור.

שלומי חגי, מנכ"ל קליקטייל שהוביל את מכירתה לחברה הצרפתית ומשמש היום כ- CFOGlobalGroup של החברה הגלובאלית, אומר כי "המוצר שלנו מוכיח את נחיצותו גם בימים של משבר גלובאלי אדיר וההשקעה הנוכחית היא הבעת אמון בנו, בעובדים, במוצרים של החברה ובחזון העתידי של החברה. בשנה שחלפה מאז עסקת הרכישה, צמחה החברה ב200% ואנחנו מתכוונים להמשיך בתנופת העשיה, בפיתוח מוצרים חדשים במרכז הפיתוח בישראל ובצרפת, והעמקת האחיזה שלנו בשווקים נוספים".


חווית משתמש כמנוף ליצירת רווח
המערכת הטכנולוגית שלקונטנסקוייר, מאפשרת למותגיםליצור חוויות טובות יותרעבור משתמשים ולמקסם את רווחיהם בצורה משמעותית. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התנהגות הלקוחות באמצעות מעקב אחר מיליארדי אינטראקציות אנונימיות באינטרנט, במובייל ובאפליקציות, תוך כיבוד מלא שלחוקי פרטיות, והפיכתמידע נצבר זה להמלצות נבונות. כתוצאה מהניתוח, לקוחות החברה מגדילים את ההכנסותיהן, ומתקשרים בדרך טובה יותר עם המשתמשים.

כיום לחברה למעלה מ- 700 לקוחות Enterprise ברחבי העולם, 30% מהלקוחות ההללו נמנים עם חברות Fortune 100 , ובניהן: אמריקן אקספרס, בסט ביי, דל, איקאה, LVMH, T-Mobile, Salesforce, Sephora, טויוטהועוד רבות אחרות.

10 טריליון אינטראקציות ומרכז מעקב בתקופת Covid-19
קונטנטסקוייר מנתחת כיום כ 10 טריליון אינטראקציות הכוללות היקף של 1.4 מיליארד דולר מכירות מסחר אלקטרוני(eCommerce) ביום, ומציגה את אחד המדדים הגדולים ביותר להתנהגויות דיגיטליות בעולם. על מנת לעזור למקבלי ההחלטות לנווט בשווקים המשתניםיצרה החברה את מרכז Covid-19 eCommerce Impact Hub המספק באופן רציף מעקב וניתוח הנוגע לשינויים בהתנהגות הצרכן הדיגיטאלי בעקבות נגיף הקורונה, בחתך של תעשיות משתנות ומיקומים גיאוגרפים בעולם.

אודות Contentsquare

Contentsquare מאפשרת למותגים לבנות חוויות דיגיטליות טובות יותר. פלטפורמת ניתוח חווית המשתמש שלה עוקבת אחר מיליארדי טרנזקציות של התנהגויות דיגיטליות ומציגה המלצות נבונות בהן כל אחד יכול להשתמש בכדי להגדיל את מחזור הכנסות, להגדיל את נאמנות המשתמשים ואת החדשנות. Contentsquare, שנוסדה בפריס בשנת 2012, פתחה מאז משרדים בלונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, מינכן, תל אביב, טוקיו וסינגפור. כיום, פתרון החברה מסייע ליותר מ- 700 ארגונים ב 25 מדינות לספק חוויות משתמשים דיגיטליות טובות יותר עבור הלקוחות שלהם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il