TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת אסקיולינק נכנסת לתחום הגנת סייבר


ניר בר נתן-מנהל מערכות מידע ותשתיות.התמונה צולמה ע"י אפרת קופר
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל מקימה פעילות חדשה
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה, מקימה פעילות חדשה, CyberLink, והיא תעניק פתרונות מנוהלים חדשנייםבתחום הגנת סייבר. את הפעילות יוביל ניר בר נתן, מנהל מערכות מידע ותשתיות של הקבוצה.

CyberLink תספק מספר פתרונות מנוהלים בהגנת סייבר, בראש ובראשונה שירות Siem Soc מנוהל 24/7, הכולל שכבת Orchestrator מתקדמת ומותאמת לאיומים של היום, כמו גם מערך SOC המורכב מבקרים ואנליסטיםTier 1+2 לצד צוות מומחי Incident Response הנותנים מענה לטיפול באירוע סייבר עד סגירתוTier 3+4.

הפתרונות של CyberLink נותנים מענה כולל במודל של Defense in Depth עבור הארגונים מתחנות הקצה, השרתים, ה-Database והאפליקציה, דרך אזורי החייץ לאינטרנט, כולל ניטור הענן הציבורי. הדבר יאפשר לארגון לקבלהגנת 360 מעלות ולצמצם משמעותית את הנזקים העלולים להתרחש מדליפת מידע או הצפנתו.

המערכת מתבססת על שני מאפיינים עיקריים: מנגנון מודיעין עסקי ייחודי ודיווח בזמן אמת.
ניר בר נתן, מנהל מערכות מידע ותשתיות של קבוצת SQLink, אומר: ל-CyberLinkמנגנון מודיעין עסקי ייחודי המקבל כל הזמן מידע על תקיפות המתרחשות בזמן אמת ברחבי העולם,מה שמאפשר הכנת תשתית הגנתית עבור הלקוחות שלנו. הדבר נעשה בשוטף,בשקיפות מלאה מול הלקוח וללא עלות נוספת, כחלק מחבילת השירות שלנו,אנו מאמינים שלקוח המשלם על שירות Siem Soc מנוהל צריך לקבל את כל הערכים הנוספים האפשריים על מנת להשיג את ההגנה האולטימטיבית עבורו".

"להווה ידוע לכל מומחה כי אין 100% הגנה מפני תקיפות סייבר. התוקפים משכללים את וקטורי התקיפה וכך גם אנשי המקצוע צריכים לעשות התאמות בהתאם. יחד עם זאת בהינתן היכולת שלנו לדווח בזמן אמת על התנהגויות חריגות אמיתיות ולא False Positive, ניתן ללקוח מרחב הזמן הדרוש כדי להתמודד עם האירוע כשהוא עוד בתחילתו ולפני ההתפשטות וההשבתה של הארגון, כפי שראינו בלא מעט מקרים שקרו רק בשנה האחרונה".
בנוסף מציעה CyberLink גם שירות ייעוץ CISO as a service המיועד ללוות ארגונים לעמידה ברגולציות, ליווי להשגת תקן ISO27001 ,ייעוץ למנהלי אבטחת מידע ועוד.


אודות SQLink
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה.
החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף ועדכני של שירותים מתקדמים בעולמות של טכנולוגיה ופיתוח, דיגיטל, BI ואנליטיקה, בדיקות ואוטומציה, אבטחת מידע, יועצים ומומחים, תשתיות והכשרות טכנולוגיות.

קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il