TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

וואן טכנולוגיות רוכשת את mySupermarket


חברת mySupermarket בעלת אתר הקניות והשוואת המחירים, מתמחה גם בהקמה ותפעול של אתרי סחר מקוון לחברות קמעונאיות

חברת ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל אשר נסחרת בבורסה בת"א, מודיעה על רכישת mySupermarket ישראל, בעלת אתר הקניות והשוואת המחירים הגדול והמוביל בענף המזון בישראל.


האתר, המשמש מאות אלפי צרכנים מדי חודש, אחראי לחלק מהיקף המכירות באינטרנט של רשתות הסופרמרקט הגדולות בארץ, ביניהן שופרסל, רמי לוי, ויקטורי, מגה, יינות ביתן, מחסני השוק ואחרות. mySupermarket הינה חברה גלובלית והרכישה של הפעילות בישראל, מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של ONE שנועד להרחיב את שירותיה ולהעמיק את היכולות המקצועיות שלה במגזר הקמעונאות, וספציפית בשוק המזון, במרחבים הפיזי והדיגיטלי.

mySupermarket ישראל פועלת בשלושה תחומים עיקריים: הראשון, כאתר לביצוע קניות והשוואת מחירים של סלי קניות בין רשתות הסופרמרקט הגדולות בישראל (mySupermarket.co.il), אשר מספק לצרכנים את המידע לגבי סל המזון הזול ביותר ובכך מאפשר קניה חסכונית ויעילה יותר. התחום השני הנו הקמה ותפעול של אתרי סחר מקוון עבור חברות ורשתות קמעונאיות מובילות, אשר מבקשות להיכנס למרחב הדיגיטלי על מנת לייצר מנועי צמיחה נוספים בהתאמה לאופני צריכה מתקדמים של ציבור הקונים.


התחום השלישי הנו mySupermarket Insights, המספק שירות מידע עסקי המבוסס על ניתוח ביג דאטה, במטרה לזהות מגמות צריכה בשוק הקמעונאי. שירות זה מתבסס על נתונים ומקורות מידע ייחודיים לחברה ולכן מאפשר לייצר תובנות עסקיות ייחודיות.

התחרותיות העזה בשוק המזון מחזקת את הצורך בפתרונות דיגיטליים, אשר מנגישים לציבור הרחב את מרכולתן של הרשתות המזון ומספקים לצרכנים את המידע המקיף והמדויק ביותר על סל הקניות המיטבי. הדבר מאפשר לצרכנים לקבל החלטת קניה מבוססת עלויות וזמני אספקה אופטימליים, ומאידך, הוא מאפשר לקמעונאים לייעל את הממשק עם הלקוחות בממד הדיגיטלי - במיוחד בימים אלו כשהנגישות הפיזית מאתגרת יותר, והחיסכון בהוצאות מהווה פקטור משמעותי בהחלטת הקנייה.

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, אשר נמנית עם לקוחות MySupermarket, ציין כי "בשלוש השנים האחרונות הגדלנו את המכירות שלנו באינטרנט בעשרות אחוזים, בעזרת פלטפורמת הסחר המתקדם של mySupermarket. הרכישה בידי חברת מחשוב גדולה כמו ONE היא בשורה טובה לענף הקמעונאות, ואני מצפה לראות את החדשנות שתגיע מחיבור עסקי זה".

עדי אייל, מנכ"ל ONE: "המומחיות של mySupermarket בהקמת אתרי סחר מקוון מהווה תוספת כוח לפעילות ONE במגזר זה, הכוללת מערכות ERP לניהול הרשת הקמעונאית, קו הקופות ושרשרת הליקוט, מבצעים, self-checkout, ניהול מועדוני לקוחות, ועוד. ל- mySupermarket יש צוות חזק אשר במסגרת החיבור עם ONE יוסיף לפתח ולהעשיר את מגוון הפתרונות שמציעה הקבוצה, לטובת משתמשי הקצה והקמעונאים כאחד".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il