TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הרווח הנקי המיוחס של קבוצת אלון רבוע כחול


רווח שיא לחברת הבת רבוע כחול נדל"ן אשר השיגה ב-2019 רווח נקי של כ- 343.5 מיליון ש"ח - פי 3 לעומת כ- 116.2 מיליון ש"ח אשתקד.

ה- FFO של רבוע כחול נדל"ן צמח ב- 2019 בכ- 26% לכדי יותר מ- 132 מיליון ש"ח. לרבוע כחול נדל"ן נכסי נדל"ן לא משועבדים בהיקף של כ- 2 מיליארד ש"ח

ההון העצמי המיוחס לבעלים של רבוע כחול נדל"ן ליום 31 לדצמבר 2019 הסתכם לסך של כ- 2.1453 מיליארד ש"ח ומהווה 34.1% מסך המאזן, לעומת 1.8463 מיליארד ש"ח בסוף 2018, זאת אחרי שהחברה חילקה מתחילת 2019 דיבידנדים לבעלי מניותיה בהיקף של 93 מ' ש"ח.

מוטי בן משה, בעל השליטה בקבוצת אלון רבוע כחול ויו"ר רבוע כחול נדל"ן:

"במהלך שנת 2019 החברות הבנות מציגות תוצאות חזקות שהביאו לגידול ברווח, בריווחיות ובהון של הקבוצה. אנו סבורים, שאלו יחד עם איתנותה הפיננסית של הקבוצה, שיעור המינוף הנמוך ומצב הנכסים, מאפשרים לנו לצלוח את אתגרי מגפת הקורונה הפוקדת את העולם ומשפיעה על העולם הכלכלי. לרבוע נדל"ן תיק נכסים מניב ואיכותי במיקומים מרכזיים ובשיעורי תפוסה גבוהים, כפי שבא לידי ביטוי בשיפור העקבי במדדי ה – NOI וה- FFO. בדור אלון ראינו את תחילת ההפעלה המסחרית של

תחנת הכוח בקרית גת, שהינה אבן דרך משמעותית באסטרטגיית החברה להרחבת זרוע פעילות האנרגיה של דור אלון . אנו פועלים להגדלת תחום האנרגיה וטיוב הקיים. לצד פעילות האנרגיה דור אלון פועלת להגדלת הפריסה הארצית של מתחמי התדלוק, הרחבת הפעילות הקמעונאית והמשך היזום והפיתוח בתחום הנדל"ן שמתמקד בעיקרו באזור השרון היום"

הרווח הנקי המיוחס של קבוצת אלון רבוע כחול, חברת האחזקות שבבעלות מוטי בן משה (100%), צמח
ב- 2019 - פי 2.5 לסך של כ- 230.5 מיליון שקל לעומת כ- 95.5 מיליון ש"ח, אשתקד.

ההון העצמי של אלון רבוע כחול צמח בכ- 26% מסוף 2018, לסך של 2.44 מיליארד ש"ח ואילו ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה, צמח בכ- 20% מסוף 2018, לסך של כ- 1.204 מיליארד ש"ח.

יתרות הנזילות של אלון רבוע כחול למועד הדוח הינן בהיקף של כ-290 מיליון ש"ח.
הקבוצה מציגה שיפור ביחס המינוף (LTV) שהגיע לפני פרוץ משבר הקורונה לכדי 27% בלבד. לנוכח הירידות שחווה השוק בחודש האחרון, ירד שווי האחזקות הסחירות של הקבוצה ויחס המינוף מסתכם, נכון לעכשיו, בכ- 44%.

עם פרסום הדוחות הכספיים של הקבוצה, אומר הבעלים ויו"ר דירקטוריון אלון רבוע כחול, מוטי בן משה: "במהלך שנת 2019 החברות הבנות מציגות תוצאות חזקות שהביאו לגידול ברווח, בריווחיות ובהון של הקבוצה.

איתנותה הפיננסית של הקבוצה, שיעור המינוף הנמוך יחסית ומצב הנכסים, מאפשרים לנו לצלוח את אתגרי מגפת הקורונה הפוקדת את העולם" אומר מוטי בן משה ומציין "לרבוע כחול נדל"ן תיק נכסים מניב ואיכותי במיקומים מרכזיים ובשיעורי תפוסה גבוהים, רבים מהם סופרמרקטים - שפועלים דווקא בימים אלו בקצב מוגבר, והדבר יבוא לידי ביטוי בעליה של – NOI וה- FFO.


בדור אלון ששוב השיגה רווחי שיא – שנה שלישית ברציפות, התחלנו בהפעלה המסחרית של תחנת הכוח בקרית גת - אבן דרך משמעותית ביישום האסטרטגיה שלנו להרחבת פעילות ייצור החשמל, ובמקביל אנו מרחיבים את הפריסה הארצית של מתחמי התדלוק, את פעילות הייזום ופיתוח הנדל"ן שבבעלות החברה ואנו מגבירים מאוד את הפעילות הקמעונאית ברשתות אלונית ו-am:pm. עם פרוץ משבר הקורונה נערכנו באחריות המתחייבת כדי להתמודד באופן מושכל ולצאת מהתקופה המאתגרת הזאת מחוזקים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il