TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

"אנו רואים התאוששות הדרגתית בכלכלה העולמית. אולם, מיתון הוא בלתי נמנע"


כלכלני קבוצת פיקטה- מהבנקים הפרטיים הגדולים באירופה, בתחזית כלכלית חדשה עקב משבר הקורונה:
משבר ה- covid-19 מביא לרצף של זעזועים כלכליים שנמתחים לאורך זמן ומרחב, ויביא למיתון עולמי השווה, במובנים מסוימים, לזה שחווה העולם בשנת 2009. מה שמוביל את קבוצת פיקטה- בנק השקעות שוויצרי, מהבנקים הפרטיים הגדולים ביותר באירופה, לשנות את התרחישים עבור השווקים הכלכליים העולמיים וסוגי נכסים והשקעות:

תמ"ג עולמי
התרחיש המרכזי הוא כי התמ"ג הגלובלי האמיתי יירד ב- 0.4% בשנת 2020.

השוק האמריקאי
בארה"ב המוקד הוא על הקונגרס, שעומד לספק חבילת סיוע בשווי של 10% מהתמ"ג, כולל אפשרות של תשלומים ישירים לאזרחים; בינתיים, הפד עוסק ביצירת שירותים יצירתיים שיסייעו במימון עסקים קטנים והממשל הפדרלי באמצעות 'אינסוף QE' (Quantitative Easing- הרחבה כמותית). זה אכן יעזור אך לא ימנע מיתון. אנו צופים כי התוצרת האמריקאית תצטמצם ב- 2% עד סף 2020.

השוק הסיני
הכלכלה הסינית, לאחר השפל ברבעון הראשון, צריכה להתאושש בהדרגה לאורך כל השנה, מכיוון שהנגיף יהיה תחת שליטה. בעוד שביקוש חיצוני חלש יביא לרוח בעלת סיכוי חזק להתאוששות, תמריץ מדיני נוסף עשוי לסייע בהגברת הביקושים המקומיים. במסגרת תרחיש הליבה המעודכן שלנו, אנו צופים כי הכלכלה הסינית תצמח ב- 1.2% בשנת 2020.


גוש האירו
לא ניתן להימנע מפגיעה בכלכלה בגוש האירו ברבעון הראשון. היקף הנזק יהיה תלוי באורך תקופת הסגר. לפחות צעדים קונקרטיים שננקטו על ידי ממשלות וגם על ידי ה- ECB יסייעו להגביל את ההשפעות בסיבוב השני שעלולות להפריע לריבאונד. בתרחיש המרכזי שלנו, אנו צופים את הפגיעה הגדולה ביותר ברבעון השני של השני, כאשר ההתאוששות ברבעון השלישי תהיה הדרגתית מאוד. צמיחת התוצר בגוש האירו בשנת 2020, כולה יכולה להיות 2.5%-, כאשר הסיכונים נוטים לחסרון.


השוק היפני
הצמיחה היפנית ככל הנראה תיפגע משמעותית כתוצאה מצניחה של ביקוש חיצוני. בהתחשב בחדר המדיניות המצומצם של הבנק היפני, מתקבלת יותר תקווה לגירוי הפיסקלי. אנו צופים כי הכלכלה היפנית תתכווץ ב- 1.2% בשנת 2020. במסגרת תרחיש הליבה של פיקטה, מניות יפניות נתמכות ברכישה מוגברת של תעודות סל של הבנק של יפן. (BoJ).

שווקים מתעוררים
מניות שווקים מתעוררים נקלעות לסיטואציה קשה הקוראת לנקוט אמצעי זהירות. מכיוון שלא מצפים שהם יתאוששו לפני מניות DM, ההעדפה היא לצפון אסיה, שם נראה כי התנאים הכלכליים והסניטריים נמצאים תחת שליטה. יעד סוף השנה שלנו למדד MSCI EM תוקן ועומד על 950 (מהצפי הקודם שעמד על 1,080).


אגרות חוב ריבוניות
הקלה כספית אדירה של הפד והבנק המרכזי של אירופה (ה- ECB) עשויה לסייע בקליטת הזינוק בהנפקת איגרות חוב ריבוניות הקשורות לגירוי הפיסקלי. פעולות הבנק המרכזי אמורות גם לשפר את הנזילות בשוק איגרות החוב התאגידיות בדרגת ההשקעה, בעת לחץ משמעותי.

שווי הדולר
הביקוש הגבוה כיום לכסף מזומן מגדיל את ערך הדולר האמריקני. עם זאת, ברקע, התמיכה במאקרו בשטרות האמריקניים הידרדרה משמעותית. תחזית ה- 12 חודשים עבור שווי האירו/ דולר עומדת על $1.16 .

זהב
אנו נשארים חיוביים בנוגע לזהב בטווח הבינוני, אם כי התחזית שלנו ל- 12 חודשים ירדה מ-1,780$ ל-1,700 דולר לאונקיה.

נפט
משבר ה- Covid-19 ובעקבותיו נפילת OPEC והסכם ייצור הנפט, מוביל להתבצרות חסרת תקדים במלאי נפט אשר יכביד על מחירי הנפט, לפחות לשארית השנה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il