TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

איי. די. איי. ביטוח מסכמת שנת שיא ב-2019


גידול של 21% ברווח הכולל בשנת 2019 אל מול התקופה המקבילה אשתקד. הרווח הכולל ברבעון הרביעי הסתכם בכ-45 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח של כ-2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

השפעת משבר הקורונה - עד למועד זה, היקף המכירות הכולל של החברה בענפי חיים, בריאות ודירה, כמו גם חידושים ברכב מקיף ממשיך בהתאם לתכנית העבודה. עם זאת, קיימת האטה במכירות חדשות בענף רכב במקביל לירידה בתביעות. כחלק מההיערכות של החברה להתנהלות במשבר, החברה עברה במהירות ותוך שמירה על המשכיות עסקית מלאה לעבודה מהבית של מעל -70% מהעובדים, כולל מוקדי המכירות ונקטה בצעדים לריסון ההוצאות

דירקטוריון החברה החליט לאור אי הוודאות כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, להשהות את ההחלטה על חלוקת דיבידנד סופי בגין רווחי 2019. במסגרת אישור הדוחות של הרבעון הראשון, יקיים הדירקטוריון דיון מחודש בנושא . אין בכך כדי לפגוע בתוקפה של מדיניות חלוקת הדיבידנד הקיימת

מנכ״ל ביטוח ישיר, קובי הבר: "אנו רואים בהישגי 2019 עדות להצלחת המהלכים שאנו מבצעים, אשר באו לידי ביטוי בשמירה על הרווח החיתומי תוך ריסון קצב גידול ההוצאות. התוכנית האסטרגית נועדה לסייע לנו להמשיך ולהוביל את השוק הישיר בישראל, תוך מתן מענה לשינויים בסביבה העסקית, ולאתגרים רגולטוריים. במקביל, אנו פועלים לפיתוח מנועי צמיחה חדשים, בדגש על ענף בריאות, עסקים קטנים וענף החיסכון.

בימים אלה , העולם מתנהל בצל משבר נגיף הקורונה, אשר הביא עימו אי וודאות גדולה. ההאטה הכלכלית במשק, עם עלייה משמעותית בשיעור האבטלה, תביא להאטת הביקושים ככלל, וקרוב לוודאי גם בענפי הביטוח. יחד עם זאת, כיוון שהמוצרים שלנו אינם כוללים עמלה לסוכנים אנו יודעים להציע מחירים תחרותיים וזולים ביחס לשוק, בכל הענפים בהם אנו פועלים ובכך לתת מענה לציבור שיחפש לשמר את הכיסוי הביטוחי שלו במחיר נוח יותר. נמשיך לפעול לפי התוכנית שהגדרנו, בדגש על המשך ריסון ההוצאות וננקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת להתמודד בצורה מיטבית עם אתגרי התקופה."

איי. די. איי. ביטוח פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון הרביעי ושנת 2019


מהדוחות עולה כי החברה סיכמה את שנת 2019 עם רווח שיא של 211 מיליון ש"ח שהינו הרווח הגבוה ביותר בתולדות החברה, זאת על אף התחרות הגוברת. הגידול נובע בעיקר מעלייה בהכנסות מהשקעות ומשיפור ברווחיות החיתומית בענפי ביטוח חיים, בריאות וחובה. החברה המשיכה להציג יציבות ברווח מפעילות הליבה וגידול בהכנסות מהשקעות בשנת 2019 ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

השינוי בפרמיות ברוטו בשנת 2019 נובע מחד מגידול בהיקף הפעילות במרבית הענפים בהם פועלת החברה, ומנגד ירידה ברכב רכוש, כתוצאה מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות והורדת תעריפים בענף. בנוסף, החברה ממשיכה להציג צמיחה איתנה בעולמות בריאות, דירות וחיים אשר תרומתם לרווח בשנת 2019 הגיעה למעל 50% מסך הרווח.

התוכנית האסטרטגית שהחברה החלה ביישומה במחצית השניה של שנת 2019 מבוססת על מיקוד בצמיחה רווחית, בין היתר, על ידי טיוב התיק בענף רכב, מיקוד בלקוח באמצעות שימוש ביכולות דאטה מתקדמות, מצוינות תפעולית תוך השקעה רחבה בחדשנות וטכנולוגיה וכן, פיתוח מנועי צמיחה נוספים.

השפעת התפשטות נגיף הקורונה – לחברה אין בשלב זה יכולת להעריך את השפעת המגיפה על פעילות החברה ותוצאותיה הכספיות בטווח הקצר והארוך, בשל אי הוודאות לגבי משך התקופה ותוכן ההנחיות הרגולטוריות שיינתנו במהלכה והשלכותיה. עם זאת, החברה מעריכה כי הנחיות אלו יביאו להאטה בפעילות הכלכלית של המשק וככל שתקופה זו תתארך, תהיה לכך השפעה גם על הפעילות הכלכלית של החברה.
עד למועד זה, היקף המכירות הכולל של החברה בענפי חיים, בריאות ודירה, כמו גם חידושי ביטוחי רכב ממשיך בהתאם לתכנית העבודה. עם זאת, קיימת האטה במכירות חדשות בענף רכב, במקביל ישנה ירידה בהיקף התביעות.

בדומה לחברות אחרות, הושפעה החברה מהירידות בשוק ההון כתוצאה מהתפשטות הנגיף. היקף ההפסד בתיק הנוסטרו הוא של כ-60 מיליון ש"ח ברוטו, נכון לסמוך מועד אישור הדוח.
השפעת המשבר והפוטנציאל להמשך התפתחותו, הביאו את החברה לנקוט כבר עתה במספר צעדים לריסון ההוצאות, לרבות, צמצום עלויות כוח אדם, באמצעות ניצול ימי חופשה, צמצום שעות עבודה והוצאה של מספר עובדים מועט לחל"ת ועוד. כמו כן, החברה עברה במהירות ותוך שמירה על המשכיות עסקית מלאה לעבודה מהבית של מעל -70% מהעובדים, כולל מוקדי המכירות והיא מתאימה את פעילותה בהתאם להנחיות משרדי הממשלה הרלבנטיים מבלי לפגוע בשירות ללקוחותיה.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il