TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כיצד האינטרנט שינה את הדרך בה מזמינים טיסות לחו"ל כיום?


בשנים האחרונות אנו רואים עליה גבוהה בהזמנת טיסות לחו"ל דרך האינטרנט. אם בעבר אנשים העדיפו לפנות לסוכנות נסיעות שתמצא להם דילים טובים, כיום ניתן לחסוך את עלות סוכן הנסיעות ולמצוא לבד טיסות בהתאם לתקציב של הלקוח ואף להזמין ללא צורך בסוכן נסיעות ותשלום עמלה.
בשנים האחרונות אנו רואים עליה גבוהה בהזמנת טיסות לחו"ל דרך האינטרנט. אם בעבר אנשים העדיפו לפנות לסוכנות נסיעות שתמצא להם דילים טובים, כיום ניתן לחסוך את עלות סוכן הנסיעות ולמצוא לבד טיסות בהתאם לתקציב של הלקוח ואף להזמין ללא צורך בסוכן נסיעות ותשלום עמלה.

עידן האינטרנט בחיינו

עידן האינטרנט הכניס שינויים רבים בחיינו, אחד מהם הוא הזמנת מוצרים ושירותים דרך הרשת עצמה מבלי לצאת מהבית או להיות תלוי בעסק פיזי. כל מה שאתם צריכים על מנת להזמין כרטיסי טיסה לחו"ל דרך האינטרנט זה חיבור לאינטרנט, מחשב וכרטיס אשראי. באמצעות 3 הפרמטרים האלה תוכלו לבחור את התאריכים והשעות שמתאים לכם לטוס מבלי להיות תלויים בסוכן נסיעות ומבלי לשלם לו עמלה לשווא. מדובר על פעולה פשוטה ביותר כניסה לאתרים שונים בדיקת המחירים והשוואה בין כמה אתרים על מנת למצוא את ההצעה הזולה והמשתלמת ביותר. לאחר שמצאתם את ההצעה תוכלו להזמינה באמצעות לחיצת כפתור פשוטה ולשריין לכם כרטיסים ליעד שאתם רוצים לטוס אליו.

חוסכים את עמלת סוכן הנסיעות ומזמינים לבד

אם אתם רוצים לחסוך את עמלת סוכן הנסיעות ולמצוא את הדיל שמתאים לכם לבד מבלי להיות תלוי באיש, זה הזמן להיכנס לאתרי אינטרנט שונים ולהשוות ביניהם על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר בטרם הזמנת כרטיסי טיסה לחו"ל.

למה יותר אנשים מעדיפים להזמין טיסות לחו"ל דרך האינטרנט?

אם בעבר אנשים נעזרו בשירותי סוכנות נסיעות על מנת לסגור טיסות לחו"ל, כיום אין צורך עוד בסוכנות נסיעות למציאת דילים שונים של טיסות ניתן להיכנס לאתרי אינטרנט שונים לבד ולמצוא את הדילים המתאימים בהתאם לתקציב האישי שלכם ולחסוך את עמלת הסוכן שנעה בסביבות ה-10%. באמצעות כניסה לכמה אתרי נסיעות ניתן להזמין בקלי קלות ובנוחות את מועדי הטיסות הרצויים ואף להשוות בין כמה אתרים שונים על מנת לקבל את המחיר המשתלם ביותר. דבר זה לא רק שמקל על האדם שעומד לטוס, אלא גם חוסך את העמלה שיש לשלם לסוכן הנסיעות על עבודתו.

כיצד בוחרים את הדיל המשתלם ביותר בהזמנת טיסות לחו"ל?

רגע לפני שאתם עומדים לסגור לכם כרטיסי טיסה לחו"ל, כדאי שתכנסו לכמה אתרי נסיעות ותשוו בין האתרים. השוואה זאת תחסוך לכם כסף רב ותיתן לכם את ההצעה המתאימה ביותר בהתאם לתקציב האישי שלכם. ככך שתשוו בין מספר גדול של אתרים כך תוכלו למצוא את המחיר הזול והמשתלם ביותר עבורכם. בנוסף לכך, תוכלו אף להזמין את הבית המלון שאתם מעוניינים בו ולצרף אותו לטיסות שאתם מזמינים. פעולה פשוטה זאת מצריכה לחיצה על כפתור אחד. ניתן לבצע אותה בזמן ובשעות שנוח לכם ולהיות רגועים שיש לכם כרטיסי טיסה לחו"ל מבלי לפנות לסוכנות נסיעות ולשלם עמלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il