TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Cann10 מדווחת על קבלת אישור ראשוני לגידול, יבוא וייצוא קנאביס בפורטוגל


קנאביס (ShutterStock)
החברה תשקיע כ-10 מיליון אירו בפרויקט בפורטוגל הצפוי להעסיק כ-100 עובדים מקומיים.

 22 במרץ 2020, Cann10 הפועלת ומייצרת מוצרי קנאביס רפואי והינה מובילה בפיתוח טכנולוגיות בתחום, מדווחת על קבלת אישור ראשוני בפורטוגל לגידול, ייבוא וייצוא קנאביס רפואי באמצעות חברה בת (50%). אישור זה מרחיב ומבסס את פעילותה של החברה בשווקים האירופאיים.

קבלת האישור הראשוני מקדמת את פעילות החברה באירופה ומסייעת לחברה הפורטוגלית להתקדם לקראת גידול בפועל. החברה הפורטוגלית תקים מתקני גידול הכוללים חוות גידול וחוות ריבוי במתקן אשר היא מחזיקה ב"ווילה דל ריי" אשר ידרשו לעמוד בתקני GACP (good agricultural and collection practices) וכן מפעל מיצוי ואריזה הצפוי לעמוד בתקן EU-GMP ובדרישות המחמירות הנוספות הנחוצות לצורך מכירת קנאביס רפואי באירופה. החברה הפורטוגלית תתמקד בייצור תפרחות יבשות ושמנים לשוק האירופאי ובהמשך בייצור ובייצוא של מוצרים נוספים, וזאת ללא תלות באישור ייצוא ממדינת ישראל.

Cann10 צפויה להשקיע כ-10 מיליון אירו בפרויקט בפורטוגל הצפוי ולהעסיק כ-100 עובדים מקומיים.

תמיר פרדו, יו"ר Cann10 אמר: "אנו שמחים להמשיך וליישם את האסטרטגיה שלנו להתרחבות לשווקי העולם תוך שימוש ברשת הקשרים הענפה של מנהלי החברה בכדי לבסס את מעמדה של Cann10 כמובילת שוק. אנו ממשיכים לזהות הזדמנויות ולקדם שיתופי פעולה עסקיים וטכנולוגיים בארץ ובעולם ובטוחים כי נדע לנצל הזדמנויות אלו למינוף נוסף של פעילותנו. במקביל לכך אנו משקיעים במחקר ובפיתוח של טכנולוגיות חדשניות בתחום הקנאביס הרפואי בשאיפה להאיץ את צמיחת החברה ולהבטיח כי תמשיך להיות מובילה בשוק הישראלי והעולמי. אנו רואים את שוק הקנאביס הרפואי מתפתח במהירות ואנו מתמקדים בחיזוק ובהרחבת שיתופי הפעולה בהם אנו לוקחים חלק".

מנכ"ל Cann10, אורי אלפרוביץ אמר: "על אף משבר הקורונה בימים אלו חברת קאן 10 ממשיכה בתוכניתה האסטרטגית להתרחבות גלובלית. לצד הפעילות המוקמת במספר טריטוריות בדרום אמריקה אנו שמחים לדווח על קבלת אישור ראשוני לגידול, ייבוא וייצוא של קנאביס רפואי בפורטוגל. אנו מאמינים כי הידע והניסיון הרב שלנו בפעילות בשווקים גלובליים וכן אל מול גורמי רגולציה ברחבי העולם יסייעו לחברת קאן10 להשיא ערך עתידי נוסף לבעלי המניות.

"תחום הקנאביס הרפואי מתפתח מיום ליום ו-Cann10 נמצאת בחזית הפיתוח והקידמה. אנו מזהים בפורטוגל נקודת כניסה לשוק האירופאי ויודעים כבר היום כי נדע לנצל את ההזדמנויות השונות הניצבות בפנינו בשווקים אלו. חשוב להבין כי השוק האירופאי עדיין נמצא בראשית דרכו ואנו מאמינים כי חברת Cann10 העוסקת בין היתר בחינוך שוק ובטכנולוגיות מתקדמות באשר לקנאביס רפואי תוכל לספק ערך מוסף רב גם בהקשר זה."


אודות Cann10
Cann10 היא חברת מוצרי קנאביס רפואי והינה מובילה בפיתוח טכנולוגיות בתחום. בין היתר משווקת Cann10 את ליין מוצרי הקנאביס Cannareet ומפעילה את מרכז החדשנות CannXL שמטרתו לתמוך בפיתוח וקידום חברות סטארטאפ ישראליות בתחומי הקנאביס הרפואי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il