TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אפשר להמשיך ולנהל ישיבות רבות משתתפים, גם בעידן הקורונה


קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה, מציעה את ה-OnBoard, מערכת חכמה לניהול מרחוק של ישיבות בכל מספר של משתתפים. כל מה שנדרש הינו חיבור לאינטרנט.
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה, מציעה את ה-OnBoard, מערכת חכמה לניהול מרחוק של ישיבות בכל מספר של משתתפים. כל מה שנדרש הינו חיבור לאינטרנט.

מדובר במערכת חכמה לניהול ישיבות, בכל זמן ומכל מקום בעולם. היא מאפשרת להתחבר ולהתעדכן בכל תוכן הישיבה בזמן אמיתי, במהלכה של הישיבה, אבל גם לאחריה. זהו פתרון אולטימטיבי המסייע לשמור על השגרה (גם) בעידן מגפת הקורונה, שבגינה עובדים ומנהלים נדרשים להסגר ולבידוד ו/או מנועים מלטוס לנסיעות עבודה לחו"ל ומחו"ל, כאשר ה"שמים סגורים".

אחד מיתרונותיה הבולטים של המערכת הוא ביכולת לגשת אל הישיבה בכל שלב לאחר שהסתיימה, לקבל חומרים שהוצגו, לעיין בפרוטוקולים ועוד. כל זאת ללא צורך להגיע פיזית למשרדי החברה.

בין יכולות המערכת: שיתוף מוצפן של מסמכים לצפייה בלבד, מבלי להורידם למחשב, יצירת הערות אישיות וסנכרונן לצפייה מתוזמנת בין משתמשים, שיתוף עמודים ספציפיים ו/או אנשים ספציפיים, און ליין, במהלך הישיבה, ניהול הרשאות לכל ישויות המערכת, כולל בעלי עניין וניגוד עניינים בצורה אוטומטית, ללא הגבלה בכמות המסמכים בכל ישיבה. בנוסף, ניתן לצפות בכל החומרים ולהעיר הערות גם באמצעות האייפד.

המערכת מאפשרת שמירה חכמה של פרוטוקול הישיבה והפצתו בין המשתתפים בשילוב של הערות והגדרת ניהול משימות המשך. חשוב לציין כי המערכת אפקטיבית לא רק בעידן של מגיפות שכן היא מסייעת רבות כאשר משתתפים חיוניים לא יכולים להשתתף בה מסיבות שונות.

גלעד רבינוביץ, מנכ"ל קבוצת SQLink, אומר: "זהו פתרון המהווה צו השעה כדי להמשיך בשגרת העבודה בעידן שלא חווינו כמותו, במיוחד לאור העובדה שלא ניתן להעריך כמה זמן נאלץ להתנהל כך. הפתרון שאנחנו מציעים מבוסס תוכנה והוא מאובטח ברמה גבוהה והצפנה סלקטיבית למשתמשים, לפי בחירה. מספר הבחירות לשימוש רב מאד וניתן לשינוי בהתאם לצורך. בנוסף הפתרון מציף התראות בזמן אמת על כשלים ואי עמידה בחוקים ותקנות שהוגדרו כחלק ממדיניות הארגון".
למערכת יתרונות רבים נוספים, ניתן להשתמש בכולם או בחלקם, לפי הצורך של הארגון ואופי הישיבה. ניתן לעיין ברשימת התכונות המלאה בסוף המסמך.


אודות SQLink
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, ספקית פתרונות ושירותים במגוון עולמות הטכנולוגיה.
החברה מציעה ללקוחותיה מערך מקיף ועדכני של שירותים מתקדמים בעולמות של טכנולוגיה ופיתוח, דיגיטל, BI ואנליטיקה, בדיקות ואוטומציה, אבטחת מידע, יועצים ומומחים, תשתיות והכשרות טכנולוגיות.

קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il