TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Mist של ג'וניפר נטוורקס הוכרה כ"בעלת חזון" ברביע הקסם של גרטנר עם המיקום הטוב ביותר על ציר "שלמות החזון"


גוניפר נטוורקס
Mist ממשיכה להרחיב את מספר המקרים עבורם סיפקה שירותי זיהוי מיקום, בעזרת סביבה עשירה של שותפים וטכנולוגיות IoT, פס רחב במיוחד, רדאר, Wi-Fi ו- BLE וירטואלי
Mist Systems, חברה בת של ג'וניפר נטוורקס וחלוצה ברשתות המנוהלות בעזרת AI ומובילה ברשתות מאובטחות מונעות AI, הודיעה היום על הכרתה כחברה "בעלת חזון" (visionary) ברביע הקסם של גרטנר לשנת 2020 עבור שירותי מיקום פנים גלובליים (Indoor Location Services, Global) זאת השנה השנייה ברציפות. במסגרת הדו"ח של גרטנר, מוקמה Mist בנקודה הטובה ביותר על ציר "שלמות החזון" (Completeness of Vision) ביחס לספקים אחרים. ג'וניפר רואה בהכרה זו כעדות לייחודיות של פתרון החברה הכולל ארכיטקטורה פתוחה הניתנת לתכנות, בלוטות' LE וירטואלי מוגן פטנט המסיר את הצורך לקרן פיזית ואינטגרציה נרחבת של רכיבים מצד שלישי, לרבות פתרונות שותפים חדשים הממנפים את הפס הרחב במיוחד (ultra-wideband) ורדאר Wi-Fi לאיתור מיקום מתקדם.

"הצוות של Mist בג'וניפר מברך על בחירתם זו הפעם השנייה, ברביע הקסם עבור שירותי Indoor Location, ומיקומם בנקודה הטובה ביותר על ציר "שלמות החזון", אמר סוג'אי הג'לה, מייסד שותף, וסמנכ"ל בכיר ב- Mist Systems. "אנו רואים עניין רב מצד התעשייה לשירותים מבוססי מיקום, המשתמשים בקוד פתוח, ואנו מחויבים למינוף הטכנולוגיות המתקדמות ביותר על מנת להמשיך לספק ערך לבסיס הלקוחות שלנו".

הפתרון של Mist ממשיך לצבור עניין בקרב חברות מובילות בעולם עם למעלה מ- 150% צמיחה בהשוואה לשנה קודמת ו-3 מבין 10 החברות המובילות ב- Fortune10 כלקוחות.

"דרך המחקר של גרטנר, לקוחות ציינו את הצורך שלהם בפלטפורמה אחת המשלבת מגוון טכנולוגיות לפתרון מגוון אתגרי מיקום, תוך הקטנת שרידות ואספקת עלות כוללת נמוכה יותר". יתר על כן, גרטנר מציינת כי, "זאת השנה השנייה ברציפות בה הסקר הנערך בין לקוחותינו מעיד על מגמה זו, עם למעלה מ- 75% מהמשיבים אשר דיווחו שהם מתמודדים עם מגוון אתגרים הקשורים למיקום".

במהלך השנה האחרונה, ג'וניפר יצרה שותפויות עם מספר חברות חדשניות ומשלימות עם טכנולוגיות מיקום המחזקות את סביבת שותפי הטכנולוגיה העשירה שלה. שיתופי פעולה אלו יאפשרו לחברה לתת מענה טוב יותר לאתגרים מבוססי מיקום בהתאם לדרישות הלקוחות.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) קוראת תיגר על המורכבות המובנית הכלולה ברשתות מחשבים בעידן ריבוי העננים (multicloud). אנו עושים זאת עם מוצרים, פתרונות, ושירותים המשנים את האופן בו אנשים מתקשרים, עובדים ומנהלים את חייהם. אנו מפשטים את תהליך המעבר לסביבת ריבוי עננים מאובטחת ואוטומטית ומאפשרים רשתות מאובטחות מונעות בינה (AI) המאפשרות חיבוריות לעולם. מידע נוסף זמין באתר החברה www.juniper.net, או להתחבר עם ג'וניפר ב- Twitter, LinkedIn ו- Facebook.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il