TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הדספין מודיעה על סבב מימון סדרה C של 60 מיליון דולר לפי שווי של 1.16 מיליארד דולר ומוסיפה את ניקש ארורה ליו"ר מועצת המנהלים


הדספין
בדרך להגיע להכנסות חוזרות שנתיות של 100 מיליון דולר בתחילת 2020 קצת יותר מארבע שנים אחרי ההקמה, ההשקעה החדשה תעזור להדספין להעמיק את המעמד בסביבות ענן
הדספין, החברה שמבטיחה חוויות מקושרות ללא רבב שמאופשרות על ידי האינטרנט, סלולר, האינטרנט של הדברים ודור 5, הודיעה היום על סבב מימון סדרה C של 60 מיליון דולר בהובלת Dell Technologies Capital ו-ICONIQ Capital עם השתתפות של המשקיעים המוסדיים Tiger Global Management, Kearny Jackson ו-Alpha Square Group. הסבב מביא את הסכום הכולל שגויס מאז ההקמה ל-117 מיליון דולר. הדספין תשתמש בכסף כדי לפתח היצעי מוצרים חדשים, להתרחב לפלחי שוק חדשים ולהעמיק את המעמד בסביבות ענן.

הדספין גם הודיעה שניקש ארורה, יו"ר ומנכ"ל Palo Alto Networks, הצטרף למועצת המנהלים של החברה כיו"ר מועצת המנהלים. ארורה הוא המנהל העסקי הראשי לשעבר של גוגל שבתפקידו האחרון לפני שהצטרף ל-Palo Alto Networks היה הנשיא ומנהל התפעול של סופטבנק.

בסבב משתפים גם משקיעים אנג'לים מובילים, ביניהם ג'ף וויינר מלינקדאין, שיבה רג'רמן מ-We, אלכס וויל מ-Calm, אשקאי קותרי מנושן, דרק קאלן מבמבל, גוקול רג'רם מקאוויאר, מניק גופטה מאובר, אמבר פנג מסטרייפ, קווין ווייל ואנדראה מור מפייסבוק, שילה טראן מאופנדור, סוניל פאי מ-AngelList, ג'ייסון סיו הוי מסופרקסט, מייקל כץ מ-mParticle, שריל סיו הוי מ-SVB, תג'ו קוטה מאיירבייס, ג'ון בונטן מספוטיפיי, ליסה קליינסורג' מטוויטר ועלי אולטף מפינטרסט.

"הטכנולוגיה יוצאת הדופן של הדספין ניפצה מחסומים והגדירה מחדש את הגבול של בדיקה, ניטור ואנליטיקה על פני מכשירים, מקומות ורשתות כדי להבין את החוויה המקושרת של הלקוח. זה אומר שצוותי עסקים, פיתוח, devops ומוצרים יכולים סוף סוף להיות מתואמים ולהתמקד במה שהכי חשוב: לספק חוויות דיגיטליות חדשניות באיכות גבוהה שמאופשרות על ידי האינטרנט, סלולר, האינטרנט של הדברים ודור 5", אמר ניקרש ארורה.

מתוך הבנה שחוויות מקושרות חדשניות שמאופשרות על ידי טכנולוגיות אינטרנט, סלולר, האינטרנט של הדברים ודור 5 הפכו לנקודת המגע העיקרית בין חברות והלקוחות שלהן, הדספין פיתחה את Connected Intelligence Platform™ הראשונה בעולם כדי לאחד את הבדיקה, הניטור והאנליטיקה על פני יישומים, מכשירים ורשתות. זה מאפשר לחברות למטב את התפקודיות והביצועים של חוויות מקושרות לאורך כל מחזור החיים של הפיתוח ועל פני הסביבה שמורכבותה הולכת וגדלה של תוכנה ותשתיות שמשמשת להגעה לקהלים הגלובליים של היום.

"הדספין השיגה תוצאות מצוינות תוך ארבע שנים בלבד", אמר דיפאק ג'יבנקומר, מנהל כללי, Dell Technologies Capital. "הצוות הצליח לא רק לנהל את המכירות באופן יוצא דופן, הוא גם יצר קטגוריה חדשה של פתרונות שהיא עכשיו התקן שלפיו חברות G2000 הצרכניות והארגוניות הטובות ביותר מבטיחות חוויות מקושרות מעולות למשתמשים והלקוחות שלהן. הדספין כיום היא אחת מחברות התוכנה עם הגידול הכי מהיר שראיתי בעשר שנותיי כמשקיע ויש לה פוטנציאל צמיחה באמת יוצא דופן".

מאז הקמתה ב-2015, הדספין הכפילה את ההכנסות שלה לעומת השנה הקודמת, וזכתה באמונם של יותר מאלף לקוחות ארגוניים ומפעילי תקשורת. בין הלקוחות הארגוניים החדשים של הדספין נמנים מיקרוסופט, טיק טוק, Bandai Namco Studios, יאהו!, אובר, DeNA, AirBnB, קוהלס, בייטדנס, BYJUs, אופטוס, אוסטרליה פוסט, וולמארט וטלפוניקה. כחלק מההתרחבות הבינ"ל שלה, החברה גם פתחה לאחרונה משרדים אזוריים בלונדון, תל אביב, ברלין וקייפטאון כדי לתת מענה לביקוש הגדל של לקוחות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

"הדספין ממוצבת היטב לנצל את הזדמנות השוק העצומה הזאת כשארגונים עוברים לספק חוויות דיגיטליות וסלולר באיכות גבוהה יותר", אמר מניש לצ'וואני מייסד משותף ומנכ"ל, הדספין. "זכינו להגדיל את החברה שלנו עם הצוות, השותפים והמשקיעים המצוינים שלנו".

המטה של הדספין נמצא בפאלו אלטו. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.headspin.io או תעקבו אחרי הדספין בטוויטר (@headspin_io) ולינקדאין.

אודות הדספין

הדספין היא Connection Intelligence Platform™ הראשונה בעולם שמספקת פתרונות אינטרנט, סלולר, האינטרנט של הדברים ודור 5 כדי לאחד את הבדיקה, הניטור והאנליטיקה על פני יישומים, מכשירים ורשתות. הדספין מאפשרת לצוותי פיתוח, א"א, תפעול ומוצרים למטב חוויות מקושרות ולהבטיח הצלחה עסקית דיגיטלית. תגלו מדוע הדספין זכתה באמון של כמה מהארגונים הכי גדולים בעולם בכתובת https://www.headspin.io, בטוויטר @HeadSpin_IO ובלינקדאין בכתובת https://www.linkedin.com/company/headspin/.

אודות Dell Technologies Capital

Dell Technologies Capital היא זרוע ההשקעות בהון סיכון הגלובלית של Dell Technologies. צוות ההשקעות תומך במייסדים עם להט בשלב המוקדם שפורצים גבולות בחידושים טכנולוגיים עבור ארגונים. מאז ההקמה ב-2012, הצוות שמר על קצב השקעות של 150 מיליון דולר בשנה והשקיע ביותר מ-100 הזנקים, ש-40 מהם נרכשו וחמישה הונפקו. החברות שבתיק גם מקבלות גישה ייחודית ליכולות ההגעה לשוק של Dell Technologies (Dell, Dell EMC, VMWare, Pivotal, RSA, Secureworks). השקעות בולטות:

Adallom, Arista Networks, Cylance, Docusign, Graphcore, JFrog, MongoDB, Netskope, Nutanix, RedLock, RiskRecon, TwistLock, Wavefront, Zscaler
המטה של Dell Technologies Capital נמצא בפאלו אלטו, קליפורניה, ויש לה משרדים בבוסטון, אוסטין וישראל. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.delltechcapital.com.

אודות ICONIQ Capital

ICONIQ Capital היא חברת השקעות וייעוץ פיננסי בבעלות פרטית, ושותפה מועדפת של יזמים, מנהלים ומוסדות יוצאי דופן ברחבי העולם. החברה משקיעה בסוגי הנכסים הון צמיחה בטכנולוגיה ונדלן ומשתמשת בסביבה ייחודית כדי לבנות עסקים מתמידים. ICONIQ היא יועצת מהימנה שמטפחת קשרים אסטרטגיים משמעותיים בענפים שונים כדי למצוא רעיונות עוצמתיים, להגדיל את ההשפעה הגלובלית ולתמוך בדור חדש של יזמים וחברות. לרשימה מלאה של ההשקעות שביצעה ICONIQ Growth, חברה קשורה של ICONIQ Capital, בקרו בבקשה כאן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il