TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת ANA HOLDINGS מתחייבת לרכישה של עד 20 מטוסי בואינג 787 דרימליינר נוספים


קרדיט: יח"צ
זו תהיה רכישת הדרימליינרים השישית של ANA, מפעילת צי הדרימליינרים הגדולה בעולם, ולאחר חתימת הסכמים אלו תגיע למספר הזמנות כולל של יותר ממאה מטוסי דרימליינר

חברת ANA הייתה ללקוח העולמי הראשון של מטוסי הדרימליינר ועתידה גם להיות בין המזמינות הראשונות של מטוס 777x החדש


בואינג וקבוצת התעופה היפנית ANA HOLDINGS הודיעו כי הקבוצה החליטה לרכוש עד 20 מטוסי דרימליינרים נוספים. ההסכם כולל 11 מטוסי 787-10, מטוס 787-9 דרימליינר אחד, ואופציה לחמישה מטוסי 787-9 נוספים המוערכים בשווי של יותר מחמישה מיליארד דולר על פי מחיר מחירון. חברת התעופה מתכננת גם לרכוש שלושה מטוסי 787-9 חדשים מטעם חברת Atlantis Aviation Corporation. לאחר חתימת ההסכמים, חברת ANA תגיע למספר ההזמנות כולל של יותר ממאה מטוסי 787 דרימליינר.


"מטוסי בואינג 787 משרתים את ANA נאמנה, ואנו גאים להרחיב את הצי שלנו במטוסים מתקדמים נוספים מדגם דרימליינר." אמר יוטקה איטו, סגן נשיא בכיר של ANA ו-ANA HD. הוא הוסיף: "מטוסים אלו מייצגים צעד משמעותי קדימה עבורANA בזמן שאנו עומלים רבות על מנת להפוך את כלל הצי שלנו ליותר ידידותי לסביבה ולהפחית עוד יותר את תפוקת הרעש."


כשהוא מצוייד בחבילה של טכנולוגיות חדשות ועיצוב מהפכני, ה787-10 הציב סטנדרט חדש עבור יעילות הדלק וכלכלת התפעול של מטוסים כאשר נכנס לשירות מסחרי בשנת 2018. המטוס מאפשר לחברות התעופה להשיג יעילות דלק טובה יותר ב 25 אחוז לכל מושב בהשוואה למטוסים הקודמים.


חברת ANA הייתה ללקוח העולמי הראשון של מטוסי הדרימליינר כאשר ביצעה את ההזמנה הראשונית בשנת 2004, ועתידה גם להיות בין המזמינות הראשונות של מטוס 777x החדש. חברת ANA היא גם המפעילה הגדולה ביותר בעולם של מטוסי 787, עם 71 מטוסים בצי ו-12 נוספים שעתידים להימסר על פי ההסכם האחרון, מלבד לעסקה החדשה שיכולה להוסיף עד ל-20 מטוסים נוספים.


"חברת ANA צמחה להיות אחת מקבוצות התעופה המובילות באסיה בכך שהיא ממשיכה להרים את רף שביעות הרצון של הלקוחות ומשקיעה בצי המטוסים המתקדמים והטכנולוגיים ביותר. אנו מתכבדים בכך שחברת ANA HD חוזרת להזמין מטוסי 787 נוספים עם תוכניות להגדיל את צי הדרימליינרים שלהם ליותר ממאה מטוסים", אמר איסהן מוניר, סגן נשיא בכיר לשיווק ומכירות בבואינג. עוד הוסיף מוניר: "אנו בטוחים כי היכולות הייחודיות של ה-787-10 ימשיכו לשרת בבטחה את הנוסעים בנוחות ואמינות מהשורה הראשונה."


מטוס הדרימליינר ממלא תפקיד חשוב בהפחתת פליטת הפחמן ברחבי העולם. מאז שנכנסו מטוסי ה-787 הראשונים לשירות מסחרי בשנת 2011, חסכה משפחת הדרימליינרים יותר מ-48 מיליארד פאונד דלק. בנוסף, תפוקת הרעש של צי 787 קטנה ב-60 אחוזים מאלו של המטוסים שהוא מחליף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il