TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טריניטי, פעילות האודיו של סומוטו, מעמיקה את השת"פ עם אמזון


אסי יצחיאק מנכל סומוטו - צלם עמוס כשדן
נגן טריניטי לתרגום והשמעה מיידיית של תכנים מוטמע כבר היום באתרי אינטרנט רבים , ומאפשר למשתמשי אתרים אלה להמיר באופן מיידי תוכן טקסטואלי לשמע, תוך תרגומו למגוון שפות והשמעתו למשתמש ובמקביל מאפשר לבעלי התוכן ובעלי האתרים לייצר הכנסות מתוכן שמע זה

סומוטו (ת"א: סמטו), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל ובהפצת תוכנות ואפליקציות עבור סביבות PC, Android ו-iOS, הודיעה כי פעילת האודיו 'טריניטי אודיו', שפיתחה נגן לתרגום והשמעה מידית של תכני טקסט, הצטרפה כשותפה לרשת AWS (Amazon Web Services) – תוכנית שירותי הרשת של אמזון.


הנגן שפיתחה טריניטי מוטמע באתרי תוכן רבים, ומאפשר למשתמש לשמוע את התוכן הטקסטואלי המופיע באתרים בלחיצת כפתור וכן לתרגמו מיידית למגון שפות, ביניהן אנגלית וסינית. השימוש בנגן אינו מוגבל לסוג מכשיר כלשהו, וניתן להטמעה פשוטה בכל מקום באתר האינטרנט של יצרן התוכן.


תוכנית השותפים של אמזון מסייעת לחברות להקים, לשווק ולמכור את שירותיהם על גבי רשת AWS ומספקת להם תמיכה עסקית, טכנית ושיווקית. טריניטי אודיו מספקת למפרסמים ויצרני תוכן דרך חדשה לתקשור, צמיחה ויצירת תזרימי מזומנים על ידי הפיכת תוכן טקסטואלי לשמע, תוך מינוף יכולות 'אמזון פולי' (Amazon Polly), שירות ענן ההופך טקסט לשמע ומאפשר ליצור מוצרים ושירותים מופעלי קול. לצד מינוף הפעילות באמצעות אמזון, הנגן של טריניטי תואם לאתרים בטכנולוגיית WordPress הפופולרית.


טריניטי פונה לשוק ענק הנמצא בקצבי צמיחה גבוהים. על פי מחקרים, שוק הפרסום בתחום השמע הדיגיטלי (Digital Audio) עמד בשנת 2019 על כ-2.9 מיליארד דולר בארה"ב ו-471 מיליון דולר באירופה. הפתרון של טריניטי מאפשר ליצרני תוכן לייצר תוכן בעלות אפסית ובאופן מיידי ותוך כך להוזיל את כלל עלות התוכן, לייצר תזרימי מזומנים חדשים ולבסס חיבור טוב יותר עם קהל הצרכנים. עבור הצרכנים, הפתרון מאפשר צריכת תכנים באמצעות שמע, במגוון שפות, באופן מיידי. עבור המפרסמים, הפתרון מאפשר יצירת תוכן מיידית, בפורמט נוסף (שמע), המאפשר רכישת לקוחות נוספים ויצירת תזרימי מזומנים חדשים.


בכוונת סומוטו לשלב ולהטמיע את הנגן של טריניטי במגוון רחב של אתרים, עתירי תוכן טקסטואלי, בדגש על אתרי חדשות וכלכלה דוגמת Forbes, The New York Times, Daily Mail, The Telegraph, Newsweek ואתרים נוספים. עד ליום 31 בדצמבר 2019 הושקעו בטריניטי אודיו כ- 850 אלף דולר.
החברה פועלת על מנת לצרף שותפים אסטרטגיים לפעילות זו, הן עסקיים או פיננסיים.

כוונות החברה ותוכניותיה לגבי פעילות עתידית של טריניטי אודיו, לרבות בקשר עם הטמעת הנגן באתרים נוספים, היכולת לייצר הכנסות לבעלי אתרי תוכן וכן לגבי צירוף שותפים עסקיים ו/או פיננסים לפעילות כאמור הינה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך התשכ"ל-1986, בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 47 לפרק א' לדוח התקופתי לשנת 2018 אשר פורסם ביום 18 במרץ, 2019 (מס' אסמכתא: 2018-01-026080).

אודות סומוטו
סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברת תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בוידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג'ניו כחברה בת בבעלות מלאה.


ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה.


טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל. סומוטו פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות. החברה נוסדה ב-2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somoto.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il