TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מטוס ה-C-130J "סופר הרקולס" קבע שיא גינס עולמי נוסף: המטוס הכבד ביותר בעולם שביצע לופ אווירובטי


קרדיט: לוקהיד מרטין
מטוסי ההרקולס לדורותיהם מוכרים היטב לספר השיאים של גינס לאורך השנים: שלושה שיאי עולם ישירים ועוד 54 שיאים בהם נטל חלק

"ספר השיאים של גינס" לשנת 2020 אשר יצא לאחרונה לאור, בחר את מטוס ה-LM-100J - הגרסה האזרחית-מסחרית של מטוס ה-C-130J "סופר הרקולס" (המוכר לנו מחיל האוויר כ"שמשון") - כמטוס הכבד ביותר בעולם אשר שביצע Loop אווירובטי.

המטוס, מתוצרת לוקהיד מרטין, ביצע את התרגיל האוירובטי לעיניי הצופים בסלון האווירי בפרנבורו, בריטניה, ב-18 ליולי 2018. משקלו של המטוס עמד על 36,740 ק"ג, או 81 אלף ליברות, והוא הוטס על ידי טייס הניסוי של לוקהיד מרטין, ויין רוברטס, ולצידו, הקצין הראשון סטיב נוקבלוק.

מטוסי ההרקולס לדורותיהם מוכרים היטב לספר השיאים של גינס לאורך השנים: שלושה שיאי עולם ישירים ועוד 54 שיאים בהם נטל חלק.

שלושת השיאים הם: קו הייצור של מטוס ההרקולס C-130 נבחר בשנת 2013 לארוך ביותר בעולם מבחינת רציפות זמנים למטוס צבאי: 2,437 מטוסים יוצרו החל מ-23 לאוגוסט 1954 בה בוצעה הטיסה הראשונה של המטוס ותחילת המסירות בדצמבר 1956 ועד ה-7 למרץ 2013; השני השני הינו מטוס בעל יכולת הלייזר המוטסת הראשון בעולם: בדצמבר 2007 הושלמה התקנת יכולת אנרגיית לייזר בעלת עוצמה גבוהה על מטוס C-130H של חיל האוויר האמריקאי, מה שהפך אותו למטוס הראשון בעולם שמסוגל לפגוע במטרות על ידי נשק לייזר במהלך טיסה.


השיא השלישי הינו מערכת הנשק המוטסת המורכבת ביותר בעולם: 609 אלף שורות קוד בתוכנת המשימה על גבי מטוס AC-130U Spooky gunship של חיל האוויר האמריקאי להפעלת מגוון מערכות הנשק הגדול ביותר בעולם על גבי מטוס אחד: מכ"ם, תותחים מסוגים שונים, חיישני אינפרה-אדום, לוחמה אלקטרונית, נורים ועוד, הפכו את המטוס למורכב ביותר בעולם מבחינת מערכות הנשק על גבי מטוס אחד.

לוקהיד מרטין קיימה את טקס הגלילה הרשמי למטוס המטען המסחרי-אזרחי LM-100J, ממשפחת מטוסי ה-C-130J "סופר הרקולס" בפברואר 2017.

מטוס ה- LM-100Jמביא עימו פיתוחים ושדרוגים טכנולוגיים שנוצרו כתוצאה מהניסיון הצבאי-מבצעי הרב של מטוס ה-C-130J, אשר מסתכם ב-2 מיליון שעות טיסה שבוצעו על ידי 20 מדינות. הניסיון הרב והיתרונות הגלומים בו מיתרגמים לפלטפורמה אמינה שתאפשר מגוון פעילויות הטסת מטען מסחרי-אזרחי. המטוס הוא הגרסה התשיעית שיוצרה בסדרת מטוסי ה"סופר הרקולס" ותוכנן לבצע מגוון רחב של הובלת מטענים אזרחיים ומשימות אזרחיות, בהם: הטסת מטען בגדלים חריגים, פיזור חומרים מגוונים מהאוויר, חיפושי גז ונפט, תמיכה לוגיסטית בפעילויות כרייה, חילוץ רפואי/אמבולנס אווירי, פעילויות הומניטאריות, הטסת נוסעים ואנשי צוות למגוון משימות, חילוץ והצלה ועוד.


המטוס, אשר תוכנן להטסה על ידי שני טייסים, מכיל מערכות אוויוניקה מתקדמות, תצוגה עילית לטייסים, מנועים חדשים המאפשרים פעילות מיטבית בשדות תעופה חמים וגבוהים, צריכת דלק נמוכה ויחס דחף/משקל גדול וכן תוכנית תחזוקה יעילה פר שעות טיסה.


מטוס ה- LM-100Jהוא הגרסה החדשה של מטוס ה- L-100שנבנה על ידי לוקהיד בין השנים 1964-1992. יותר ממאה מטוסים יוצרו ושווקו לגורמים ממשלתיים ומסחריים ברחבי העולם אשר הפעילו את המטוסים לצרכים אזרחיים מגוונים בכל רחבי הגלובוס.

קרדיט לתמונות והסרטון: לוקהיד מרטין
https://www.facebook.com/lockheedmartin/videos/181918736418530/

סרטון המופע המלא מהסלון האווירי
https://www.youtube.com/watch?v=DFNABZFoTF8



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il