TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לצאת מהמינוס – אפליקציה חדשה תסייע לכם לנהל תקציב בצורה פשוטה וקלה


bizibox
אפליקציית bizibox מתבססת על מערכת חכמה לניתוח הוצאות והכנסות משקי בית בונה תקציב עבור המשתמש, מרגע ההתחברות ומאפשרת לקבל החלטות על בסיס נתונים פיננסיים מעודכנים

על פי נתוני הלמ"ס 42% ממשקי הבית שבבעלותם חשבון בנק, היו במצב של משיכת יתר בחשבונם לפחות חודש אחד במהלך 2018


חברת bizibox השיקה מערכת מתקדמת עבור משקי בית, שתסייע לנהל תקציב אישי ומשפחתי בצורה קלה ויעילה. המערכת זמינה להורדה כאפליקציית bizibox (ביזיבוקס) בחנויות גוגל ואפל. בנוסף, זמינה לשימוש גם באמצעות המחשב. השימוש ניתן חינם לחודש נסיון ולאחר מכן בעלות של 19 ₪ לחודש (בעבור חשבון בנק אחד).


אפליקציית bizibox מיועדת למשפחות ובתי אב, המעוניינים לנהל את התקציב שלהם בצורה חכמה תוך שליטה על ההוצאות וההכנסות באמצעות כלי מאובטח, פשוט ויעיל. המידע מתעדכן על בסיס יומי בהתאם לנתונים הפיננסיים האישיים, תוך הסתנכרנות מלאה וריכוז כל הנתונים של תנועות המתבצעות בחשבונות הבנק וכרטיסי האשראי וללא הגבלה באיזה בנק מתנהל החשבון או באיזה כרטיס אשראי (בנקאיים, חוץ בנקאיים וכרטיסי מועדון(.


אפליקצייה זו מאפשרת ניהול תקציב על פי קטגוריות (כגון הוצאות מזון, ביגוד, פנאי ועוד) ומעקב יומי/שבועי/ חודשי אחר ההוצאות כולל קבלת התראות לגבי חריגות בזמן אמת, בהתאם לרף שקבעתם מראש לגבי כל קטגוריה. כך כל משפחה תוכל להתנהל בזהירות ולא לחרוג מהתקציב שהקציבה לעצמה. האפליקצייה מאפשרת גם ניתוח הנתונים באמצעות גרפים פשוטים, השוואה לתקופות קודמות, תוך זמינות המידע בכל עת מהטלפון הנייד ומכל מחשב.


במקרה שלמשפחה יש יותר מחשבון בנק אחד ומספר כרטיסי אשראי, המערכת מאפשרת לרכז את כל הנתונים במסך אחד לקבלת תמונה כוללת וברורה. מעבר לניהול התקציב השוטף ניתן גם לנהל תקציב של הוצאות חד פעמיות כגון חתונה, לימודים באקדמיה, שיפוץ הבית, רכישת רכב וכד', באופן זהיר וחכם ומבלי להזדקק להלוואות מיותרות.


על פי נתוני הלמ"ס שפורסמו בשנת 2019, 42% ממשקי הבית שבבעלותם חשבון בנק, היו במצב של משיכת יתר (אוברדרפט) בחשבונם לפחות חודש אחד במהלך 2018, ול -5% מתוכם נחסם החשבון לפחות פעם אחת במהלך השנה. נתונים אלו מדגישים את הצורך בניהול תקציב ויכולת מעקב שעשויים לסייע ולמנוע מצבים כאלו. מרבית משקי הבית מתקשים לנהל תקציב כפי שצריך בשל ההוצאות הרבות והמגוונות, ההופכות את יכולת המעקב למשימה מורכבת. ההוצאות המגוונות כוללות התחייבויות רבות, כפי שמשתקף מן הנתונים של שנת 2018 – 27% משלמים משכנתא מדי חודש, 29% דיווחו שיש להם הלוואות מסוגים נוספים וישנה עלייה מתמדת של 4.3% בשימוש בכרטיסי אשראי.


מוטי כספי, מייסד ומנכ"ל חברת bizibox: "לאור הנתונים הנ"ל, אין ספק שבנייה וניהול של תקציב הם הבסיס למצב פיננסי יציב ומאוזן. מערכת bizibox מאפשרת מעקב מתמיד וניהול תקציב נכון ומראש. באמצעות התראות והודעות אישיות חכמות, המערכת מציעה יכולות ייחודיות המסייעות לעקוב אחר הוצאות חריגות או לא צפויות שקשה לשים לב אליהן בשוטף. לדוגמא: אם התשלום לחברת הכבלים עלה לאחר תקופת המבצע, בדרך כלל לא שמים לב לכך בשלל ההוצאות בכרטיסי האשראי. המערכת יודעת לזהות עליות של מעל 20% ומיד שולחת התראה לתשומת לבו של המנוי".


"אין ספק ששימוש במערכת חכמה המרכזת ומנתחת את ההוצאות השוטפות, יכולה לשנות את ההתנהלות הפיננסית של משקי הבית ולשפר את יכולות השליטה ובקרה בכל הנוגע לתקציב המשפחתי", מוסיף מוטי.


להורדה מאפ סטור / אפל:
https://apps.apple.com/us/app/bizibox-ui/id1448852782  
להורדה מגוגל פליי / אנדרואיד:
 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.biziboxapp&rdid=com.biziboxapp



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il