TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

OurCrowd גייסה מהקמתה התחייבויות להשקעה בהיקף 1.4 מיליארד דולר


ג'ון מדבד, מייסד ומנכ''ל. קרדיט: יחסי ציבור
ב-2019 ביצעה OurCrowd 86 השקעות ורשמה 8 אקזיטים * יבול האקזיטים הכולל הגיע ל-36 מתוך 200 חברות פורטפוליו

OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם, והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, פתחה הבוקר את כנס ההשקעות השנתי שלה בבנייני האומה בירושלים. לכנס נרשמו מעל 23,000 איש מישראל ומ-183 מדינות שישתתפו בדיוני הכנס ויצפו בתצוגות של 100 סטארט-אפים.


עם פתיחת הכנס פרסמה OurCrowd את הנתונים הבאים: OurCrowd הגיעה עתה לסך התחייבויות מאז הקמתה בהיקף כולל של 1.4 מיליארד דולר. כיום רשומים בפלטפורמת OurCrowd 42,000 משקיעים כשירים מ-183 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.


במהלך 2019 ביצעה OurCrowd 86 השקעות, מתוכן 38 בחברות פורטפוליו חדשות ו- 48 כהשקעות המשך. OurCrowd רשמה 8 אקזיטים ב- 2019: 2 הנפקות:Beyond Meat ו -Uber (Uber רכשה את חברת הפורטפוליו JUMP);


6 רכישות ומיזוגים: Magisto שנרכשה על ידי Vimeo, Wave שנרכשה על ידי HR Block, Cognigo שנרכשה על ידי NetApp, Ubimo שנרכשה על ידי Quotient, PowWow שנרכשה על ידי Magic Software ו-NooBaa שנרכשה על ידי Red Hat.


בעקבות יבול האקזיטים של 2019 הגיעה OurCrowd למספר כולל של 36 אקזיטים מתוך 200 חברות פורטפוליו שבהן השקיעה מאז ייסודה בשנת 2013.


כנס ההשקעות השנתי של OurCrowd הוא מנבא יוצא דופן של הצלחתם העתידית של סטארט-אפים. 13 סטארט-אפים שחשפו את חידושיהם בארבעת הכנסים הקודמים ביצעו אקזיט או הנפקה תוך שנה. 6 מהסטארט-אפים שהופיעו על הבמה המרכזית ביצעו אקזיט תוך 3 חודשים.


OurCrowd תגביר את פעילות ההשקעות ב- Early Stage
בשנתיים האחרונות זכתה OurCrowd ב-5 מכרזים לניהול חממות עם שותפים מהארץ ומהעולם: חממת הבינה המלאכותית, הניידות והערים החכמות Labs/02 בירושלים, חממת הסייבר, הניידות, התקשורת והבינה המלאכותית Labs/08 בבאר שבע (בשיתוף עם מרכז רפואי סורוקה ומערך הסייבר הלאומי), חממת הפוד-טק Fresh Start בקריית שמונה (בשיתוף עם תנובה, טמפו וקרן Finistere Ventures) וחממת הקנאביס CanNegev בירוחם (בשיתוף עם Perrigo ו-BOL Pharma). כן הצטרפה OurCrowd לקונסורציום בינלאומי (בשיתוף Finistere Ventures, ענקית המזון Fonterra מניו זילנד, וחברת Gallagher, מובילה עולמית בתחום ניהול בעלי חיים במשקים חקלאיים) שזכה בסוף 2019 במכרז של ממשלת ניו זילנד לניהול חממה חדשה בתחום האג-טק והפוד-טק.

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd: "השקעות בשלבים מוקדמים נמצאות כיום בקיפאון ואף בירידה במקומות רבים – הן בישראל והן ברחבי העולם. זאת על רקע העובדה שרוב קרנות ההון סיכון רודפות כיום אחר חברות חד-קרן ומזרימות אליהן הון בהיקפים חסרי תקדים על בסיס הערכות שווי מסוכנות. אנו מעוניינים לנצל את ההזדמנויות חסרות תקדים והבלתי מנוצלות של ההשקעות בשלבים מוקדמים ולהתמקד בתחום שבו יצמח הדור הבא של הטכנולוגיות פורצות הדרך. נסייע לחברות הצעירות הללו שרק נוסדו לצמוח ולשגשג בשלבי הטרום סיד, הסיד וסבב הגיוס הראשון".


דבריו של מדבד נתמכים על ידי מחקר של IVC ומשרד עוה"ד מיתר שסוקר את האקזיטים בשוק הישראלי משנת 2010 ועד סוף 2019. לפי המחקר, בעוד שסך הגיוסים בחברות בשלבים מאוחרים צמחו, הרי שבתחום הסיד הם ירדו מ-169 מיליון דולר ב-2018 ל-149 מיליון דולר בשנת 2019. כן נרשמה ירידה בשיעור ההשקעות שמתחת ל-1 מיליון דולר מ-24% בשנת 2018 ל-17% בשנת 2019.


מדבד מייעד את המהלך לא רק לשוק המקומי אלא גם לשוק הבינלאומי. "אנו נמצאים בדיונים עם חצי תריסר מדינות להקמת חממות מקומיות. במסגרת זו הן שוקלות לאמץ את מודל החממות הישראלי שבו הממשלה נוטלת על עצמה חלק משמעותי מהסיכון באמצעות מימון של רשות החדשנות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il