TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יקי ינאי, מנכ"ל פלוריסטם: "עניין עצום בפלטפורמת ייצור התאים שלנו"


יקי ינאי, מנכל פלוריסטם. קרדיט צלם: דיויד גראב
ינאי בעדכון למשקיעים: "פלוריסטם מצויה במיקום מוביל בתחום הרפואה המתקדמת; המטרה שלנו כעת היא להביא למימוש הפוטנציאל הזה עבור בעלי המניות של החברה"

יקי ינאי, נשיא ומנכ"ל פלוריסטם, פנה היום (ב') למשקיעי החברה בעדכון לרבעון השני של שנת הכספים 2020.
ינאי התייחס לכנס האחרון של ג'י פי מורגן בסן פרנסיסקו בו פלוריסטם לקחה חלק ואמר כי "השנה היה ברור יותר מאי פעם שתעשיית התרופות מביעה עניין משמעותי בטיפולים מבוססי תאים וגנים. רבים מהדיונים והשיחות בכנס נסובו על הפערים הטכנולוגיים בתעשייה והיעדרן של פלטפורמות ייצור. פלוריסטם רואה ביכולות הייצור שלה כאחד היתרונות התחרותיים העיקריים שלה. ישנו עניין משמעותי בפלטפורמה הטכנולוגית שלנו ובעובדה שיש לנו יכולות ייצור תעשייתיות רחבות מאוד עם יתרונות בולטים. הדיונים הללו בכנס חיזקו את העמדה לפיה פלוריסטם מצויה במיקום מוביל בתחום הרפואה המתקדמת והמטרה שלנו כעת היא להביא למימוש הפוטנציאל הזה עבורכם, בעלי המניות של החברה".


בנוגע להתפתחויות הקליניות אמר ינאי כי "במהלך הרבעון האחרון התמקדנו בהשלמת הניסויים הקליניים המכריעים שלנו המצויים בשלב III. השגנו התקדמות משמעותית בשני הניסויים הרב-לאומיים במוצר התאי PLX-PAD, לרבות אבן הדרך של גיוס 75% מהמשתתפים בניסוי שלב III בטרשת עורקים חמורה של הגפיים התחתונות (CLI) וגיוס 50% מהמשתתפים בניסוי בשיקום שריר בעקבות שבר בירך. אני מרוצה מאוד מהעובדה שאנו שומרים על נתוני גיוס גבוהים וזוכים לשיתוף פעולה מהאתרים הקליניים שלנו, וכי אנו מתקרבים לעבר השלמת המשימה של הפיכתנו לחברה הראשונה שתקבל אישור בארה"ב, אירופה וישראל לטיפולים המיועדים למצבים רפואיים ללא מענה כגון CLI ושיקום שריר".


שוק ה-CLI: 2-6 מיליארד דולר בארה"ב
כפי שהודענו לאחרונה, פלוריסטם ביצעה גם ניתוח שוק מעמיק של CLI בארה"ב. מחקר הגישה לשוק כלל ראיונות עם עשרות חברות ביטוח ומובילי דעה אמריקאים והמחיש את הצורך המשמעותי שאנו רואים ב-PLX-PAD בשוק שהיקפו 2 עד 6 מיליארד דולר בארה"ב. במהלך הרבעון גם השגנו התקדמות משמעותית בהכנות למסחור המוצר ל- CLI באירופה, קידמנו את קשרינו ואת הדיונים עם שותפים פוטנציאליים ובעלי עניין אחרים.
הקמנו חברה בת בבעלות מלאה הממוקמת בברלין, גרמניה, מתוך הבנת החשיבות של נוכחות פיזית בשווקים האסטרטגיים וקידום פעילויות מחקר ופיתוח עם שותפנו לטווח הארוך, אוניברסיטת Charité והמרכז לרפואה משקמת BCET (BIH Center for Regenerative Therapies) בברלין.


מחכים לתשובת ה-BARDA לגבי הטיפול בתסמונת קרינה חריפה
כפי שדווח, פלוריסטם הגישה לרשות למחקר ופיתוח ביו-רפואי מתקדם של ארה"ב (BARDA) הצעה לפרויקט שנועד להדגים את העליונות של טיפול PLX-R18 על פני הטיפול הסטנדרטי הנוכחי בטיפול בתסמונת קרינה חריפה (ARS).


"לאחרונה נמסר לנו מ-BARDA שהצעתנו נמצאת עדיין בבחינה וכי התשובה הסופית תימסר בקרוב. אנו מודעים לכך שיתכן ש-BARDA מתמקדת כעת ובטווח הקרוב בנגיף הקורונה וכי החלטתה לגבי המוצר PLX-R18 תתקבל לאור צרכיה הנוכחיים והעתידיים הרחבים יותר של הרשות. אנו נודיע על תגובתה של BARDA להצעתנו מיד עם קבלתה", עדכן ינאי.


ינאי סיכם ואמר כי "הרבעונים הבאים חשובים לנו מאוד. פלוריסטם נמצאת בעמדה טובה להשיג את אבני הדרך ולהפוך לחברה מובילה עולמית בתחום הרפואה המשקמת".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il