TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הבעת אמון משמעותית בסאטקום מערכות:


דן זיצק מנכל סאטקום מערכות (צילום: ענבל מרמרי)
סאטקום מערכות מדווחת על גיוס הון בהיקף של כ- 10.5 מיליון ש"ח בהנפקת מניות לגופי השקעה מובילים

בהנפקה השתתפו בין היתר: קבוצת הפניקס, מור השקעות, ארקין השקעות, קרן קלירמרק, קבוצת הכשרה, וסייבל

סאטקום מערכות העוסקת באספקת תקשורת על גבי לוויין ושרותי תקשורת נוספים, מדווחת על השלמת גיוס מגופי השקעה בהיקף מוערך של כ- 10,500,000 ₪ בהנפקת מניות. ההנפקה כללה גם כ- 8.7 מיליון כתבי אופציה, אשר במקרה של מימושם, יובילו להזרמת הון נוספת לחברה בהיקף של עד כ- 11.4 מיליון ש"ח בעתיד (מחיר המימוש עומד על 130 אגורות למניה).

בהנפקה השתתפו גופי השקעה מובילים מקבוצת הפניקס, מור השקעות, ארקין השקעות, קרן קלירמרק, הכשרה וסייבל שוקי הון.

סאטקום הציגה בתוצאות הרבעון השלישי ובתקופה של תשעת החודשים הראשונים של 2019, גידול של כ-22% בהכנסות והכפלה של הרווח הגולמי לשיעור של כ-29.2% תוך הצגת צבר הזמנות אשר עמד על סך של כ-53 מיליון דולר עד לשנת 2023. כמו כן, סאטקום חידשה ושידרגה חוזים מהותיים עם מספר מפעילות תקשורת בקונגו ובסיישל.

תמורת ההנפקה מיועדת לתמיכה בפעילות הפיתוח העסקי של החברה, המשך פיתוח וצמיחה של החברה וכן לצורכי חיזוק ההון העצמי של החברה לרבות לשימוש להון חוזר של החברה כפי שיידרשו מעת לעת.

את ההנפקה הובילו סייבל שוקי הון ולידר.

משרד עורכי הדין "נשיץ ברנדס אמיר" שימשו כיועצי ההנפקה.

דן זיצ'ק, מנכ"ל החברה:
"סאטקום נמצאת במגמת צמיחה ומציגה שיפור מתמשך בתוצאות החברה. בשנה החולפת הטמענו טכנולוגית SDWAN ברשת החברה אשר שיפרה את איכות השירות ומבנה העלויות ובכך תרמה לחידוש מספר חוזים אסטרטגיים. ההשקעה החדשה תאפשר לנו לקדם את האסטרטגיה שלב נוסף ולהיכנס לטריטוריות נוספות לצד הרחבת פרישת ה SDWAN ברשת. אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון באסטרטגית הצמיחה של החברה".

עמי ברלב, יו"ר הדירקטוריון:
"אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון הגבוהה בפעילות קבוצת סאטקום. הגופים המוסדיים אשר השתתפו הנם גופים איכותיים ומובילים. תמורת ההנפקה תתמוך משמעותית בפעילות הפיתוח של החברה, תחזק את חוסנה הפיננסי של החברה ותמצב את החברה מול אתגרי הפיתוח העסקי והצמיחה. הקבוצה מציגה תוצאות איכותיות ומגמת יציבות מזה תקופה ממושכת, תוך הצגת צבר חוזים משמעותי עם לקוחות מובילים. הנהלת החברה, בראשות דן תמשיך לפעול באינטנסיביות לטובת כל משקיעי החברה, תוך חתירה ליציבות ושיפור בתוצאות העסקיות".

אודות סאטקום מערכות:
סאטקום מערכות הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית.


לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
שירותי תקשורת נתונים – שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת.
שירותי תקשורת לוויינית ניידת – החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידת באמצעות לוויין.
מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה، צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il