TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רצף ההתפתחויות החיוביות בהכשרת הישוב מקבל ביטוי גם בדירוג מעלות S&P


עופר נמרודי, מנכל החברה. קרדיט צילום: ורדי כהנא
דירוג החברה עולה ל: 'ilA-' עם תחזית יציבה בעקבות המשך השיפור בפרופיל הפיננסי
"שתי הנפקות ההון שביצעה החברה, בהיקף כולל של כ-250 מיליון שקל, הובילו, יחד עם פעולות נוספות, לירידה משמעותית במינוף"

"בשנתיים הקרובות תמשיך החברה לבצע השקעות משמעותיות בתחומי הליבה שלה, אך השפעותיהן על המינוף הפיננסי ימותנו באמצעות הנפקות הון נוספות ומכירת נכסים וקרקעות"

"מכירת הפעילות המלונאית הגבירה את המיקוד העסקי של תיק הנכסים של החברה"

"פרופיל הסיכון העסקי של החברה נתמך בתיק נכסים מניבים יציב המושכר למאות שוכרים בשיעורי תפוסה יציבים וגבוהים"

חברת דירוג האשראי מעלות S&P העלתה היום את הדירוג של חברת הכשרת הישוב מ-'ilBBB+' ל:'ilA-' עם תחזית יציבה. בנוסף, העלתה חברת הדירוג את דירוג סדרה האג"ח 21 המובטחת בנכס נדל"ן ל: ilAמ: ilA-'ואת דירוג יתר הסדרות ל: ilA-'מ:lBBB+'.

לפי כלכלני מעלות S&P, העלאת הדירוג הינה הודות למספר פעולות שביצעה החברה לחיזוק בסיס ההון, ואשר צפויות להוביל לירידה משמעותית במינוף המאזני לכ-65% בסוף 2019, וכן מהערכתם כי המינוף בשנתיים הקרובות צפוי להיות יציב. בין הפעולות שהובילו לירידה במינוף: שתי הנפקות הון שביצעה החברה לאחרונה בהיקף כולל של כ-250 מיליון שקל, שהתאפשרו לאחר השלמת מהלך השטחת מבנה ההון של החברה באוגוסט 2019, וכן קבלת רולינג מרשות המיסים למיזוג של חברות הנדל"ן הפרטיות של הכשרת הישוב לתוך החברה – מהלך אשר יביא לחיזוק נוסף בבסיס ההון שלה.

כתוצאה מפעולות אלה, מעריכים במעלות S&P, כי החברה תמשיך בשנים הקרובות לבצע בהדרגה השקעות משמעותיות בתחומי הליבה שלה, כולל השקעה בנכסים בפיתוח בישראל, הקמת פארקים לוגיסטיים חדשים בפולין על-ידי MLP וייזום למגורים למכירה בפולין. כאשר כלכלני חברת הדירוג מעריכים כי השפעותיהן של השקעות אלו על המינוף יהיו מתונות, ומבססים הערכה זו על אימוץ מדיניות פיננסית עדכנית של החברה לשמירה על מינוף של כ-65% ושאיפה למינוף נמוך אף יותר, באמצעות פריסה לאורך זמן של ההשקעות העתידות המשמעותיות בפעילויות הליבה של החברה, לצד מיתון השפעתן על המינוף באמצעות הנפקות הון נוספות ומכירת נכסים.

במעלות S&P מעריכים כי יחס ה-EBITDA להוצאות מימון יישמר יציב בשנתיים הקרובות סביב 1.3x, וזאת בעיקר לאור הצפי להמשך מימון מחדש של החובות הקיימים בריביות נמוכות יותר תוך הארכת מח"מ החוב, אשר צפוי לתרום ליציבות יחס הכיסוי גם אם תחול האצה באינפלציה.

עוד מציינים במעלות S&P כי פרופיל הסיכון העסקי של החברה נתמך בתיק נכסים מניבים יציב המושכר למאות שוכרים בשיעורי תפוסה יציבים וגבוהים, ובנראות תזרימית גבוהה יחסית לאורך זמן. כמו כן, מציינים כלכלני חברת הדירוג כי פרופיל הסיכון העסקי מושפע לחיוב ממכירת הפעילות המלונאית של החברה שהושלמה ב-2019 אשר שיפרה את המיקוד העסקי של החברה. בנוסף, מציינים כלכלני חברת הדירוג כי פרופיל הסיכון העסקי של החברה נתמך על-ידי היקף גדול של קרקעות ונכסים בישראל הטומנות בחובן שווי שאינו בא לידי ביטוי בהון העצמי החשבונאי של החברה.

הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; וכן ייזום פרויקטים למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il