TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת ברימאג מרחיבה את פעילותה העסקית


פיני כהן מנכל ברימאג צילום גבע טלמור
פועלת להקמת רשת חנויות למכירת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במודל עסקי שיתופי חדשני תחת השם: METRO (מטרו)
פיני כהן מנכ"ל ברימאג: "זהו מהלך עסקי ייחודי שטרם בוצע בשוק קמעונאות החשמל בישראל אשר יאפשר לברימאג להקים תוך פרק זמן קצר רשת שיווק מובילה"

ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מותגים בינלאומיים של מוצרי חשמל לבית ולמטבח, פועלת להקמת רשת שיווק עצמאית חדשה שתיקרא "METRO" (מטרו). ברשת החדשה יימכרו בעיקר מוצרי החברה, והיא תחזק את הקשר של ברימאג עם הצרכן הסופי, תוך הרחבת ערוצי המכירה של החברה וחיזוק מותגיה הבינלאומיים, בהם LG, BEKO, DELONGHI, KENWOOD, BRAUN, HOOVER, BABYLISS, PANASONIC, ROSIERES ועוד.

הרשת החדשה תוקם באמצעות מודל עסקי חדשני, שטרם בוצע בשוק קמעונאות החשמל בישראל. ברימאג תקיים הליך תחרותי פומבי, שבו היא מזמינה את הציבור להגיש הצעה לקבלת זכות להפעיל חנות אחת או יותר ברשת, בהתאם לכללים שקבעה החברה.

ההליך התחרותי מיועד לגורמים עם זיקה קמעונאית העומדים בתנאי סף שהחברה קבעה במסגרת ההליך התחרותי. כל אחד מהמציעים יתבקש להציע שיעור של אחוז מהמכירות של החנות המוצעת, כאשר מדובר בחנות המצויה בבעלותו של המציע או מושכרת על-ידו. המציעים שיגישו את הצעת המחיר הנמוכה ביותר יזכו בהליך התחרותי, לפי מנגנונים שנקבעו. בין כל זוכה לבין ברימאג ייחתם הסכם התקשרות להפעלת חנות למכירת מוצרים מבית ברימאג ואחרים, והם יזכו לתפעל את החנות בהתאם להוראות החברה, ולקבל אחוז קבוע מהמכירות של החנות, בהתאם להצעה שהוגשה בהליך התחרותי.

הרשת החדשה מיועדת לכלול עשרות חנויות ולפעול בפריסה ארצית, על פני שישה אזורים ארציים, תוך חלוקת כל אזור לשלושה מגזרים: כללי, חרדי וערבי.

בעל השליטה, שאול זילברשטיין, הודיע על כוונתו להשתתף בהליך התחרותי.

פיני כהן, מנכ"ל חברת ברימאג מסר: "הקמת הרשת החדשה של ברימאג היא מהלך תקדימי וחדשני, שטרם נעשה כמותו בשוק מוצרי החשמל בישראל. המודל העסקי השיתופי שבנינו מבוסס על שילוב כוחות בין יזמים מנוסים מתחום הקמעונאות לבין היתרונות והחוזקות של ברימאג. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה המיוחד הזה ייצור, בתוך פרק זמן קצר יחסית, רשת חזקה ומובילה, שתאפשר לברימאג להרחיב את פעילותה העסקית, להיערך באופן הטוב ביותר לקראת האתגרים העתידיים בענף מוצרי החשמל בישראל, ולהתמודד עם התחרות המאפיינת אותו".

לדבריו: "מהלך זה צפוי לחזק משמעותית את הזיקה של ברימאג לצרכן הסופי והקשר ליצרנים, תוך הרחבת ערוצי המכירה וחיזוק מותגי החברה ומוצריה. כמו כן, אנו רואים בהשתתפותו של בעל השליטה, שאול זילברשטיין בהליך התחרותי, הבעת אמון בחברה ובמהלך העסקי שאנו מקדמים להרחבת הפעילות."

אודות ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ - ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ התאגדה בישראל כחברה פרטית בחודש פברואר 1993 ובחודש ספטמבר 2005 החלו להיסחר מניותיה של החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
11/11/20
1. שירות לקוי - שרון
אני ממליצה למר פיני כהן קודם כל לדעת לתת שירות כנדרש/ ולא ללעוג על לקוחות - ואז להרחיב כל פעילות - שירות תת רמה שגורף רק שקרים ע"י נציגות שירות והגב' חני שמנהלת אותם
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il