TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גרטנר קובע- BMC מובילה בעולם בפתרונות לניהול שירותי IT בפעם השישית ברציפות!

לדברי יורם אלול מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה: ״הזכייה שלנו בגרטנר מבליטה את הייחוד שלנו בהבנת רצונותיהם וצרכיהם של הלקוחות שלנו ובתרגום הבנה זו למוצרים ולשירותים נכונים להתפתחות הארגונית"

חברת BMC, ענקית פתרונות לניהול ה-IT והמערכות הארגוניות, שומרת על הרציפות ומובילה בפעם השישית ברציפות בדו"ח ה-Magic Quadrant של גרטנר בתחום כלים לניהול שירותי IT. BMC, המיוצגת בישראל ע״י מטריקס, גברה על 10 חברות אחרות מהבולטות בעולם בתחום זה על בסיס יכולות ביצוע ושלמות החזון. על פי הדו"ח, רמת היכולות שהתוכנות והפלטפורמות של BMC מעניקות לארגונים היא בין הגבוהות ביותר מבין כל החברות שנבדקו והיא הגבוהה ביותר ב-9 מתוך 12 יכולות קריטיות הכוללות: ניהול בעיות ואירועים, ניהול עדכונים וחידושים, ניהול ידע IT, שיתופיות, חסכון בעלויות תקורה, חווית המשתמש וגמישות וניצול יכולות AI במסגרת ITSM (AITSM).

לדברי יורם אלול מנהל פעילות BMC ישראל ומזרח אירופה: ״הזכייה שלנו בגרטנר מבליטה את הייחוד שלנו בהבנת רצונותיהם וצרכיהם של הלקוחות שלנו ובתרגום הבנה זו למוצרים ולשירותים נכונים להתפתחות הארגונית. הדירוג שקיבלנו הוא פועל ישיר ליכולות המתקדמות שלנו לפיתוח מוצרים חדשים והנגשתם למשתמשים עם דגש על בידול, פונקציונליות, מתודולוגיה ואריזה נכונה של הכלים לשימוש נוח ויעיל עבור הצרכים הנוכחיים והעתידיים של הלקוחות שלנו. דווקא כש- 80% מהלקוחות שלנו הם On Prem, אנחנו מעניקים יותר חופש בחירה, עם מגוון רחב יותר של עננים, יכולות SaaS מהירות יותר ב- Helix ובגמישות הגבוהה ביותר שניתן להציע במקרה של מעברים, באמצעות אימוץ טכנולוגיות מתקדמות כמו קונטיינרים״.

"קיבלנו ציונים גבוהים בדו"ח ה-Magic Quadrant בזכות התייחסותנו לשלושת המרכיבים המרכזיים בהספקת כלים לניהול שירותי IT -Cognitive, Containers, and Cloud of your choice ", אומרת סבטלנה סטולרוב, Principal Software Consultant EEMEA, ויועצת תוכנה בכירה ב-BMC ישראל ובמזרח אירופה. "ראשית, מוצרי ה-ITSM של BMC משלבים יכולות בינה מלאכותית ושירותים קוגניטיביים המטמיעים טכנולוגיות פורצות דרך כגון AI ולמידת מכונה בכל שלבי תהליכי מתן השירות.


לכן שירותים קוגניטיביים מהווים המרכיב המרכזי הראשון למען יצירת כלי ניהול שירותי IT מצטיינים. המרכיב השני הוא הגמשת מתן שירותים בענן על ידי ביסוס הכלים של BMC כמערכת multi-cloud המאפשרת ללקוחות לא רק לבחור בין עננים אלא לשלב עבודה במספר עננים ללא בעיות התאמה או תקשורת וללא כל מאמץ נוסף של המשתמש. אנשי IT הפועלים בעולם דיגיטלי בו מתקיימות מערכות הפעלה ופלטפורמות שונות עלולים להתקשות לנהל מערכות multi-cloud שצורכות שירותים של ספקי שרותי ענן שונים. ב-BMC משתמשים בקונטיינרים כדי לאפשר הפעלה ושידרוג מערכות בזמן מינימלי ובחירה רחבה בין ספקי הענן BMC, AWS, ו-AZUR. בנוסף לעובדה שלקוח יכול להשתמש בשירותים קוגניטיביים לטובת ייעול תהליכים ולבחור ענן לפי שיקולים עסקיים, BMC גם מספקת דרך מובנית לאינטגרציה בין פתרונות שונים שרצים בבת אחת בעננים שונים באופן שקוף לחלוטין מבחינת הלקוח. לאור המאמצים שאנו משקיעים במציאת פתרונות אלה, אנו מאד גאים בזכייתנו במעמד של מוביל בתחום הכלים לניהול IT ב-Magic Quadrant של גרטנר בפעם השישית ברציפות."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il